Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde ikke flere bid tokens...

Hvordan klarte du å finne han så billig :ohmy: ? 59th minute metoden?

Sett max price til 150, så byr du f.eks 3,000 på de gode spillerne du finner, slik at andre ikke skal se dem med å bruke samme metode. Deretter venter du til auksjonen går mot slutten, og byr om prisen er lav.

Lenke til kommentar

Fuck, jeg hater tidsbugs, hvor det kanskje er igjen 10 min, og plutselig står det at det er over en time igjen.

 

Tar nesten ikke sjansen på å skulle søke opp kortet igjen, i den hensikt å få opp riktig tid. Er flere jeg ikke har funnet igjen.

 

En kjempespiller som ligger på 650 med kanskje 10 min igjen, og man begynner å få forhåpninger. Selv om prisen sikkert skyter i været ganske snart.

 

Edit: Så forbanna latterlig. Jeg tok sjansen på å søke han opp på nytt, og borte var han. Kortet er som sunket i jorden, og det var ingen kjøp nå-pris heller. Jaja, that's life.

 

Edit2: haha, jeg la ut navnet (Julio Cesar) og formasjonen, men etter å ha blitt kastet ut av UT et par ganger fikk jeg søkt han opp igjen, og redigerte bort navn og formasjon. Da var det bare 5 min igjen eller noe.

 

Lå på 1200 med 45 sek igjen, og lå rundt der til ca 15 sek, da tok det naturligvis helt av. Endte på 4100.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Ukens lag: Starting 11

 

GK: Elana - 81 -Strade brest

LB: Monreal - 80 -Malaga

CB: Chiellini - 86 - Juventus

RB: Dani Alves - 89 - Barcelona

LM: Bastos - 85 -Lyon

LM: Giggs - 85 - Man Utd

CAM: Rosicky - 84 -Arsenal

LM: Ribery - 90 - Bayern

STR: Denis - 84 - Atalanta

STR: Hoarau - 82 - PSG

STR: Robinho - 85 - AC Milan

 

Subs:

 

LB: Marchese - 74 - Catania

GK: Peiser - 79 - Academica

CDM: Bender - 79 - Leverkusen

STR: Altidore - 78 - AZ Alkmaar

STR: Lewandowski - 81 - Borussia Dortmund

STR: Lambert - 81 - Southampton

RM: Morrison - 73 - West Brom

 

Disse er tilgjengelig i pakker fra 19:00.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ukens lag: Starting 11

 

GK: Elana - 81 -Strade brest

LB: Monreal - 80 -Malaga

CB: Chiellini - 86 - Juventus

RB: Dani Alves - 89 - Barcelona

LM: Bastos - 85 -Lyon

LM: Giggs - 85 - Man Utd

CAM: Rosicky - 84 -Arsenal

LM: Ribery - 90 - Bayern

STR: Denis - 84 - Atalanta

STR: Hoarau - 82 - PSG

STR: Robinho - 85 - AC Milan

 

Subs:

 

LB: Marchese - 74 - Catania

GK: Peiser - 79 - Academica

CDM: Bender - 79 - Leverkusen

STR: Altidore - 78 - AZ Alkmaar

STR: Lewandowski - 81 - Borussia Dortmund

STR: Lambert - 81 - Southampton

RM: Morrison - 73 - West Brom

 

Disse er tilgjengelig i pakker fra 19:00.

 

Pleier folk her å kjøpe pakker når disse ukens lag folkene kommer ut eller? Har brukt 120kr på pakker nå, og eneste fyren jeg har fått som er verdt noe spesielt er Benzema (85). Det er jo 12 pakker av den med tre sjeldne gull. Føler ikke det var vært det :/ Bruker dere 7500 "mynter" på sånne pakker? Er jo sykt waste om man ikke får noe bra man kan bruke eller selge for høye priser.

Lenke til kommentar

Ukens lag: Starting 11

 

GK: Elana - 81 -Strade brest

LB: Monreal - 80 -Malaga

CB: Chiellini - 86 - Juventus

RB: Dani Alves - 89 - Barcelona

LM: Bastos - 85 -Lyon

LM: Giggs - 85 - Man Utd

CAM: Rosicky - 84 -Arsenal

LM: Ribery - 90 - Bayern

STR: Denis - 84 - Atalanta

STR: Hoarau - 82 - PSG

STR: Robinho - 85 - AC Milan

 

Subs:

 

LB: Marchese - 74 - Catania

GK: Peiser - 79 - Academica

CDM: Bender - 79 - Leverkusen

STR: Altidore - 78 - AZ Alkmaar

STR: Lewandowski - 81 - Borussia Dortmund

STR: Lambert - 81 - Southampton

RM: Morrison - 73 - West Brom

 

Disse er tilgjengelig i pakker fra 19:00.

