Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så lei av å møte folk som lagger. Umulig å spille på en skikkelig måte. Jævla delay på alt man gjør. Helt idiotisk at folk med så dårlig connection får lov å spille mot andre.

 

Når i tillegg man slipper inn mål er det lett for at PS3 kontrolleren ryker til helvete. Fuck EA!

Lenke til kommentar

Er så lei av å møte folk som lagger. Umulig å spille på en skikkelig måte. Jævla delay på alt man gjør. Helt idiotisk at folk med så dårlig connection får lov å spille mot andre.

 

Når i tillegg man slipper inn mål er det lett for at PS3 kontrolleren ryker til helvete. Fuck EA!

Hvis det lagger ofte for deg så har det kansje noe med din connection å gjøre?

Lenke til kommentar

Er så lei av å møte folk som lagger. Umulig å spille på en skikkelig måte. Jævla delay på alt man gjør. Helt idiotisk at folk med så dårlig connection får lov å spille mot andre.

 

Når i tillegg man slipper inn mål er det lett for at PS3 kontrolleren ryker til helvete. Fuck EA!

Hvis det lagger ofte for deg så har det kansje noe med din connection å gjøre?

 

Nei, det lagger ikke ofte, men noen ganger møter jeg en som lagger irriterenes mye. Ikke kom å fortell meg at du aldri har spilt mot sånne folk.

Lenke til kommentar

Er bare å la være å spille mot folk som ikke har grønn "bar" på latency.

 

<3 hvorfor har jeg ikke tenkt på det engang? Takk!

 

--------------------------------------------------

 

Bare av rein nysgjerrighet, kan man selge og kjøpe hele lag?

 

Og så ser jeg at noen spillere har versjoner av seg med gull og svart kort. Disse er bedre versjoner av samme spilleren. Kan man kjøpe noe som gjør dem bedre? Eller er det bare super duper rare spillere man kan få i pakker?

Endret av G27
Lenke til kommentar

Er bare å la være å spille mot folk som ikke har grønn "bar" på latency.

 

<3 hvorfor har jeg ikke tenkt på det engang? Takk!

 

--------------------------------------------------

 

Bare av rein nysgjerrighet, kan man selge og kjøpe hele lag?

 

Og så ser jeg at noen spillere har versjoner av seg med gull og svart kort. Disse er bedre versjoner av samme spilleren. Kan man kjøpe noe som gjør dem bedre? Eller er det bare super duper rare spillere man kan få i pakker?

De svarte kortene er spillere "I Form", disse er oppgraderte versjoner som slippes tirsdag eller onsdag hver uke. Hurtigsalgverdien ligger på rundt 9-11K, derfor selges de dyrt.

Lenke til kommentar

Er bare å la være å spille mot folk som ikke har grønn "bar" på latency.

 

<3 hvorfor har jeg ikke tenkt på det engang? Takk!

 

--------------------------------------------------

 

Bare av rein nysgjerrighet, kan man selge og kjøpe hele lag?

 

Og så ser jeg at noen spillere har versjoner av seg med gull og svart kort. Disse er bedre versjoner av samme spilleren. Kan man kjøpe noe som gjør dem bedre? Eller er det bare super duper rare spillere man kan få i pakker?

De svarte kortene er spillere "I Form", disse er oppgraderte versjoner som slippes tirsdag eller onsdag hver uke. Hurtigsalgverdien ligger på rundt 9-11K, derfor selges de dyrt.

 

Hvordan får folk disse oppgraderte versjonene?

Lenke til kommentar

Er bare å la være å spille mot folk som ikke har grønn "bar" på latency.

 

<3 hvorfor har jeg ikke tenkt på det engang? Takk!

 

--------------------------------------------------

 

Bare av rein nysgjerrighet, kan man selge og kjøpe hele lag?

 

Og så ser jeg at noen spillere har versjoner av seg med gull og svart kort. Disse er bedre versjoner av samme spilleren. Kan man kjøpe noe som gjør dem bedre? Eller er det bare super duper rare spillere man kan få i pakker?

De svarte kortene er spillere "I Form", disse er oppgraderte versjoner som slippes tirsdag eller onsdag hver uke. Hurtigsalgverdien ligger på rundt 9-11K, derfor selges de dyrt.

 

Hvordan får folk disse oppgraderte versjonene?

De slippes i pakker. Denne uken har jeg fått 3 spillere i form fra pakker.

Lenke til kommentar

snip

 

De slippes i pakker. Denne uken har jeg fått 3 spillere i form fra pakker.

 

Ok. Jeg har Benzema(85) og han er like god som kortene hvor han er i form, men kortet hans er shiny gull, akkurat som det vanlige Benzema(84) kortet. Fikk han i en pakke når jeg begynte. Noen grunn til at han er bedre? Eller er det bare ekstra rare?

 

Ser også at prisen på det kortet ligger på ca 50 000, mens prisen på kortet hvor han er "i form" med akkurat samme stats er på rundt 150 000. Whats up with that?

Lenke til kommentar

Når Casillas 93 ikke er verdt 500.000 så tror jeg ikke det nei.

93 Casillas er jo verdt minst 800.000???

 

Edit: Men det jeg mente var egentlig om hvor god Casillas er? Er han den beste keeperen på spillet (hvis du ser bort i fra IF)?

Endret av Jespio
Lenke til kommentar

Når Casillas 93 ikke er verdt 500.000 så tror jeg ikke det nei.

93 Casillas er jo verdt minst 800.000???

 

Edit: Men det jeg mente var egentlig om hvor god Casillas er? Er han den beste keeperen på spillet (hvis du ser bort i fra IF)?

 

riktig

den er faktisk vert 839k ca

 

Hadde ikke flere bid tokens...

 

fuuu.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...