Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!

Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

• Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skjønner ikke hvordan det er mulig jeg :ermm: Har noen film ? Har prøvd å søke "how to drift forza" :/

Hvordan er assist setupet deres ? Tenker på traction, stability control osv.

Endret av want2havebody
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det egentlig noen her som klarer å få mer enn 20.000 på drifting?

Ligger på 15-17k før siste svingen på tsukuba som er på rivals, men blir alltid litt overivrig i siste sving da jeg SKAL ha over 6k poeng der!

Pfft, amatører!

Jeg er på 23,noe :p

Men jeg klarer ikke 23+ første forsøk. Man er nødt til og ha go fart og starte med brekket tidlig på første sving om det skal være mulig.

Drifting i FM4 er forøvrig usedvanelig lett med normal styring selvsakt.

Endret av BMWcoupeftw
Skrevet

Hah! Med stilleståendes start så er 23k bra, når du må ha masse masse fart for å få den summen!!! (Æddabædda!)

Jeg kan ikke huske at du har slått meg?

Ånei, du har jo ikke det :p

Jeg brukte 3 forsøk på 23,noe, nå må jeg få 24,2 for og slå rivalen!

Skrevet

På drag er min rival 12.250 sek. Han bruker Shelby gt500 sj, og jeg Ford mustang boss 424. Men jeg kan ikke ta han igjen.. Drar fra han men han tar meg igjen. Burde jeg kjøpe ny ? Hvilken? Plis hjelp meg :)

Skrevet (endret)

Jeg kan vel også legge ut GTen min her hvis noen har lyst til å adde meg. Kommer til å gjøre det samme. Jeg liker skikkelig racing, men i det siste har jeg fått sansen for drifting.

(Trenger også noen rivaler som jeg kan slå :p)

GT: Dofty xTEAMx

Endret av Dofty
Skrevet (endret)

Jeg prøvde å legge deg til, men fikk en feilmelding. Sikker på at du har skrevet riktig gamertag? :)

Edit: Ja, dette var feil. Så nå at jeg svarte på noe helt annet. :whistle:

Endret av Dofty
Skrevet (endret)

Men ikke meg;) håper noen snart kan svare på posten min over her :ermm:

Dodge Dart Hemi Super Stock virker som en heftig drag bil :p

Ford King Cobra '78 brukte jeg nettopp.. Tok den utifra den lave vekten. Ligger i skrivende stund på 765 plass på Infineon rivals drag, 11:345.. Ikke værst!

11:261. Det har veldig mye med starten din å gjøre.

Endret av Wiciwato
Skrevet

Jeg prøvde å legge deg til, men fikk en feilmelding. Sikker på at du har skrevet riktig gamertag? :)

Edit: Ja, dette var feil. Så nå at jeg svarte på noe helt annet. :whistle:

La deg til nå ;)

Skrevet

Har sendt friend requests i dag til en god del her,i tilfellet noen lurte på hvem det var ;) GT: SlashingHalo3

får også det samme.

jeg trenger rivaler =)

kjeLL85

• Liker 1
Skrevet (endret)

Haha.. Har 1.3 millioner nå.. I førsten kjøpte jeg muskelbil kun for å tjene meg opp til en m5 til 40 tusen.. Men har ikke kjøpt no anna enn amerikansk :) hehe .. Hadde jeg bare fått til å drite..

Endret av want2havebody
Skrevet

får du ikke til å DRITE??? stakkars jævel, mætti lakris er cluet for deg i kveld! :D

Haha, leste den bokstavelig. Tenkte faktisk at want2 har spilt så mye at han har fått forstoppelse.

Klarte ikke å holde meg unna heroinen så gikk til anskaffelse av spillet i dag. Får gjøre meg litt kjent med spillets innhold og begynne seriøst når rattet kommer.

GT: tjalla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...