Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Essien forsvant fort, ble bare 5100.

 

Kjøpte inn Samuel med kontrakt på 70 (!) nå, for bare 2500. La han ut igjen på 5500, men greit å ha han i klubben på evighetskontrakt også.

 

Kjøpte Mangala for 2300 nå nettopp, tenkte jeg kunne selge han for 4000.

post-259379-0-24509900-1331120411_thumb.png

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Så jævli stygt at Nani er LM på Ultimate Team. Og i tillegg er Park RM.... Spesielt siden det ikke finnes kort hvor man kan bytte fra LM/LW til RM/RW. Kan man få 9 i kjemi på en spiller om man setter en venstre ving på høyrekanten?

Lenke til kommentar

Så jævli stygt at Nani er LM på Ultimate Team. Og i tillegg er Park RM.... Spesielt siden det ikke finnes kort hvor man kan bytte fra LM/LW til RM/RW. Kan man få 9 i kjemi på en spiller om man setter en venstre ving på høyrekanten?

Har et LM/LW kort jeg, så de finnes ;) Hvor mye ville du være villig til å betale for det?

Lenke til kommentar

Så jævli stygt at Nani er LM på Ultimate Team. Og i tillegg er Park RM.... Spesielt siden det ikke finnes kort hvor man kan bytte fra LM/LW til RM/RW. Kan man få 9 i kjemi på en spiller om man setter en venstre ving på høyrekanten?

Har et LM/LW kort jeg, så de finnes ;) Hvor mye ville du være villig til å betale for det?

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...