Gå til innhold

Skyrim får 360-eksklusivt DLC (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er den største ikke-saken på lenge.

Hva har det å si at det ikke kommer DLC før etter 30 dager?

Er ikke litt av poenget med DLC å øke levetiden til spillet etter at det er lansert??

 

Skal selv kjøpe spillet på PC og bryr meg null om at jeg må vente 30 dager for å få lov til å kjøpe mer innhold. Om Bethesda holder hva de lover angående størrelsen på spillet bør jeg kunne holde på i månedsvis før jeg trenger mer, og stort sett gidder jeg uansett ikke betale for et par ekstra oppdrag.

 

Er det noe folk burde bli irritert over er det alle spillene som utelukkende kommer på en konsoll. Når skal PC-spillere få kose seg med Halo 3 eller Read Dead Redemption?

 

Edit:

Det er driekte latterlig at Microsoft bruker penger på at spill ikke skal få nytt innhold på samme dag

Ehm, er ikke spillet i seg selv "nytt innhold"?

Om PC-versjonen kommer med 1000 quests, og Xbox-versjonen har 1010 quests, har det så mye å si?

Endret av ovrebekk
Lenke til kommentar

Bare håper at ikke Skyrim har slike idiotiske menyer og interface som Oblivion hadde. Håper de har råd til å et mer skreddersydd system til PC. Hvis ikke , lever konsollpesten i beste velgående.

 

Det er noe bedervelig gærnt når en KONSOLL !!! , skal ha eksklusivitet til noe som tilhører et spill som Skyrim.

Lenke til kommentar

Dette er den største ikke-saken på lenge.

Hva har det å si at det ikke kommer DLC før etter 30 dager?

Er ikke litt av poenget med DLC å øke levetiden til spillet etter at det er lansert??

 

Skal selv kjøpe spillet på PC og bryr meg null om at jeg må vente 30 dager for å få lov til å kjøpe mer innhold. Om Bethesda holder hva de lover angående størrelsen på spillet bør jeg kunne holde på i månedsvis før jeg trenger mer, og stort sett gidder jeg uansett ikke betale for et par ekstra oppdrag.

 

Er det noe folk burde bli irritert over er det alle spillene som utelukkende kommer på en konsoll. Når skal PC-spillere få kose seg med Halo 3 eller Read Dead Redemption?

 

Edit:

Det er driekte latterlig at Microsoft bruker penger på at spill ikke skal få nytt innhold på samme dag

Ehm, er ikke spillet i seg selv "nytt innhold"?

Om PC-versjonen kommer med 1000 quests, og Xbox-versjonen har 1010 quests, har det så mye å si?

Tesnextus, filter: quest mods :) noen tusen filer der.

Ett problem for Bethstada er om noen pirate plukker ut filene fra DLC og legger det ut som en mod 14 dager før de kan selge den selv.

Gjetter prisen neste gang blir noe høyere :o)

 

Star Wars film nr 4 (sw1) var den som startet mainstram film torents, husker selv jeg så den hos en kompiss. Alle senere blockbusters som LOTR og avatar har vært world releases, veldig få har moralske problemer med torrents om du ikke kan kjøpe produktet.

Lenke til kommentar

Bethesda har tjent mye på det enorme modder scenen til TES og Fallout spill. Og som takk, så blir trofaste pc spillere og moddere sparket i trynet av Bethesda.

 

Bethesda er udugelige når det gjelder kvalitetskontroll. For at deres spill kan bli spillbare, så må man ha flere mods som fikser ting. Tusen takk Bethesda for å nedprioritere de folk som har fikset og holdt spillet deres levende så lenge.

 

Og de som skylder på Microsoft: Skyld på Bethesda isteden, det er de som tok valget.

Lenke til kommentar

man er dum viss du har en pc gående som er 2 år gammel og ikke tar PC versjonen ;)

Endo eit kvalitets-sitat frå deg. Eg har ein pc som eg stort sett brukar til arbeid, og så har eg ein pc som eg har bygd om til filserver. Begge desse er nyare enn 2 år. Eg vel framleis å spele dette spelet på XBOX360.

