Gå til innhold

Corsairs nye tastatur får med seg alt


Anbefalte innlegg

K90 kan virke som et tastatur som har «spist» K60. Sistnevnte er det samme tastaturet som storebroren, men med et langsgående armstøtte og en rekke makroknapper på siden

 

- Du mener vel at K60 IKKE har den langsgående armstøtten og rekken med makroknapper ?! ;)

Endret av DeepW
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endelig så kan det se ut som vi får et skikkelig mekanisk spilltastatur på det norske markedet. Har selv importert et Leopold mekanisk tastatur med Cherry MX Red og dette er helt ypperlig til spilling.

 

Vært borti Steelseries sine mekaniske tastatur?

Jeg sitter selv med 6Gv2 (7G uten fancy USB hub og headphone/mic output), og er veldig fornøyd med det.

Kjøpte det fra MPX eller noe sånt for rundt 550 kroner for et års tid siden.

Lenke til kommentar

Har steelseries 7G (Cherry MX Black mekanisk) og er super fornøyd, kjører via PS2. Hadde heller kjøpt 6Gv2 om det hadde vært ute når jeg kjøpte, men kommer til å anskaffe et K90 om det kommer med norsk layout.. Har vært på jakt etter MX RED tastatur en stund, men må ha norsk layout da det skrives mye på tastaturet på norsk..

 

MX Black er ikke noe problem å skrive på, skriver like rakst på det som på flate "laptop" tastaturer, det mest uvante med 7G er plasseringen av "'" tasten.. den er nemlig ved siden av backspace.. Men men.. en vanesak.

 

Gleder meg..

Lenke til kommentar

Endelig så kan det se ut som vi får et skikkelig mekanisk spilltastatur på det norske markedet. Har selv importert et Leopold mekanisk tastatur med Cherry MX Red og dette er helt ypperlig til spilling.

 

Vært borti Steelseries sine mekaniske tastatur?

Jeg sitter selv med 6Gv2 (7G uten fancy USB hub og headphone/mic output), og er veldig fornøyd med det.

Kjøpte det fra MPX eller noe sånt for rundt 550 kroner for et års tid siden.

 

 

Har selv hatt SteelSeries 7G, men Cherry MX Black blir for drøyt for meg. De er og føles rett og slett for tunge i bruk til at jeg beholdt 7G-tastaturet lengre enn 14dager.

Et kjempebra tastatur er det så absolutt, men som sagt så var ikke Cherry MX Black noe for meg og sammenligner vi med Corsair sitt K90 tastatur så mangler det jo baklys, dedikerte mediataster, makrotaster osv osv..

 

 

Har steelseries 7G (Cherry MX Black mekanisk) og er super fornøyd, kjører via PS2. Hadde heller kjøpt 6Gv2 om det hadde vært ute når jeg kjøpte, men kommer til å anskaffe et K90 om det kommer med norsk layout.. Har vært på jakt etter MX RED tastatur en stund, men må ha norsk layout da det skrives mye på tastaturet på norsk..

 

MX Black er ikke noe problem å skrive på, skriver like rakst på det som på flate "laptop" tastaturer, det mest uvante med 7G er plasseringen av "'" tasten.. den er nemlig ved siden av backspace.. Men men.. en vanesak.

 

Gleder meg..

 

 

Kjenner flere, meg selv inkludert som syntes Cherry MX Black blir for drøye å skrive på. Men det er jo selvsagt en smakssak men eventuelle nye og uerfarne Cherry MX kjøpere burde merke seg at Cherry MX Black er temmelig drøye og stive.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Skjønner ikke hvordan man kan vurdere noe annet enn Das Keyboard, uansett formål.

 

Du kan jo begynne med og begrunne påstanden din først? :whistle:

 

Skjønner ikke hvordan man kan vurdere noe annet enn Das Keyboard, uansett formål.

 

Du kan jo begynne med og begrunne påstanden din først? :whistle:

Må man begrunne blind, irrasjonell og rå kjærlighet? De blanke tastene, den nydelige klikkelyden fra de mekaniske tastene, de fyldige formene som forteller deg at du har et ekte tastatur. Det blir nok oss to til døden skiller oss. Og sannsynligvis blir det jeg som kortslutter først :wee:
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...