Gå til innhold

[Vinner: Mafsa] Fifa 12 Cup med premier fra Instantplay (X360)


And.rs

Er du interessert?   

65 stemmer

  1. 1. Er du interessert?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge man kan bestemme selv når kampene skal spilles har det vel ikke så veldig mye å si ;)

 

Føler det er greit å forholde seg til fastsatt dato. Både pga av at fler har sagt de ønsker å trene + at ikke alle sjekker tråden fra dag til dag. Om vi startet cupen f. eks i morgen er det en viss sansynlighet for at mange ikke får med seg dette.

 

Det skjønner jeg :) men er det ikke mulig å skyve hele programmet en eller to dager fram?

Lenke til kommentar

Når skal vi velge lag da?

 

Send meg en PM så fort dere har bestemt lag...

 

Hvorfor er det en strek over Liverpool? Vis det er sånn at jeg ikke får lov til å spille med mitt favorittlag vil jeg helst ikke være med. Takk.

 

Listen er kopiert ut fra ps3 tråden. Antar det er pga at det ikke er 4,5 stjerner? noen som vet det?

Endret av And.rs
Lenke til kommentar

Når skal vi velge lag da?

 

Send meg en PM så fort dere har bestemt lag...

 

Hvorfor er det en strek over Liverpool? Vis det er sånn at jeg ikke får lov til å spille med mitt favorittlag vil jeg helst ikke være med. Takk.

 

Listen er kopiert ut fra ps3 tråden. Antar det er pga at det ikke er 4,5 stjerner? noen som vet det?

 

Liverpool har 5 stjerner, så de kan vel utelukkes :)

Lenke til kommentar

Bare lurte siden jeg ikke har spilt alt for mye online hitill i år.

 

Mener jeg har hørt at online urangerte kamper ikke er mulig på FIFA12, er det en mulighet for at man kan garantere at det ikke blir klussa med noen innstillinger eller annet når man spiller kampene da?

 

og and.rs, ser at du har glemt å føre opp noen på lista. Blant annet PontaDeLanca. Er en kompis av meg, så hadde vært kult hvis du fikk han inn. Han skrev innlegg for noen sider siden, så han er ikke en av de nye som du ikke har ført opp enda.

 

Uansett, du gjør en kjempejobb and.rs. Snakker garantert på vegne av alle at vi setter pris på hva du gjør.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Nå du inviterer til kamp kan du velge hvilket lag du vil ha; du får velge mellom online-lag, altså de som brukes online, eller custom, som er offline og din egen. Hvis den som inviterer benytter seg av online-lag, så er det ingenting feil med lagene med tanke på innstillinger eller noe.

 

Ser også at jeg står oppført to ganger på lista.

Med dte samme som er gamertagen min; em1ls, med L.

Greit å vite så ikke folk prøver å kontakte en annen enn meg :)

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...