Gå til innhold

Kamptråd PL: Manchester United - Chelsea


IcedInsanity

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-w7DZlO15

Er damen på plussejakt igjen? Du klarte ikke se åpenbar ironi, men det er vi som er idioter, elsker ydmykheten.

 

Ærlig talt, jeg trodde det var lov å svare seriøst på et tydeligvis useriøst innlegg uten å bli kritisert for det.

 

Over the top Chelsea i løvens hule idag, prøver med fåfengte forsøk å spille ned vår seriestart til at lagene vi har møtt ikke har vært allverden.

 

Dere har hatt en fantastisk seriestart, vil si den har vært mer imponerende enn det City har prestert. Men det er større utfordringer i vente, og det er jo da man kan sammenligne med de andre topplagene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Archianos, my man, hvordan behandler livet deg? Gutta, hva er planen i dag? Har endelig en fridag så har allerede knerta den første pilsen og satt meg i godstolen. Blir winerpølser med potetsalat og reker i majones til andreomgangen av Spurs-LFC forresten, hvor fotballmat er ikke det!

 

Skal bli deilig å se kampene i ro og mak igjen

Lenke til kommentar

Takk Banan, var tydeligvis ikke alle som hadde kapasitet til å ta den. A few wings short of a bucket kan man si.

 

Beklager, det er ikke alltid like lett å oppfatte hva dere Man United-fans mener, ettersom jeg hører eller lese slike dumme sitat til stadighet.

Er damen på plussejakt igjen? Du klarte ikke se åpenbar ironi, men det er vi som er idioter, elsker ydmykheten.

 

Over the top Chelsea i løvens hule idag, prøver med fåfengte forsøk å spille ned vår seriestart til at lagene vi har møtt ikke har vært allverden. Jeg tror vi vet hvem som har ryggen mot veggen her, og det er ikke de som spiller i rødt idag. Overthetop Chelsea har havnet i skyggen av to bedre lag, de har t.o.m blitt byttet ut som pengeklubb nr.1. Men ta det med ro gutter og jenter, vi ser dere og verdsetter dere bittelitt likevel. Dere trenger ikke hoppe rundt og vifte med armene, fat-frank klarer nok et par ruslerunder til sammen med JT før det er helt over for dere, så vi har ikke glemt dere enda.

 

Game on folkens, håper Torres starter.

 

Navneleker really shows the level of maturenes.

 

OT: Håper scum-hooligan-kvalme-Manu får seg et par smeller i dag og går på en real smell.

 

Er ikke rart alle lags supportere hater Man U, gitt, og deres supportere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Navneleker really shows the level of maturenes.

 

OT: Håper scum-hooligan-kvalme-Manu får seg et par smeller i dag og går på en real smell.

 

Er ikke rart alle lags supportere hater Man U, gitt, og deres supportere.

Bra du tok det på Engelsk slik at ihvertfall du kan virke som kommer fra et møblert hjem, når du i tillegg drar frem modenhetkortet må jeg bare bøye meg i støvet.

 

Jeg prøver bare få opp tempen, dere er elendig på banter.

 

@19, vel, ikke svar med å generalisere en hel gruppe som idioter da :)

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Archianos, my man, hvordan behandler livet deg?

 

Livet rullar vidare og behandlar meg stort sett bra. ;)

United har i det minste behandla meg svært bra dei første vekene av sesongen, og forhåpentlegvis så vil dei halde fram med det også i dag! Det er sesongen si tøffaste utfordring til no, om vi ser vekk ifrå kampen på City i CS. Chelsea har ikkje spelt optimalt, men det manglar ikkje på erfaring for å gjere det vanskeleg for oss. Mata er eit veldig spanande kjøp, som også har vore nødvendig for at CFC ikkje skulle ende opp med å sjå altfor søvnige ut.

 

Eg håpar verkeleg at vi går ut på ein måte som liknar på slik vi har prøvd å spele i PL til no og ikkje forsiktig som mot Benfica og som vi ofte har gjort i storkampar. Forrige sesong fekk vi ein forrykande start gjennom å starte med to spissar og det vil eg tru vi får sjå i dag også. Spent på om vi kan få til noko som liknar på det flytande spelet vi har hatt i midtbaneleddet til no denne sesongen og lurer svært på kven som vil kome inn saman med Anderson sentralt.

 

Trøkk frå start, fart i det offensive spelet, føyt i pasningane og bevegelsane, så vil Chelsea defensivt få store problemer.

Lenke til kommentar

Det var ikke det som var poenget, Hyrlen, men det er flott at det synes hvertfall.

 

Hehe, går jo ikke debattere mot dere Manu-supportere, dere er for kvalme, arrogante og bruker hersketeknikker. Nei, dere er ikke verdt det. Dere er noe for dere selv, gitt.

n_manchester_united_supporters-1407673.jpg

 

Men nå begynner det å ligne på noe!

 

@Arch, tror du ikke valget av midtbane er åpenbart? Carrick - Anderson? Om Fletcher og Carrick starter sammen, vel da går vi ikke for possesionspill idag, og da blir jeg særdeles trist.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

@Arch, tror du ikke valget av midtbane er åpenbart? Carrick - Anderson? Om Fletcher og Carrick starter sammen, vel da går vi ikke for possesionspill idag, og da blir jeg særdeles trist.

 

Ando skal starte, der er eg ikkje i tvil, og eg trur det blir med Carrick som partner. Kanskje også den beste komboen ettersom det er då Anderson spelar friast. Spørsmålet blir kva Carrick evt då presterer.

Lenke til kommentar

Offisiell Chelsea-startoppstilling:

 

Cech

Ivanovic - Terry - Luiz - A. Cole

Ramires - Mikel - Lampard

Sturridge - Anelka - Mata

 

... Med andre ord, gratulerer med 7-0-seier'n deres Man U.

 

Hvorfor Mikel? Hvorfor Anelka? Hvorfor Iva? Hvorfor Luiz?

 

Makan til negativitet fra deg, Chelsea skal selvsagt ha revansj for tapet i Mai og kommer til å gruse United, det vet du.

Cech = Bedre enn De Gea

Terry = Bedre enn Evans

Lampard = Bedre enn Carrick

Anelka = Bedre enn Hernandez

 

Så har du den effekten at lag som vinner 5-0 eller mer som oftest gjør det dårlig kampen etter.

Lenke til kommentar

Offisiell Chelsea-startoppstilling:

 

Cech

Ivanovic - Terry - Luiz - A. Cole

Ramires - Mikel - Lampard

Sturridge - Anelka - Mata

 

... Med andre ord, gratulerer med 7-0-seier'n deres Man U.

 

Hvorfor Mikel? Hvorfor Anelka? Hvorfor Iva? Hvorfor Luiz?

Laget der er jo helt feil.

 

#CFC line up Cech; Bosingwa, Ivanovic, Terry, Cole; Lampard, Ramires, Meireles; Mata, Sturridge, Torres

 

#MUFC line up v #CFC De Gea, Smalling, Evans, Jones, Evra, Nani, Fletcher, Anderson, Young, Rooney, Hernandez.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...