Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har begynt og bruke gamle amerikanere som drifte biler selv. Ingen ting slår v8 når det gjelder drifting spør du meg!

Er jo pokker så gøy.. Så på drifting fra USA i går, så ble inspirert :p

Det kombinert med at jeg så en gammel camaro drifte live her i Kristiansand gjorde at jeg har bygd en camaro og en mustang...

Mustangen legger jeg i femte gir :p

Lenke til kommentar

Jeg så litt av en video tidligere i dag av Forza Horizon-gameplay. Selv om de viste at man kunne kjøre igjennom enkelte typer gjerder som fulgte veiene, så fikk jeg utvilsomt inntrykk av at man ikke kan svinge av hvor som helst for å ta seg en tur i skogen. Det lignet mer på fjellveiene fra Burnout Paradise, enn Test Drive Unlimited. Og hvis det viser seg at dette er tilfelle, så vil jeg ganske enkelt ikke ha spillet. Selv om jeg sikkert ville holdt meg på veien mesteparten av tiden, så liker jeg ikke at noen andre en meg selv skal bestemme hvorvidt jeg kan (forsøke å) kjøre min Bugatti Veyron i fjellet. Det vil føles for klaustrofobisk og "arcade" ut.

 

http://www.gametrailers.com/video/e3-2012-forza-horizon/731002

 

Legg merke til fjellsiden på høyre side ved ca 0:30. Det ser ut som man burde kunne kjøre opp der, men de hindrer deg ved å lage en slik bitteliten bakke med tilhørende usynlig vegg. Fysikken ser litt tvilsom ut, og poengsystemet hører ikke til et realistisk kjørespill. Noe sier meg at dette ikke blir så bra som jeg ønsker.

Endret av Cutthroat Bill
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tviler, hvis de hadde gjort alt slik jeg ser for meg i hodet mitt, ville det blitt episk. Åpen vei med muligheter for å kjøre ut av veien og offroad der du vil, racing-baner slik som i 4-ern, mulighet for å kjøre på uendelig lange sanddyner i solnedgangen med den bilen du ønsker, ditt eget verksted, ordentlig skademodulering, mer virkelighetsnær kjørefølelse/fysikk (selvom 4ern er grei og vel så det, så mangler det den siste piffen, kjørefølelsen er for kjedelig), vekk med poengsystemet vi så. Sikkert mye mer, men det er liksom så mye som mangler som bare virker åpenbart at de skulle tatt med. De går jo samme vei som tidligere spill, mainstream-shit, move on and ta steget som sårt trengs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...