Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!

Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

• Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer sterkt å kjøpe dette, men jeg har ikke live (og kommer ikke til å ordne meg det heller, da jeg veldig skjelden har mulighet for å koble xboxen til internett) og lurer på om jeg isåfall går glipp av mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er mye mer artig å kjøre mot ordentlige folk, som faktisk da følger litt regler og ikke bare krasjer inn i deg hele tiden så klart, men feil kan jo skje så litt må man regne med. Det syns ihvertfall jeg.

Både Forza 2/3 og GT5 hadde jeg det helt klart mest artig med racing online, så sant man kjørte mot folk som ikke bare skulle ødelegge som sagt.

Men ja, er haug av ting å gjøre offline, er jo der alt kjøp av biler skjer og tuning osv... så.

Edit: Angående avstemningen så syns jeg vi skulle merga over folk fra den klubben som for øyeblikket har minst medlemmer, gjør det hele mye enklere, for min del betyr det lite hva klubben heter(går grenser såklart :p men både Forza Norway og Gamer.no funker for min del).

Endret av Nitrius
Skrevet

Edit: Angående avstemningen så syns jeg vi skulle merga over folk fra den klubben som for øyeblikket har minst medlemmer, gjør det hele mye enklere, for min del betyr det lite hva klubben heter(går grenser såklart :p men både Forza Norway og Gamer.no funker for min del).

Var det eg og sa tidlegare. Og difor eg spurde om nokon hadde moglegheit til å sjekke kva klubb medlemmane var i.
Skrevet

Der unlocka jeg Subaru WRX STI (2011)^^

How ?

GAME på facebook la ut koder... så vi kunne gjette hvilken bokstav som manglet.

http://www.facebook.com/GAMENO

Hoho, takker, ble 2011 STI på meg også da, prøvd å fått den bytta til meg mot enten Honda CR-Z eller Mini pre-order kodene som jeg har, men nå trenger jeg jo faktisk ikke det. Så da mangler jeg bare den Alfaen egentlig :D

Skrevet

Jeg tok QGM7W-6MXWH-HFPC6-PR9P9-GKJD?, begynte fra bunn, og fikk used på alle jeg prøvde frem til den i midten som du ser(gikk jo nesten igjennom alle bokstavene på alle, så tok tid heldigvis må man ikke skrive alt på bytt hvor hver gang).

Skrevet

Greia er at vi må komme oss inn i èn klubb da. Så vi må komme til enighet.

Det virker på meg at de fleste er enige om å bli med i GaNo av de som har svart her på dette. Men nå har ikke jeg sjekka pollen, ei heller svart på den.

Skrevet (endret)

Fantastisk, fikk en WRX STI jeg også. Tusen takk for tipset, aBaDmAn91!

Tok den øverste, og trolig den siste.

Endret av Dofty
Skrevet (endret)

Fantastisk, fikk en WRX STI jeg også. Tusen takk for tipset, aBaDmAn91!

Tok den øverste, og trolig den siste.

Np :) det var nok den siste ja :)

Edit: Jeg var ganske sikker på at de øverste kodene allerede var brukt :p

Endret av aBaDmAn91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...