Gå til innhold

Nokia N9 tråden


Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff,der gikk jeg vist over streken med N9 Q-tweak,og N9,en havnet i reboot loop :cry:

 

Laster ned fw nå,så får jeg prøve å flashe den.

Litt engstelig for hvordan det går på windows 7/64.

Har tidligere bare flashet på min gamle vista maskin,som nå er kaputt.

 

Vel..det må vel løse seg på et eller annet vis...

Lenke til kommentar

Ops, håper det ordner seg da Brew.

Fikk tilbake min N9 for andre gang fra verksted i dag, og nå ser det ut som de har klart å fikse alt. Har faktisk bytta hovedkort 2 ganger, så begynner å lure på om hardwaren er skikkelig Nokia hehe. Dvs, ustabil ;-) Håper jeg kan få noen gode stunder med N9 nå da :-)

Lenke til kommentar

Noen som har vært borti en app/program som lar en styre telefonen fra dataen enten trådløst eller kablet? Jeg ønsker samme funksjonalitet som det Nokia Pc Suite hadde tidligere og da primært at man kan se mottatte meldinger og skrive å sende meldinger fra pcen via telefonen.

 

Noen som har tips til dette? Jeg har ikke funnet gode løsninger til dette hos Android heller, så blir ikke overrasket om ikke dette finnes.

Lenke til kommentar

Huff,der gikk jeg vist over streken med N9 Q-tweak,og N9,en havnet i reboot loop :cry:

 

Laster ned fw nå,så får jeg prøve å flashe den.

Litt engstelig for hvordan det går på windows 7/64.

Har tidligere bare flashet på min gamle vista maskin,som nå er kaputt.

 

Vel..det må vel løse seg på et eller annet vis...

har flashet jeg, med windows 7/32 gikk helt fint det iallefall :thumbup:

Lenke til kommentar

Huff,der gikk jeg vist over streken med N9 Q-tweak,og N9,en havnet i reboot loop :cry:

 

Laster ned fw nå,så får jeg prøve å flashe den.

Litt engstelig for hvordan det går på windows 7/64.

Har tidligere bare flashet på min gamle vista maskin,som nå er kaputt.

 

Vel..det må vel løse seg på et eller annet vis...

har flashet jeg, med windows 7/32 gikk helt fint det iallefall :thumbup:

 

Gikk helt fint her også,men ikke med "nord europeisk versjon" som jeg flashet for å få pr 1.1 litt raskere.

Måtte tilbake til orginal produktkode og "svensk" versjon.Så da blir man vel ikke blant de første som får pr 1.2

 

Får så være. Er bare glad for at jeg fikk den ut av reboot loop, og opp å gå igjen :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+asdfasdf

Noen som har vært borti en app/program som lar en styre telefonen fra dataen enten trådløst eller kablet? Jeg ønsker samme funksjonalitet som det Nokia Pc Suite hadde tidligere og da primært at man kan se mottatte meldinger og skrive å sende meldinger fra pcen via telefonen.

 

Noen som har tips til dette? Jeg har ikke funnet gode løsninger til dette hos Android heller, så blir ikke overrasket om ikke dette finnes.

 

http://my-meego.com/software/applications.php?fldAuto=542&faq=9

?

Lenke til kommentar

Hvis du ble forelsket i N9 da du prøvde den, så skjønner jeg ikke hvorfor du vil ha Android i stedet, ettersom det er Meego du ble forelsket i. :p

Men mobili skrev om Android på N9, som du kan lese i linken.

 

http://www.mobili.no/nyheter/her-kjorer-nokia-n9-android-4-0/

 

Altså, ikke noe du får tak i på en stund vil jeg tro, men muligheten ligger i det fjerne. ^_^

Endret av Nixxy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...