Gå til innhold

Opphever forbudet mot salg av Tab


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Realiteten er at bilde som ble brukt i saken mot Samsung ikke er et reelt bilde. Det kan ingen diskutere på. Altså et av flere bevis faller bort.

Jeg har heller ikke påstått noe annet. Det jeg reagerer på er at med en gang en feil oppdages, er det gjort med vilje og Apple er råtne og dumme.

 

Hvis det viser seg at det var gjort med vilje, og at «avsløringen» er årsaken til at forbudet oppheves, skal jeg selvsagt legge meg flat.

Lenke til kommentar

Jeg hadde vel egentlig ikke forventet noe svar... Men du ser vel fakta i saken? At de må manipulere eller lyve til retten for at det kansje skal ble lettere med et gjennomslag på sytingen sin.

Hvorfor var da kun ett av bildene manipulert? Mener du dette ene bildet utgjorde en så viktig del av saken at det holdt å manipulere det ene, og la de andre være som de var?

Lenke til kommentar

Realiteten er at bilde som ble brukt i saken mot Samsung ikke er et reelt bilde. Det kan ingen diskutere på. Altså et av flere bevis faller bort.

Jeg har heller ikke påstått noe annet. Det jeg reagerer på er at med en gang en feil oppdages, er det gjort med vilje og Apple er råtne og dumme.

 

Hvis det viser seg at det var gjort med vilje, og at «avsløringen» er årsaken til at forbudet oppheves, skal jeg selvsagt legge meg flat.

Vennligst ikke legg deg flat. Det holder at apple må gjøre det. Hva du mener om div bevis er knekkende likegyldig for saksgangen.

Lenke til kommentar

At de må manipulere eller lyve til retten for at det kansje skal ble lettere med et gjennomslag på sytingen sin.

 

*Saksøker deleprodusenten for å plagiere produktet*

 

*Syter*

 

Ah, never change.

 

Vennligst ikke legg deg flat. Det holder at apple må gjøre det. Hva du mener om div bevis er knekkende likegyldig for saksgangen.

 

Det er vel ingen trolling som kan veie opp mot det å faktisk måtte eie en android tablet, så i praksis beskytter vel apple forbrukerne mot seg selv i dette.

Endret av Lilac1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel ingen trolling som kan veie opp mot det å faktisk måtte eie en android tablet, så i praksis beskytter vel apple forbrukerne mot seg selv i dette.

Ser hvor du vil hen Mr Elsker å Kverrulere Smartiepants. Men dette er ikke en OS VS debatt. Det er rett og slett en tråd hvor Samsung fikk medhold i rettssystemet og hvor det er lov til å si hah.....hah.....hah...IN YOUR FACE til sofa-advokater som tok feil de siste dagene :new_woot::tease:

Lenke til kommentar

[…] til sofa-advokater som tok feil de siste dagene :new_woot::tease:

Hvor har vi tatt feil? Det var vel ikke mange, ihvertfall ikke undertegnede, som trodde at taben kom til å forbli forbudt solgt i Europa for all fremtid? De fleste av oss sa til og med at vi ville vente på rettens endelige avgjørelse før vi «bestemte oss».

Lenke til kommentar

[…] til sofa-advokater som tok feil de siste dagene :new_woot::tease:

Hvor har vi tatt feil? Det var vel ikke mange, ihvertfall ikke undertegnede, som trodde at taben kom til å forbli forbudt solgt i Europa for all fremtid? De fleste av oss sa til og med at vi ville vente på rettens endelige avgjørelse før vi «bestemte oss».

Pratet jeg til deg? Grunn til at du følte deg truffet?

Lenke til kommentar
Det jeg reagerer på er at med en gang en feil oppdages, er det gjort med vilje og Apple er råtne og dumme.

 

Om det ikke er bevisst, så taler det jo ikke til deres fordel at de ikke sjekker hva de legger fram som bevis - særlig smart er det ikke uansett. Mindre smart er kanskje rette ordet på det?

