Gå til innhold

«FemShep» får rødt hår (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

... Jeg har spilt begge deler, å jeg må ha helt ærlig innrømme at Jennifer Hale sitt stemme arbeid knuser mannelig shepard sin any day. Mer empati, mer sympati, mer råhet...

 

Kunne ikke vært mer enig. Skuespillet føles rett og slett mye mer naturlig. Du tror på henne.

Jeg prøvde virkelig å spille gjennom begge to som "AlphaMaleUberEliteShep" - men endte begge gangene opp med å starte med en ny kvinnelig karakter for andre gjennomspilling også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det bare meg som ikke helt skjønner greia her? Trodde poenget med Mass Effect var å designe sin egen spiller, så hva i allverden betyr hårfargen på promoteringsbilder eller som basismodell?

 

Jeg spiller forøvrig også alltid female med rødt hår i de spillene det er mulig.

Lenke til kommentar

Foretrekker nå MaleShep jeg da, spesielt som renegade.

 

http://www.youtube.com/watch?v=-PjTuSQNLI4

 

Hale høres for ofte ut som om hun prøver for hardt i mine ører, feks 00:36 i klippet under. Bare skuespilleren til Jack høres jo langt mer overbevisende bitchy ut ut i den scenen.

Den hese stemmen hun ofte bruker som renegade virker bare påtatt.

 

http://www.youtube.com/watch?v=F3YCDGSs9rU&feature=relate.

 

De har åpenbart valgt to forskjellige måter å tilnærme seg rollen på, men jeg foretrekker MaleShep her. Har likt Hales prestasjoner i andre spill, dog.

Uansett toppers at også FemShep får en spesialdesignet modell.

Lenke til kommentar

Han som fikk flest stemmer hadde BLONDT hår, men det er helt greit at hun har rødt i og med att orginalen hadde det.

Det var to runder med avstemninger. Det var mer enn hårfargen som skilte FemShep-ene i første runde.

 

 

Helt greit å få med en mer unik default FemShep.

 

WHAT? hadde folk visst det i utgangpunktet trur jeg ikke blondie hadde vunnet så rått siden da hadde folk driti i hårfarget.

 

synst forævrig at begge versjonene av shepard har ganske kjedelig voice acting. Spesielt male shep. Vet ikke hvorfor tho..

 

det er nok fordi de skal være den klassiske helten, for min del er det de andre karakterene som f.eks. Wrex, Mordin og Garrus som gjør historien kul. Shepard skal bare være der for å være cool og fikse alt, synes han gjør det bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...