Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

han er vel forsåvidt mer offensiv sentral midtbane, altså SOM/CAM og da kan man jo gjøre han om til SM/CM

 

Der er jeg uenig, men uansett skal han ikke spille til høyre.

 

Høyre indreløper tilsvarer fortsatt sentral midtbane. Og på spillet er han oppført sentralt i banen, ikke ute til venstre, så samme hvor uenig du er så er han slik på spillet :)

 

Ja, men på feil side. Jeg snakker bare om hva som er hans egentlige posisjon, ikke hva EA har satt opp. Da ville jeg endret til VV.

 

Fortsatt ingen regler som sier noe om hvor man MÅ bruke spillerne, men det så dumt nok ut til at jeg valgte å kommentere det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjedelig med Fifa.. Har bra UT lag, men jeg blir disconnecta etter hver kamp, har sånn ca 95+ tap nå.. Spiller selv om jeg blir DC'a. Nå orke jeg ikke mer

 

 

Men jeg gikk over til karrieremodus bare for og kjøpe spillere osv.. Kjedelig og spille kamper der mot AI, eneste som skjer er jo sving/vendinger/ned til dødlinja.. samme samme dritten hele tiden.

 

Hater at EA gir effen i kundene.

 

Sorry whine post :ph34r:

Endret av ddarkyy
Lenke til kommentar

Så bruk web appen så er det problemet løst.

 

For alle kjøp? Hørtes tungvint ut.

Er vel ikke noe mer tungtvint å bruke en pc til å søke etter spillere enn en PS3/X260?

 

Å søke etter spillere er tungtvint på alle plattformer, spesielt når man ikke kan søke på navn.

 

Ta Man Utd som eksempel, skal du ha Rooney så kan det ta lang tid å finne en Rooney som du vil ha når det er 3 engelske spisser i Man Utd.

Lenke til kommentar

Så bruk web appen så er det problemet løst.

 

For alle kjøp? Hørtes tungvint ut.

Er vel ikke noe mer tungtvint å bruke en pc til å søke etter spillere enn en PS3/X260?

 

Å søke etter spillere er tungtvint på alle plattformer, spesielt når man ikke kan søke på navn.

 

Ta Man Utd som eksempel, skal du ha Rooney så kan det ta lang tid å finne en Rooney som du vil ha når det er 3 engelske spisser i Man Utd.

 

Jeg mente at det kan være tungvint å veksle mellom konsoll og PC, hvis man først sitter og spiller.

Lenke til kommentar

Begynner "på nytt" enda en gang, og tenkte å planlegge litt denne gangen. Hva slags kjemi kan jeg regne med her?

 

4-3-1-2

 

Patricio (portugisisk, Sporting Lisboa) -> Etter hvert Casillas

 

Coentrao

Pepe

Carrico (portugisisk, Sporting Lisboa)

Pereira (portugisisk, Sporting Lisboa)

 

Montillo (argentinsk, Cruzeiro) -> Er SOM, men tillater meg å gjøre han om til SM.

Moutinho (Porto)

Belluschi (argentinsk, Porto)

 

Aimar (Benfica)

 

Higuain

Benzema

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...