Gå til innhold

Gadaffi`s regime har kollapset!


Anbefalte innlegg

Nå venter en ny tid i Libya uten Gadaffi,får håpe det vil føre til bedre tider for Libya.

Gadaffi har nok flyktet sørover til nomade folkene sør i landet. Jeg husker at han for en 15-20 år siden sto fram utalte til media at hvis han noen gang måtte forlate sitt regime så vil han kle seg som en nomade og holde seg sammen med nomadene i ørkenen.

Så han er nok iført nomade klær sittende på hest eller kamelryggen nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noshit dude.

No venta vi bare på at en anna idiot skal ta over, så går det 30 år så er det på samme måten igjen.

Bor jo bare idioter der nede.

De kjører vel Audi også ...

Dei rir esel.

Uten at eg såg noke saglighetar i det.

Nei, det var bare en flåsete kommentar med uklar referanse til en annen diskusjonstråd der ditt syn på Audi kom ganske klart fram. (Forøvrig så jeg minst én Audi i TV-bildene fra Tripoli i går kveld. Ingen Mercedes.)

Lenke til kommentar

Noshit dude.

No venta vi bare på at en anna idiot skal ta over, så går det 30 år så er det på samme måten igjen.

Bor jo bare idioter der nede.

De kjører vel Audi også ...

Dei rir esel.

Uten at eg såg noke saglighetar i det.

Nei, det var bare en flåsete kommentar med uklar referanse til en annen diskusjonstråd der ditt syn på Audi kom ganske klart fram. (Forøvrig så jeg minst én Audi i TV-bildene fra Tripoli i går kveld. Ingen Mercedes.)

 

 

Gratulerer, du har fortsatt ingen poeng.

Lenke til kommentar

Opprørerne er iallefall på utkikk etter mistenkelige golfbiler, han likte de.

 

gogob.jpg

Ja hvis han har følt på seg at denne tid vil komme,så tenker han så at hvis de igjenværende tilhengere og leiesoldater kler seg ut som opprørere, slik at ingen vet hvem som slåss mot hvem. Det skytes fra byggning til byggning og uniformslua som han hadde var lagt igjen på soverommet hans. Den går sikkert fra hode til hode nå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...