Gå til innhold

Lanserer nytt kjempekabinett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å ha harddiskene der hvor Lian Li har plassert dem, ser litt utilgjenglig for å komme inn i maskinen ved senere anledning. Da liker jeg bedre løsningen som Silverstone har i spill PC kabinettet mitt, Fortress 3. Hvor de er montert bak hovedkort platen.

 

Dermed har jeg full tilgang til alle komponenter når som helst. Selvfølgelig er det ikke plass til hull under CPU sokkelen, men det kunne sikkert blitt løst det også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Jeg synes, særlig på de store boksene, Lian Li's kun-aluminium politikk blir for skranglete. Tror ikke dette blir noe unntak i så tilfelle dersom også dette mangler stålramme.

Lenke til kommentar

Bare ett par ting jeg vil gnåle litt på:

 

1. Lakker innsiden av kabinettet, ser halvgjort ut

2. Bedre gjennomføringsmuligheter for kabler etc i HK-platen

3. Er det mulig å senket psuen ned til bunnen.

 

Ellers ser det ut som god knall, mye det samme som de allerede har. Rebrandet, litt modifikasjon og pump ut gammel skjit som ny.

Lenke til kommentar

Gjennomført aluminium slik Lian-Li gjør det medfører at hele kabinettet blir en radiator. Veldig effektiv måte å holde ambient temperatur nede slik at viftestøy kan holdes på et minimum. Har også stor tro på å fjerne harddiskene fra luftinntaket foran.

 

Kan bli noe å vurdere for neste backup server/reserve arbeidsstasjon dette. Når det gjelder hoved PC har jeg allerede bestemt meg for å gå ned til mATX format.

Lenke til kommentar

Liker ikke at Lian Li ikke lakkerer insiden sort, ellers er det de desidert fineste kabinettene. :love:

 

 

Bare ett par ting jeg vil gnåle litt på:

 

1. Lakker innsiden av kabinettet, ser halvgjort ut

2. Bedre gjennomføringsmuligheter for kabler etc i HK-platen

3. Er det mulig å senket psuen ned til bunnen.

 

Ellers ser det ut som god knall, mye det samme som de allerede har. Rebrandet, litt modifikasjon og pump ut gammel skjit som ny.

 

Jeg tror ikke de lakkerer noe av innsiden på kabinettet. Jeg vil tro at det er støydempingsmatter som ser ut at "noe" av innsiden er lakkert. har hvertfall vært slik på

tidligere kabinetter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Tiltman: Skranglete?

Øhm... ja.

De store Lian Li kabinettene gir etter, dvs. de er ikke stive nok. Dersom du dytter det på toppen vil du se at det gir etter (et par-tre mm) før det skyves bortover gulvet. Det fører til at skruer etc etterhvert løsner (eller at ting inni går i stykker).

 

Lian Li burde hatt stålramme på de store kabinettene sine og heller godtatt litt mer i vekt (ihvertfall på noen modeller). Mini og Midi er så små at problemet ikke blir like stort på disse (her er det nesten fraværende).

Det er dessuten veldig lett å ta i for hardt når du skrur i aluminiums ramma (dra istykker gjenger etc).

 

Så jeg kjøper f.eks. Cooler Master til Max/full tower og benytter kun Lian Li til Midi/HTPC og Mini. Jeg synes forøvrig at Lian Li boksene stort sett er veldig pene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...