 

EA burde bestemme seg for om det skal være et lag eller bare 11 spillere i vilkårlige posisjoner. Det her ser bare dumt ut.

Lenke til kommentar

Kommer med enda et spørsmål jeg, siden jeg så noob. Hva er forskjellen mellom en IF-Nani og en "shiny" Nani? Begge har akkurat like stats. Jeg snakker ikke om det shiny Nani kortet hvor han har 85 i overall stats, men det hvor han har 87.

 

Prisen på IF-Kortet er helt sinnsvakt mye dyrere, selv om de har AKKURAT samme stats. Ser folk byr på disse IF-kortene, selv om de bare kunne kjøpt det andre MYE billigere. Finnes mange sånne eksempler.

Lenke til kommentar

Ingen forskjell.

 

EA var litt late så i spillerupdaten de ga ut i vinter, så de tok å oppgraderte mange spillere ved å gi dem IF-versjonen. Dette gjorde at mange tapte sykt mye coins, siden man ikke forventet at spillere ville få en helt lik Upgrade som de hadde fra IF-spilleren.

 

Eneste grunnen til at IF-spillerne går for mer er at enkelte folk liker kortene mer / liker at det finnes færre av dem.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Kjøp kontrakter alle sammen, mange åpner pakker i dag, og du får kontrakter til ca. 200-250 :)

 

Kan gjerne tipse om det hver gang, jeg tenker ikke over det siden jeg ikke kjøper pakker selv.

 

Hadde dessverre rukket å svi av alt jeg hadde på Lucio, Buffon og Welliton, de to siste til videresalg.

Skal gjøre det, selv har jeg kjøpt mange spillerkontrakter til 200, som jeg enkelt kan selge for 350-400 i morgen eller til helgen.

Lenke til kommentar

Kjøp kontrakter alle sammen, mange åpner pakker i dag, og du får kontrakter til ca. 200-250 :)

Du burde heller kjøpe glinsende konrakter til 300 coins :) Får like mange kamper som du gjør for 2 vanlige kontrakter og hvis du får begge til 200 taper du 100 coins for hver 2 du kjøper ;) Man får dem vanligvis for 350, men når du sa ifra kjøpte jeg 20 stk til 300 coins :)

edit: Man får jo alltid kontrakter for 200 coins lett da :), men jeg kjøper alltid glinsende til 350 istedenfor.

Endret av Th3BTK
Lenke til kommentar

Kjøp kontrakter alle sammen, mange åpner pakker i dag, og du får kontrakter til ca. 200-250 :)

Du burde heller kjøpe glinsende konrakter til 300 coins :) Får like mange kamper som du gjør for 2 vanlige kontrakter og hvis du får begge til 200 taper du 100 coins for hver 2 du kjøper ;) Man får dem vanligvis for 350, men når du sa ifra kjøpte jeg 20 stk til 300 coins :)

edit: Man får jo alltid kontrakter for 200 coins lett da :), men jeg kjøper alltid glinsende til 350 istedenfor.

KLar over det ja, men nå får man til 200 enda lettere.

Lenke til kommentar

Ukens lag: Starting 11

 

GK: Elana - 81 -Strade brest

LB: Monreal - 80 -Malaga

CB: Chiellini - 86 - Juventus

RB: Dani Alves - 89 - Barcelona

LM: Bastos - 85 -Lyon

LM: Giggs - 85 - Man Utd

CAM: Rosicky - 84 -Arsenal

LM: Ribery - 90 - Bayern

STR: Denis - 84 - Atalanta

STR: Hoarau - 82 - PSG

STR: Robinho - 85 - AC Milan

 

Subs:

 

LB: Marchese - 74 - Catania

GK: Peiser - 79 - Academica

CDM: Bender - 79 - Leverkusen

STR: Altidore - 78 - AZ Alkmaar

STR: Lewandowski - 81 - Borussia Dortmund

STR: Lambert - 81 - Southampton

RM: Morrison - 73 - West Brom

 

Disse er tilgjengelig i pakker fra 19:00.

 

EA burde bestemme seg for om det skal være et lag eller bare 11 spillere i vilkårlige posisjoner. Det her ser bare dumt ut.

 

Enig der. Men det er sikkert vanskelig å plukke 11 spillere i rett posisjon.

Endret av Dummkopfs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...