Gå til innhold

Nokia N9 tråden


Slai

Anbefalte innlegg

Fikk min N9 her i går, og så langt er jeg mer enn fornøyd. Hvorfor Nokia hadde hjerte til å droppe MeeGo har jeg ikke snøring på.

 

Men har ett spørsmål.

Hvordan får man slått av/på mobilnett? Står ingenting under instilliger, annet enn å velge hva slags nett man skal bruke og slik.

 

 

 

Edit: Fant ut av det. Ganske enkelt igrunn.

Under internett kan man koble til et

nett som heter NWN, det er visstnok

mobilnett.

Endret av Nixxy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, under Instillinger, Internett-tilkobling og Rediger nettverk, kan du velge hvilke nettverk du vil koble til automatisk og manuelt. Har du et trådløst i denne listen, blir de prioritert fremfor mobilnettverk. Genialt og minner meg litt om gamle Symbian Uic som Sony Ericsson brukte på P900, P910 osv. :)

Endret av ralex
Lenke til kommentar

Gratulerer. Glad hver gang jeg ser noen kjøper en N9 for jeg har fortsatt, om enn urealistisk, håp om at dersom Nokia selger mange nok, så vil de fortsette med det:) har klokketro på MeeGo i stedenfor WP, selv om det nok også blir et bra operativsystem etterhvert.

Lenke til kommentar

hei, her var det masse matnyttig lesing.

jeg har hatt min n96 i snart 3 år.

vurderte å bytte den ut i n9, er litt fram og tilbake..

sitter på gjerdet å venter på om tele2 får den inn, eller om jeg skal bestile den 64gb fra cdon.no til 4399,- uten abb.

elkjøp.no har 16gb til 2999,- uten abb.

 

mvh

V8

 

Personlig ville jeg aldri anbefalt N9 til noen, da det er en sær telefon, hadde den i nesten 2 måneder før jeg solgte den, men uansett, med mindre du har ekstreme behov for lagringsplass, bør du gå for elkjop/lefdal sine dumping tilbud, sikkert ikke lenge igjen før den dumpes enda lenger ned for så å forsvinne.

 

 

Det ville vært fryktelig dårlig gjort å anbefale en N9 til noen. Kanskje jeg kunne vurdert en slik for 10år siden, men nå tror jeg guttungen på 7år hadde blitt veldig gretten om jeg ga ham en N9 som leketelefon.

 

Jeg kjøpte meg en slik når jeg hadde hastverk på vei til flyplassen i en butikk med usaklig dårlig utvalg på mobiler. Første sjokket var dette swipe-tullet, dernest den ufattelige dårlige appstore'n, etter navnene og kvaliteten å bedømme skulle man tro det var en gjeng overivrige 5-6 åringer som hadde lagd 99% av appene... Jeg har sjelden vært så glad da jeg klarte å bli kvitt den etter en ukes tid for så mye som halve prisen.

 

Det må skyldes at den dengang var såpass ny og ukjent og at folk enda ikke hadde skjønt hvor ræva den var.

 

Nokia N9 =>En vits!

Endret av k.p.kjolso
Lenke til kommentar

Hmm, jeg får den ikke til å virke. Har latt den ligge i flere timer nå og fungerer ikke. Slått N9 av og på, nullstilt osv, men står bare Søker satelitter. Er vel noe feil med min dà. Tror kanskje jeg får sende den til legen hehe.

Men hvis du sitter inne og legger mobilen i vinduskarmen, hvor lang tid tar det før du får signaler da?

Lenke til kommentar

Ja har på begge. Da er det nok noe galt med min. Får bare sende inn da. Har jo batteriluka som tuller samt at den dropper internett i tide og utide. Tror jeg har fått en enhet som ikke burde vært solgt hehe. Men jeg elsker N9, så håper de får fiksa det fort da:) Gir ikke opp N9 så fort:)

Lenke til kommentar

tar meg i å tenke på nokia n900 med maemo5, å skjønner ikke hvorfor nokia ikke satset videre på det.

det er jo helt supert å bruke,det kunne hatt noen forbedringer da...

en lumia900 med n8 sitt kamera,og operativsystem noe likt maemo5 hadde vært tøft.......

Endret av n900
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...