Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt nordiske sølvlag som denger alt det møter på:

Örlund

Nordbye - Muri - Wangberg - Rindarøy

Eikrem - Tettey - Berget

Huseklepp

King - Elyounoussi

Anbefales på det sterkeste!

• Liker 1
Skrevet

Finnes det ikke noe system som gjør at du møter gjevngode lag? Møter jo lag som er 4 ganger bedre enn mitt som jeg startet tidligere idag.

Skrevet

Tok Quick Action på 86 Kagawa, og nå er han helt borte uten at jeg har fått noe penger??? La han ut til 35k, og har ikke fått coins, ikke er han i klubben, ikke på watch list og heller ikke i trade pile. WTF

Skrevet

Lurer litt på hvilke spillere dere bruker å trade med? Har 180k, men er interessert i å fordoble dette uten å ekte penger. Har tradet litt med noen in forms, men finner sjeldent mange gode "tilbud".

Skrevet

Tenkte å lage noe lignende:

4-2-3-1

Bugge pettersen

Høgli - Rogne - Reginiussen - Rindarøy

Tettey - Eikrem

Berget - Tarik - Huseklepp

King

Noe jeg burde skifte på?

Skrevet

Pleier ikke å gjøre det heller, men blir som regel tap når jeg møter et 4-stjernes lag mot mitt som er 2-stjerner.

Få maks ut av de to stjernene dine. Ha noen sølvspillere med lav rating, fortrinnsvis i angrep og forsvar (evt keeper).

Krever at du har bronsespillere med veldig lav rating på benken, så lav som mulig. De drar ned snittet på laget ditt, så du holder deg innenfor de to stjernene.

Til inspirasjon, to av mine tostjernerslag:

http://www.futhead.com/12/squad/870006

http://www.futhead.com/12/squad/870069

Mulig at det finnes bedre koreanere på SM, men gikk bare surr i navnene og alle ser jo klin like ut, så jeg gadd ikke å legge sjela mi i det :p

Og ikke spill mot firestjernerslag. Pass på at de enten er like gode eller dårligere enn ditt, evt har veldig lav kjemi eller et horribelt ledd (f.eks. råttent forsvar).

• Liker 1
Skrevet

Hvis IF-modifikatoren(?) er makset ut så kan du vel forvente mellom 800-1000 coins hvis du vinner mer en 3-0(rundt der). ;)

Skrevet

Takker for svar. Skal se hva jeg får til. :)

Hvor mye får man for å vinne en kamp?

Ikke tenkt så mye på det, men mener det er fra ca 750 til litt over 1000. Lee Dong Gook får forresten 9, glemte å endre til CF.

Skrevet

Takker for svar. Skal se hva jeg får til. :)

Hvor mye får man for å vinne en kamp?

Scor mest mulig mål, slipp inn minst mulig. Ikke få kort og ikke få mange avblåsninger (offside, fouls) mot deg så burde du få minst 700 coins hver kamp. Også lurt å kjøpe spillere billigst mulig på dagtid, og selge dyrt over natta.

Skrevet

Spillte den værste kampen jeg noensinne har vært borti nå:

53-47 i posession, 20-14 i shots, 12-12 on target, goals: 1-9 De 3 skudda som ble redda gikk returen inn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...