Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller foreløpig i en 4-2-3-1 formasjon med et Serie A lag. Lurer på om jeg skal skifte til 4-3-1-2. Har hatt suksess med denne før, men er kjipt å måtte selge og kjøpe samme spillere igjen. hehe!

 

Noen som har noen innvendiger eller meninger om disse to formasjonene?

Du må spille på det du er best til. Jeg liker å bruke sånne formasjoner og drive med kombinasjonsspill med de 3 på topp, MEN: om han du spiller mot er god, får du ikke til noe.

Lenke til kommentar

Har lyst å bygge et BPL lag for rundt 100K i 4-1-2-1-2 formasjon, men er usikker på hvordan jeg vil sette opp laget. Sliter veldig med hvilke spisser jeg vil ha i og med at overall prisen skal holdes rundt 100 000.

 

Her er et eksempel: http://www.futhead.com/12/squad/135829

 

Har egentlig veldig lyst på upgraded Nani, men han koster like mye som det laget jeg har satt opp til sammen ifølge Futhead. I tillegg må jeg ha innbyttere også. Helvete, UT altfor dyrt og tidskrevende! x) Jævla heldige gullpølser som trekker Ronaldo, Messi, Xavi osv i pakker. FUCK THEM! ;(

Lenke til kommentar

Har lyst å bygge et BPL lag for rundt 100K i 4-1-2-1-2 formasjon, men er usikker på hvordan jeg vil sette opp laget. Sliter veldig med hvilke spisser jeg vil ha i og med at overall prisen skal holdes rundt 100 000.

 

Her er et eksempel: http://www.futhead.com/12/squad/135829

 

Har egentlig veldig lyst på upgraded Nani, men han koster like mye som det laget jeg har satt opp til sammen ifølge Futhead. I tillegg må jeg ha innbyttere også. Helvete, UT altfor dyrt og tidskrevende! x) Jævla heldige gullpølser som trekker Ronaldo, Messi, Xavi osv i pakker. FUCK THEM! ;(

 

 

Ville vertfall ha byttet ut De Gea, han slipper inn alt mulig. Anbefaler Hart eller Cech.

Lenke til kommentar

Har lyst å bygge et BPL lag for rundt 100K i 4-1-2-1-2 formasjon, men er usikker på hvordan jeg vil sette opp laget. Sliter veldig med hvilke spisser jeg vil ha i og med at overall prisen skal holdes rundt 100 000.

 

Her er et eksempel: http://www.futhead.com/12/squad/135829

 

Har egentlig veldig lyst på upgraded Nani, men han koster like mye som det laget jeg har satt opp til sammen ifølge Futhead. I tillegg må jeg ha innbyttere også. Helvete, UT altfor dyrt og tidskrevende! x) Jævla heldige gullpølser som trekker Ronaldo, Messi, Xavi osv i pakker. FUCK THEM! ;(

Cleverley spiser opp hele budsjettet der, bruk heller penger på Yaya Toure elns, og van der vaart på SOM.

Lenke til kommentar

Zalm0n

Kanskje jeg skal kjøpe en annen keeper, men jeg valgte han bare for å trekke overall prisen ned i tillegg til at jeg har gode erfaringer med han når jeg har vært United (Ikke UT). Selvfølgelig kan han oppføre seg og prestere annerledes på UT.

 

 

Cleverley spiser opp hele budsjettet der, bruk heller penger på Yaya Toure elns, og van der vaart på SOM.

 

Hva? Clevz spiser ikke mer enn 6-7000, mens Yaya er i 20 000 klassen noe VDV også er. Sølv versjonen av Clevz derimot er jævlig dyr.

Lenke til kommentar

Spillerbytte er risky business. For andre gang på rad blir jeg frakoblet når jeg prøver å gjøre et bytte.

 

Ødelegger ganske mye når man ikke tør å gjøre bytter, fordi man vet at det er kanskje 50 % sjanse for å bli frakoblet.

 

Mister du spilleren om du blir frakoblet i et bytte da?

Lenke til kommentar

Spillerbytte er risky business. For andre gang på rad blir jeg frakoblet når jeg prøver å gjøre et bytte.

 

Ødelegger ganske mye når man ikke tør å gjøre bytter, fordi man vet at det er kanskje 50 % sjanse for å bli frakoblet.

 

Mister du spilleren om du blir frakoblet i et bytte da?

 

Ja, da forsvinner de i et sort hull. Kommer til å ta meg 5-6 dager med intens trading for å få råd til Torres igjen.

 

(Hæ? :p)

 

Edit: apropos Torres, han debuterte naturligvis med å brenne straffe og bommet på tilnærmet åpent mål. Men tre mål er godkjent.

 

Vant nettopp 8-1 med mitt franske mannskap. Mandanda brenner straffe, og får likevel 9,90 og blir bestemann. Stort tregere løp hjem igjen har vel verden aldri sett, muligens med unntak av Neville Southall evt.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Heh, har vært pålogga på både konsoll og webapplikasjon i kveld. Glemte å slå av PS3 da jeg dro på jobb, og var inne på UT der.

 

Samtidig har jeg logget meg på webapplikasjonen på mobilen og handla der mens jeg var på jobb.

 

Skal det egentlig være mulig?

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Kjøpte Mangala for 2300 nå nettopp, tenkte jeg kunne selge han for 4000. Uansett, pengene er trekt og alt, og det stod "1 new item", men når jeg trykte stod det "you have no new items, visit the store to get more". Finner ikke spilleren noe sted!!!! Jeg har en like versjon av han i laget allerede, men tenkte å putte han i trade pile med en gang. WHAT THE FUCK? O.o

 

EDIT: Han dukket plutselig opp i trade pile nå, men det står jeg kjøpte han for 2000 og ikke 2300. Allikevel er 2300 coins trekt.

 

EDIT2: Nå forsvant han IGJEN!!! Skulle legge han ut for 4000, og da kom det opp en melding om at det hadde oppstått en feil eller noe. Når jeg trykte OK var han vekke! IGJENNNNN!!!!

 

EDIT3: WHAT THE UIDEHF!KHK!!! Han dukket opp i new items igjen, uten at det stod at det var noen der. Nå står det også riktig at jeg kjøpte han for 2300.... Ble jævli irritert her altså ;(

Endret av G27
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...