Gå til innhold

Nokia N9 tråden


Slai

Anbefalte innlegg

Ja, var det som ante meg, så DER bestemte jeg meg for å droppe N8 hehe.

fått telefonen tilbake?`? på min så byttet de skjerm, og strammet skruer for å minske knirk. egentlig det jeg fryktet.. dem mente jeg ikke trengte holde telefonen så hardt at den knirket. :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neida, ikke fått den. Står i loggen at verksted venter deler. Skjønner ikke at de gidder reparere Gps og at den bryter nettverk. Har en følelse av at den ikke blir bra når jeg får den tilbake og at den må inn igjen, men om så er tilfelle så får jeg bare gjøre det. Kjenner disse verkstedene litt for godt dessverre, men kan jo håpe de har blitt bedre etter jeg slutta i bransjen.hehe

Lenke til kommentar

Jeg var innom Expert idag, der var det en utstilt N9. Jeg kan ingenting om MeeGo men er godt inni Mobilmarkedet. Likevel, klarte jeg ikke å få vekk låse-skjermen. Hvordan gjør jeg det ? Ingen knapper synte, jeg drog bilde i alle retninger men ingenting fungerte. Jeg har prøvd en før, som da noen andre hadde fått opp og da klarte jeg ikke å komme meg ut av menyen. Hvorfor er det så vanskelig ? Knapper som lyser er noe av det teiteste som finnes...

Lenke til kommentar

Neida, ikke fått den. Står i loggen at verksted venter deler. Skjønner ikke at de gidder reparere Gps og at den bryter nettverk. Har en følelse av at den ikke blir bra når jeg får den tilbake og at den må inn igjen, men om så er tilfelle så får jeg bare gjøre det. Kjenner disse verkstedene litt for godt dessverre, men kan jo håpe de har blitt bedre etter jeg slutta i bransjen.hehe

hehe ja det er liksom ikke det samme når man vet man har plagdes med telefonen tidligere.

Lenke til kommentar

Hunterra: mener du den sorte "av"skjermen som viser klokke og notifications, eller kom du deg forbi det punktet? Der kan du i så fall bare doubletap to wake og så swipe bort (som dårlig forklart over) låseskjermen, evt låseknapp to wake og så swipe bort låseskjermen.

Lenke til kommentar

Hunterra: mener du den sorte "av"skjermen som viser klokke og notifications, eller kom du deg forbi det punktet? Der kan du i så fall bare doubletap to wake og så swipe bort (som dårlig forklart over) låseskjermen, evt låseknapp to wake og så swipe bort låseskjermen.

 

Det var en svart skjerm. Jeg trykte på "på-knappen" på høyre side. Da kom det opp et bilde, derfra kom jeg ingensteds.

Lenke til kommentar

Sant det n900, men jeg håper det beste. Uansett savner jeg N9 veldig, så det er et godt tegn på at N9 er noe som tiltaler meg mer enn bare fordi det er nytt :-) Gleder meg til å få den tilbake igjen og forhåpentligvis, friskmeldt :-)

gleder meg og til å få min tilbake. den er i posten på tur hjem :)

bruker n8 nå, og det er aaaltfor liten skjerm på den. vanskelig å skrive på den..

Lenke til kommentar

Da endte det omsider på en sort N9! Har hatt den i et par dager, og er veldig fornøyd. Hadde en Lumia 800, men liker denne bedre. Utseendemessig virker den slankere, men er vel på papiret like tynne. Kommer sikkert av de tre windowsknappene. Nå er ikke jeg veldig avhengig av mange apps heller. Syntes også lydkvaliteten er bedre, men trodde det i utgangspuktet var samme innmat deromkring?!

 

Men til dere som har hatt den en stund. Er jo åpen kildekode, noe som jeg har forstått betyr at man kan trikse litt for seg selv. Jeg har virkelig ikke peiling på sånt. Men hva er det man kan gjøre, hva er risikoen osv?

 

Og noen som vet når neste oppdatering kommer ut? Har så lyst å legge ting i mapper!!!

Endret av flantheman
Lenke til kommentar

Neste oppdatering er ikke langt unna, den er allerede kommet som beta til utviklere som har n950 (basically en n9 med fysisk qwerty laget og levert kun til utviklere).

 

Det er en god del du kan gjøre... du kan lese litt på talk.maemo.org og forum.meego.com for å se hva folk driver med på de frontene, og se apps under utvikling og ferdige apps og tweaks du ikke finner på nokia store, osv.

Lenke til kommentar

Er det noen flere som har problemer med at skjermen av og til ikke reagerer skikkelig? Skjer spesielt når jeg skrur på telefonen, må ofte skru den av og på igjen en gang før det blir noen reaksjon. Når det skjer når telefonen er på er ofte på låseskjermen, å trykke på på/av-knappen pleier å hjelpe.

 

Har aldri skjedd meg, hverken med PR 1.0 eller PR 1.1.

Lenke til kommentar

Er det noen flere som har problemer med at skjermen av og til ikke reagerer skikkelig? Skjer spesielt når jeg skrur på telefonen, må ofte skru den av og på igjen en gang før det blir noen reaksjon. Når det skjer når telefonen er på er ofte på låseskjermen, å trykke på på/av-knappen pleier å hjelpe.

Det kan forekomme hos meg, og akkurat som deg, så løser jeg problemet ved å låse telefonen, og så låse den opp igjen.

Forhåpentligvis blir det ordnet i den neste oppdateringen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...