Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette er den kjpeste pakka så langt. det var ikke en eneste bil jeg egentlig har lyst på. og siden det er den siste pakka også, så var det extra surt.

 

egentlig så har jeg vært littt skuffa over alle pakkene denne gangen. har jo vært et par kule biler i hver pakke så langt, og variasjonen er god, men det finnes fremdeles mange biler jeg kunne tenkt meg å kjørt med.

Lenke til kommentar

Tja er delvis enig med deg, men det er jo kun 60 biler til sammen som er blitt gitt ut, så sjansen for å få akkuratt den bilen du har lyst på er egentlig gangske liten :/ Personlig er jeg ganske fornøyd med valgene i de fleste pakkene, som du sier mye variasjon.

Og tror ikke det er siste bil dlc som kommer (snakker ikke om porshe), så lenge det kommer nye biler er jeg fornøyd. Vet aldri hva som kommer :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

det er fordi at vi med season pass må fremdeles kjøpe pakka separat, ergo må du ut av spillet kjøpe det for 560ms points som alle andre.

 

hennesey gt venom er morsom å kjøre, men ikke mer spesiell enn mine maxtrimma GTR, Agera, Apollo S, F1, RGT-8, S5S Raptor, LF-A, ZR-1, V12 Vantage, Sagaris og HSV w427.

 

spesielt sagarisen med 7,7l motor på 822kw er noe man bør teste....

Lenke til kommentar

vel nå skal du høre, forza har i sin store visdom, siden tidenes morgen, dvs forza 2, gjordt det sånn at dersom du laster ned 1 bil fra ei pakke så laster du ned hele pakka automatisk med tanke på online spilling, dvs at du slipper å se på haugevis med vw bora biler. spesilt morsomt blir det når noen kjører en høy bil, som ford raptor pickupen uten at du har installert pakka, for da flyr nemlig boraen rundt banene :D.

 

om du kan kjøpe og kjøre med de andre bilene i pakka så har du kjøpt hele pakka.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...