Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!

 

https://plus.google.com/u/0/113757914149118662901/posts/jp6fXr5nrfF

 

Jeg må vel være den første i verden som har klart dette?!

Det var ikke bare bare å få til heller, falle på isen og lande OPPÅ telefonen med SKJERMEN NED og oppå en jævla grusbit så den gravde seg gjennom glasset og inn i selve skjermen så hele displayet kortslutta.

 

Måtte bare kjøpe en ny samme dag, klarer ikke leve uten.

Selve telefonen virker fortsatt, bortsett fra skjermen selvsagt.

Men det er vel ikke en enkel sak å få det reparert vil jeg tro?

Lenke til kommentar

Sant det. Koster vel rundt 2k (fra USA, altså uten moms, toll etc) for en ny skjerm ettersom det er så mye som er festet til skjermen. Det er også mye jobb med å bytte skjerm så det er ikke så enkelt med mindre du vet hva du gjør. Så 900 er en god pris med tanke på jobben og prisen som må legges i for å kunne få fikses det.

 

http://www.parts4repair.com/samsung-galaxy-nexus-complete-screen-assembly/

Lenke til kommentar

Jeg må høre med forsikringsselskapet først.

Fikk nettopp en ganske bra forsikring tidligere i år som skal dekke stort sett alt.

Men vet ikke om de vil ha kvittering fra reparasjon, eller kvittering fra jeg kjøpte telefonen, eller om de dekker i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Har ikke fult med så ekstremt mye i denne tråden de siste månedene, men flere som har problemer med MMS fra netcom? Søkte i tråden og fikk ikke mye, men så en annen kar som hadde samme problemet.

 

Får ikke sendt eller mottat MMS. når jeg sender står det bare "sender..." i all evighet, og når jeg mottar må jeg inn på www.netcom.no/mmsfremviser å taste inn en kode.

 

Har dataroaming på, og har prøvd med både vanlig melding og med handcent.

Lenke til kommentar

Har ikke fult med så ekstremt mye i denne tråden de siste månedene, men flere som har problemer med MMS fra netcom? Søkte i tråden og fikk ikke mye, men så en annen kar som hadde samme problemet.

 

Får ikke sendt eller mottat MMS. når jeg sender står det bare "sender..." i all evighet, og når jeg mottar må jeg inn på www.netcom.no/mmsfremviser å taste inn en kode.

 

Har dataroaming på, og har prøvd med både vanlig melding og med handcent.

Har dere customrom?? Med modaco rom, måtte jeg bruke den kompabilitetspatchen får å få mms til å virke.. bruker også netcom..

Lenke til kommentar

Spotify må jeg avinstallere, fjerne all data for og reinstallere med jevne mellomrom. Da varer den kanskje noen dager før den igjen bare avlslutter seg ved oppstart. Spotify sin uttalelse på problemet er ganske enkel: De supporterer ikke 4.0. Hvorfor den da tilbys i market til også 4.0 forteller meg da bare at det høyst sannsynlig er en (dårlig) iPhone port.

 

I likhet med apps på iPhone slår den seg også bare av ved feil. Ingen feilmelding eller mulighet for å sende feilrapport med andre ord. Noen liker det slik, men jeg foretrekker heller en stygg feilmelding med den muligheten fremfor en app som bare lukkes.

 

Ser forøvrig for meg følgende kode for Spotify:

try{
 Spotify spotify = new Spotify();
 spotify.start();
catch(Exception ex){
 //We don't care...
 System.exit(0);
}

Sorry for the geekness. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tragisk og håpløst. Var snakk om at 4.0.3 skulle rulles ut før nyttår. Midten av Mars og jeg sitter med 4.0.2. Problemet er ikke at det plager meg med bugs etc. problemet er at i følge det jeg har lest av andre så er 4.0.3 den oppdateringen som omhandler den "ekte" Android 4. Litt forvirrende at det jobbes med 4.0.5 og at den sikkert snart rulles ut. Det skulle iallefall vært slik at Google kunne lagt ut 4.0.4 etc. på nettet så kunne de som ville lastet ned og brukt den isteden for å vente på noen offisiell OTA. I tillegg synes jeg det er dårlig av Spotify og andre å ikke gjøre appene sine 4.0 tilgjengelige. Som flere her så har jeg problemer med at Spotify force closer seg etter 1 sek. Det er vel snart 6 måneder siden Android 4.0 kom og da burde også appene få purring fra Google om at de må gjøre appene sine 4.0 tilgjengelige eller miste "topp utvikler" stemplet dem har!

 

Jeg er uansett strålende fornøyd med GN, men skulle ønske jeg fikk oppdateringer med engang, som var også en stor grunn til at jeg valgte denne fremfor andre telefoner!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...