Gå til innhold

Nettbutikken Origin ser deg (PC)


Anbefalte innlegg

Men EA er ikke noe politimyndighet, så hvorfor skulle de ha LYST til å bruke info mot deg for å fengsle spillerne sine? Det er jo bare hysteri.

 

Ingen som helst utvikler tjener på å angripe sine egne spillere. Og det vet de godt. Men du er så blindt overbevist på ditt standpunkt at du bare fortsetter å hamre løs med argumentene dine uansett hva man sier.

 

Det blir som band som saksøker enkelt-fans for å ta bilder på konserter. De mister fansen sin.

 

Du sier hele tiden man ikke vet noenting som helst. Men hvordan vet du da at det MÅ bli brukt på negativt vis? Du vet jo ikke noe mere enn andre.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men EA er ikke noe politimyndighet, så hvorfor skulle de ha LYST til å bruke info mot deg for å fengsle spillerne sine? Det er jo bare hysteri.

 

Ingen som helst utvikler tjener på å angripe sine egne spillere. Og det vet de godt. Men du er så blindt overbevist på ditt standpunkt at du bare fortsetter å hamre løs med argumentene dine uansett hva man sier.

 

Det blir som band som saksøker enkelt-fans for å ta bilder på konserter. De mister fansen sin.

 

Du sier hele tiden man ikke vet noenting som helst. Men hvordan vet du da at det MÅ bli brukt på negativt vis? Du vet jo ikke noe mere enn andre.

 

Hele poenget med et personvern er jo å VERNE mot at slikt er mulig ved å gjøre det ULOVLIG.

 

"Du sier hele tiden man ikke vet noenting som helst"

 

Du sier jo at du vet at EA ikke vil bruke informasjonen til noe som helst,

sannheten er jo at ingen vet eksakt alt hva de vil bruke den til bortsett fra å gi en

tredje-part innsyn om de vil.

 

Hvor naivt er det ikke å stole blindt på EA?

 

De sier jo åpenlyst at de er villige til å dele informasjonen sin til hvem som helst!

 

Hva om de har LYST til å angripe deg?

 

Hvis det ligger penger i å tjene på å gi bort sensitiv informasjon om deler eller enkeltpersoner i spillergruppen, så skal man være bra blåøyd å tro at et selskap

som kun har som formål å tjene penger vil følge en fantasi om moral/etikk kontra

inntjening.

 

Og til hvilket formål skulle det være å innhente tonnevis irrelevant informasjon i forhold

til spillene som blir spillt? Setter du ikke engang spørsmålstegn ved dette?

 

Dette er regelrett å sette rævva til å invitere til et realt gangbang,

kanskje skjer det, kanskje ikke.

 

Jeg velger å eliminere muligheten.

 

Selv om EA ikke har politimyndighet, så har merkelig nok politimyndighetene det.

De kommer under konseptet tredje-part. Tilgjengeligheten er deretter.

Lenke til kommentar

Jeg velger å stole på EA. Og kose meg med The Old Republic og Battlefield 3 når de kommer. Om folk sitter på gjerdet og roper "men døh, de har en sånn eula, er ikke meningen du skal ha det morsomt!! HØRER DU?!" så ignorerer jeg det.

 

Det er noe helt annet og den meningen får du bare ha:)

Lenke til kommentar

Klarer liksom ikke å bry meg. Stoler såpass blindt på EA at jeg tror de gjør det for å skape en så god brukeropplevelse som mulig.

klart at jeg sikkert kommer til å falle i BF3 fella jeg også.

 

Men om vi bare legger oss flate for dem kommer vi til å bli rævkjørt enda hardere neste gang. Det handler om å få selskapene til å innse at de ikke kan behandle kundene sine hvordan de vil.

 

Du kan jo bare avslå vilkårene for avtalen. Da får du jo selvsagt ikke kjørt spillet, men likevel, stick it to the man.

Lenke til kommentar

Er noe av det samme med Diablo 3 og "always-online" kravet. De som klager høyest er de samme karene som har vært online 24/7 siden 1999 på ADSL-linja si. Og kommer til å kjøpe det uansett.

 

Eller alle som skulle boikotte Modern warfare 2 på Steam fordi dedikerte servere var utelatt. Og likevel spilte nesten alle på friends-lista mi MW2 dagen etter det kom ut.

 

Edit: blanda sammen COD-spillene litt.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar
On May 4, 2011, Sony confirmed that individual pieces of personally identifiable information from each of the 77 million accounts appeared to have been stolen.[5] The outage lasted for approximately 23 days.[6]

 

Fare for misbruk av persondata fra EA sin side er èn ting, men hvordan er/blir det med sikkerheten da?

 

Jo mer som blir lagret per bruker, jo mer blir denne informasjonen verdt.. Noe å tenke på

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Feil informasjon i artikkelen,

Stephen Reid.

 

Regardless of what other games may choose to do in their integration with Origin's desktop client, here's what our situation is:

 

You are not required to use the Origin desktop client to download, patch or play the game client for Star Wars: The Old Republic.

 

This applies whether you purchase The Old Republic via Origin.com or from a retailer in boxed form. You will not be forced to install the Origin desktop client.

 

There are still various consumer benefits to the client itself, but it's not required for The Old Republic.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...