Gå til innhold

[Vinner: Mafsa] Fifa 12 Cup med premier fra Instantplay (X360)


And.rs

Er du interessert?   

65 stemmer

  1. 1. Er du interessert?



Anbefalte innlegg

Nå har det kommet veldig mange på kort tid, så godt mulig det kommer flere i løpet av de neste dagene. Veit om 2-3 stykker som selv sitter litt på gjerdet og venter for å sjekke hvordan spillet er først.

 

Nå har jo også Instantplay lagt ut info på facebook, så det kommer fort enda flere pga det.

 

Synes ikke det er noe hast å starte turneringen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har det kommet veldig mange på kort tid, så godt mulig det kommer flere i løpet av de neste dagene. Veit om 2-3 stykker som selv sitter litt på gjerdet og venter for å sjekke hvordan spillet er først.

 

Nå har jo også Instantplay lagt ut info på facebook, så det kommer fort enda flere pga det.

 

Synes ikke det er noe hast å starte turneringen.

 

Enig. EA serverne er ikke kjent for å tåle mye den første tiden eller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Kan vi ikke bare kjøre turnering med 32? Det kommer til å ta sin tid å få såpass mange flere med. Jeg synes at vi kjører 32 denne gangen, så får vi i tillegg startet relativt fort. Mange får jo spillet i morra, og det hadde vært morro å få startet med turnering ganske fort. Dessuten kan vi jo arrangere en sånn her cup, flere ganger. Så for de som har meldt seg på sist blir det jo flere sjangser. Hva sier folk?

Tss, bare fordi jeg slo deg ut i 1. fifa-cup ifjor? :)

Lenke til kommentar

Jeg synes vi skal vente til den datoen and.rs har satt. For det første, det gir folk tid til å sette seg inn i spillet og gjør det mer morro. For det andre, vi vet hvor EA serverne står da de kan være ustabile i starten og mange kan sikkert missbruke det hvis de kommer under. Og for det tredje, da lar vi folk huske og melde seg på turneringen. Det er greit å prøve å nå 64 folk, eller i verste fall så er de som er for mange reserver for de som ikke møter opp av de 32.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan vi ikke bare kjøre turnering med 32? Det kommer til å ta sin tid å få såpass mange flere med. Jeg synes at vi kjører 32 denne gangen, så får vi i tillegg startet relativt fort. Mange får jo spillet i morra, og det hadde vært morro å få startet med turnering ganske fort. Dessuten kan vi jo arrangere en sånn her cup, flere ganger. Så for de som har meldt seg på sist blir det jo flere sjangser. Hva sier folk?

 

Skal ikke bli noe problem å få med 64 ;)

Bare informer personer rundt dere som spiller xbox.

Post gjerne linkene til denne tråden på facebook etc.

 

Dette blir awsm.

Lenke til kommentar

Kan vi ikke bare kjøre turnering med 32? Det kommer til å ta sin tid å få såpass mange flere med. Jeg synes at vi kjører 32 denne gangen, så får vi i tillegg startet relativt fort. Mange får jo spillet i morra, og det hadde vært morro å få startet med turnering ganske fort. Dessuten kan vi jo arrangere en sånn her cup, flere ganger. Så for de som har meldt seg på sist blir det jo flere sjangser. Hva sier folk?

Tss, bare fordi jeg slo deg ut i 1. fifa-cup ifjor? :)

Var vel ikke akkurat det jeg tenkte på :hmm: Men uansett håper jeg vi møtes igjen :thumbup:

Lenke til kommentar

En ting jeg kom på, er det ikke bedre om de som skal spille mot hverandre, avtaler på PM når de skal spille? Er litt kjipt å ryke ut fordi man ikke kan møte opp til kampen...

Enig i det. Vil sette opp en frist. Så blir man nødt til å spille samt sende inn resultatet før denne går ut. Lettere sånn :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...