 

 

Husker til og med at Oblivion hadde problemer med å kjøre glatt på den første generasjonen av Xbox 360.

Det er altså komen fleire generasjonar av XBOX360, med nyare og betre maskinvare?
Lenke til kommentar

Konsollprioritering, det er takken til alle tusenvis av fans og moddere der ute.

 

Og til dere som sier at dere ikke gidder å kjøpe dyr, ny pc: Jeg bygde min maskin i 2008, det eneste som er byttet ut siden den gang er nytt skjermkort, til 2k. Har kunne kjørt de aller, aller fleste nye spill på full grafikk 1080p uten problemer, med full AA og AF. Med unntak av TDU2. Så ikke kom her og si at man må ha monster-pc for å kjøre nye spill.

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Konsollprioritering, det er takken til alle tusenvis av fans og moddere der ute.

 

Og til dere som sier at dere ikke gidder å kjøpe dyr, ny pc: Jeg bygde min maskin i 2008, det eneste som er byttet ut siden den gang er nytt skjermkort, til 2k. Har kunne kjørt de aller, aller fleste nye spill på full grafikk 1080p uten problemer, med full AA og AF. Med unntak av TDU2. Så ikke kom her og si at man må ha monster-pc for å kjøre nye spill.

 

De fleste konsollryttere tviholder på den gamle myten at PC er dyrt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Slike spill skal ikke spilles på et makkverk av maskinvare.

 

Xbox 360 er en fin maskin, men grafikken begynner å bli så kornete og stygg at det blir helt latterlig. Husker til og med at Oblivion hadde problemer med å kjøre glatt på den første generasjonen av Xbox 360.

 

Det er en tragedie at vi i 2011 må spille på slik grafikk. Utviklerene lider av å utvikle spill til søppelhardware også , tro meg. Hvor mye ram er det i søppleboksen ? 256mb ? Det er vel den største flaskehalsen.

Lenke til kommentar

Konsollprioritering, det er takken til alle tusenvis av fans og moddere der ute.

 

Og til dere som sier at dere ikke gidder å kjøpe dyr, ny pc: Jeg bygde min maskin i 2008, det eneste som er byttet ut siden den gang er nytt skjermkort, til 2k. Har kunne kjørt de aller, aller fleste nye spill på full grafikk 1080p uten problemer, med full AA og AF. Med unntak av TDU2. Så ikke kom her og si at man må ha monster-pc for å kjøre nye spill.

 

De fleste konsollryttere tviholder på den gamle myten at PC er dyrt.

 

det er ok å greit d, men for vi av oss(sier ikke det er dyrt eller vanskelig) ikke gidder med pc å bare vil kjøpe noe ferdig til en rimelig pris, sette inn spillet å starte spillet.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hva er poenget med DLC når man har mods? Oss PC spillere har ikke noen grunn til å klage over dette.

Skyrim er ikke så veldig krevende på PC heller. Min PC er over 4 år gammel og klarer å kjøre Skyrim på high uten hakking. Når man så legger til mods som endrer på lys, skygger og farger sitter man igjen med et mye penere spill enn man ville fått på konsoll.

Jeg hadde ikke klart meg uten mods. Har bare lastet ned en til nå, men den gjorde alt mye behageligere å se på. Det er veldig greit å ha console også når man ikke kan fullføre en quest fordi en NPC ble drept av et troll før du i det hele tatt kom til stedet.

 

Selvsagt er ekslusivitet noe herk, men jeg har aldri kjøpt en eneste DLC noen gang, og kommer ikke til å begynne med Skyrim når jeg har såpass mange mods å velge mellom.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Har aldri skjønt meg på det med at en konsoll skal få DLC først. Syns bare det er tåpelig av Microsoft og kjøpe til seg rettene på diverse DLC'er før PS3 og PC får dem.Forresten: "At rollespillet The Elder Scrolls VI: Skyrim" tror det skal stå V der :p

 

let me take a wild guess... du har ikke xbox360?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...