Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Har fikset JB nå, metoden ovenfor fikset problemet. Noen som vet den beste og enkleste måten å få synca facebook kontaktene til tlf boka?

 

edit: Og flere som har slitt med dårlig wifi dekning? Vet ikke om jeg bare innbilder meg dette, men har sliter mellom ingen og en strek på rommet mitt, som er to rom bortenfor routeren. Når jeg går ut i gangen får jeg 2, og når jeg går helt bort til routeren får jeg fult. Kan ikke huske at det var så dårlig på s2en med aokp 4.0.4. Er på 4.1.1 med yakju fra den store guiden på xda

Flashet selv til JB igår og bruker HaxSync for å få facebookkontakter. Men finnes gratis-alternativer.

Sliter også med dårlig dekning på wifi, samt ustabilitet...

 

Ellers er JB knall, men dårlig at Google Now kun funker 100% med engelsk OS.

 

Edit: Må også si at jeg er fornøyd med batteritiden så langt. Den har i værste fall vært like god som det jeg hadde med AOKP med Android 4.0.4, noe som var ganske bra :)

Endret av baguett
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg er i Oslo får jeg opp vær ihvertfall.. Når jeg er hjemme, så er det helt dødt. Ikke et eneste card.

Når jeg var i Manchester nå i sommer, da fikk jeg masse info. Forøvrig fungerer flight-kortene fint :) Men sjelden behov for de, dog.

Så ser fram til at bruken blir litt bredere, ja.

Lenke til kommentar

Google Now er visst i dvale med mindre jeg beveger meg mer enn 5 km fra jobb og hjem. Med andre ord får jeg bare værmeldingen om jeg er på reisefot. Google Now viser ingenting ellers. Merkelig.

Dere må begynne å bruke latitude og check-in tingen til google og vips så dukker det fort opp ting:

 

Skal ha meg en check-auto-ting test pågående om ting som ligger meg umiddelbart i nærheten og reporte back.

post-5057-0-90777500-1343151124_thumb.png

post-5057-0-60215500-1343151147_thumb.png

post-5057-0-62977700-1343151169_thumb.png

post-5057-0-77713000-1343151350_thumb.png

post-5057-0-62047500-1343151399_thumb.png

post-5057-0-66981800-1343151400_thumb.png

post-5057-0-44212500-1343151401_thumb.png

post-5057-0-31329800-1343151403_thumb.png

post-5057-0-16019900-1343151405_thumb.png

Lenke til kommentar

Må få gjort noe med usbporten. Sliter med å få ladet telefonen. Enkelte ganger må jeg bare gi opp å lade. Kan jeg levere telefonen inn på garanti hos dem jeg har kjøpt den hos(Komplett) ? I så fall må jeg låse telefonen og flashe standard rom?

jeg skal sende inn min til cdon. velger å ikke flashe yakjuxw rom. stoler ikke på usb porten så gidder ikke prøve :p

Lenke til kommentar

Må få gjort noe med usbporten. Sliter med å få ladet telefonen. Enkelte ganger må jeg bare gi opp å lade. Kan jeg levere telefonen inn på garanti hos dem jeg har kjøpt den hos(Komplett) ? I så fall må jeg låse telefonen og flashe standard rom?

Jeg sente min inn til service hos komplett med ulåst bootloader og Yakju rom, Gikk helt fint det. kom tilbake med ny høytaler og alt i orden:)

Lenke til kommentar

Må få gjort noe med usbporten. Sliter med å få ladet telefonen. Enkelte ganger må jeg bare gi opp å lade. Kan jeg levere telefonen inn på garanti hos dem jeg har kjøpt den hos(Komplett) ? I så fall må jeg låse telefonen og flashe standard rom?

Jeg sente min inn til service hos komplett med ulåst bootloader og Yakju rom, Gikk helt fint det. kom tilbake med ny høytaler og alt i orden:)

Supert, hvor lang tid tok det ca? Sånn som usben er nå, så er den ubrukelig. Jeg har ulåst telefon og ARHD rom. Har det noen betydning?

Endret av Lakrisbåt
Lenke til kommentar

Må få gjort noe med usbporten. Sliter med å få ladet telefonen. Enkelte ganger må jeg bare gi opp å lade. Kan jeg levere telefonen inn på garanti hos dem jeg har kjøpt den hos(Komplett) ? I så fall må jeg låse telefonen og flashe standard rom?

Jeg sente min inn til service hos komplett med ulåst bootloader og Yakju rom, Gikk helt fint det. kom tilbake med ny høytaler og alt i orden:)

Supert, hvor lang tid tok det ca? Sånn som usben er nå, så er den ubrukelig. Jeg har ulåst telefon og ARHD rom. Har det noen betydning?

Trur det tok ca 2 uker fra jeg sendte min. Vet ikke om det er lurt og sende den inn med custom rom. Men det gikk fint og sende den inn flashet til yakju og med ulåst bootloader.

Endret av Handl3vogn
Lenke til kommentar

Vet noen hvordan/om det går an å "scanne" et kort til mobilen slik at den kopierer NFC ID'en til kortet?

Litt stress og finne frem kortet hver gang jeg må låse opp en den på jobben, hadde vært greit å bruke mobilen, hvis det er mulig.

 

 

Og, ser ut som Jelly Bean endelig støtter WifI Direct fult ut (?), hvorfor finner den ikke min laptop med wifi da? noe jeg må aktivere manuelt på laptopen?

Endret av baguett
Lenke til kommentar

Vet noen hvordan/om det går an å "scanne" et kort til mobilen slik at den kopierer NFC ID'en til kortet?

Litt stress og finne frem kortet hver gang jeg må låse opp en den på jobben, hadde vært greit å bruke mobilen, hvis det er mulig.

 

Er det snakk om et adgangskort? Ganske sikker på at det ikke er mulig. Adgangskortet inneholder nok ikke stort mer enn en id (som du nevner), som videre brukes i et system for å finne dine tillatelser. Om det hadde vært mulig å bare kopiere id'en til kortet ville nok sikkerhetsansvarlig på mange arbeidsplasser gått bort i fra adgangskort av denne typen.

 

Jeg hadde vær alvorlig bekymret om hvem som helst kunne kopiert kortet mitt til mobilen sin bare ved å skanne det. Med eller uten kode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...