Gå til innhold

Fingerbox, flere som driver med dette?


Bruker-33331

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://ohinternet.com/Finger_Box

Forbanna "vi er kule og alle som ikke er med på spøken er per definisjon idioter bare fordi de ikke har lest den samme nettsiden som meg" fjols.

Det har da ikke noe og si? Jeg driver faktisk med fingerbox'ing.

 

Og det at det er et meme til en eller annen idiotisk nettside har da ikke noe og si?

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

 

In the opening post of a Finger Box thread, a seasoned internets expert phrases a seemingly genuine query regarding said finger box, in a manner that suggests that everyone will know what the OP is referring to.

 

The fiendishly clever trap is now set for some hapless victim to come along and spring it by inquiring what a finger box actually is, thus outing themselves as someone unfamiliar with such traditions and new to the board and culture of the site or forum. Much hilarity is then shared by everyone who is in on the joke.

 

Generally the finger box is referenced as being a wonderfully crafted "Box of Pleasure" that is usually made from wood or sometimes aluminum.

var vel egentlig det han hintet til tror jeg.

Lenke til kommentar

Det er morsomt å se at det er andre fingerboxere på forumet. Jeg er den eneste i vennegjengen min som bruker fingerbox, så inntil nå har det mest vært en privat sak. Jeg hadde en medium stor fingerbox, men nå har jeg gått over til en større størrelse. Fingerboxen min er selvfølgelig av tre, da det føles mer naturlig enn aluminium.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...