 

(selv om jeg ikke vil ha apple produkter, så har de gode produkter, så holder meg unna 'krigen' mellom de ulike produsentene)

Endret av kandasa
Lenke til kommentar

Om det ikke er bevisst, så taler det jo ikke til deres fordel at de ikke sjekker hva de legger fram som bevis - særlig smart er det ikke uansett. Mindre smart er kanskje rette ordet på det?

Det har du helt rett i, og det er amatørmessig og flaut, for ikke å si idiotisk, at de lot det passere. Men det at de la frem flere titalls andre bilder som ikke var manipulert er tydeligvis ikke viktig, for det er ingen som kan forklare dette.

Lenke til kommentar

Så dum er du ikke Runar at du ikke vet hvorfor bildet har blitt manipulert.

 

Kun ett? Det er da ett for mye, nøyaktig hvorfor det er gjort er vel ganske åpenbart..

Dere mener Apple er dumme nok til å legge frem manipulerte bilder som bevis, når de vet at dokumentene kommer til å bli publisert og lest av nesten samtlige nerder i hele verden? Vel, ja, selvsagt tror dere det. Men er det sannsynlig? Er de virkelig dumme?

 

De er tydligvis så dumme/desperate dem prøver seg på en råtten en :yucky:

 

Edit:

 

Faktisk så oversaker dette meg ikke med denne "bedriften" som er så nyskapende holder på slikt.

Jeg skal garantere dette forbudet av salg blir opphevet, men det er vel muligens det som var planen dems hele tiden. Vips mesta Samsung mange salg.

 

 

Så dum er du ikke Runar at du ikke vet hvorfor bildet har blitt manipulert.

 

Kun ett? Det er da ett for mye, nøyaktig hvorfor det er gjort er vel ganske åpenbart..

Dere mener Apple er dumme nok til å legge frem manipulerte bilder som bevis, når de vet at dokumentene kommer til å bli publisert og lest av nesten samtlige nerder i hele verden? Vel, ja, selvsagt tror dere det. Men er det sannsynlig? Er de virkelig dumme?

 

Man kan prøve å forsvare Apple så mye man vil. Var det en bevist handling eller ikke.

 

Realiteten er at bilde som ble brukt i saken mot Samsung ikke er et reelt bilde. Det kan ingen diskutere på. Altså et av flere bevis faller bort.

 

 

Jeg hadde vel egentlig ikke forventet noe svar... Men du ser vel fakta i saken? At de må manipulere eller lyve til retten for at det kansje skal ble lettere med et gjennomslag på sytingen sin.

 

 

Realiteten er at bilde som ble brukt i saken mot Samsung ikke er et reelt bilde. Det kan ingen diskutere på. Altså et av flere bevis faller bort.

Jeg har heller ikke påstått noe annet. Det jeg reagerer på er at med en gang en feil oppdages, er det gjort med vilje og Apple er råtne og dumme.

 

Hvis det viser seg at det var gjort med vilje, og at «avsløringen» er årsaken til at forbudet oppheves, skal jeg selvsagt legge meg flat.

 

Bildet har - enn så lenge - ingenting med at forbudet delvis oppheves:

 

A German court has reversed its decision from last week and partly lifted the ban on sales of the Samsung Galaxy Tab 10.1 in Europe, because it is unclear whether the court has the authority to impose the injunction outside of Germany.

 

The Dusseldorf regional court made the announcement that the ban would be lifted for countries outside of Germany on Tuesday, but sales of the tablet are still barred in the court's home country, according to The Wall Street Journal. A court spokesman reportedly said it's unclear whether the court can ban Samsung, a South Korean company, from selling goods outside of Germany.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Realiteten er at bilde som ble brukt i saken mot Samsung ikke er et reelt bilde. Det kan ingen diskutere på. Altså et av flere bevis faller bort.

Jeg har heller ikke påstått noe annet. Det jeg reagerer på er at med en gang en feil oppdages, er det gjort med vilje og Apple er råtne og dumme.

 

Hvis det viser seg at det var gjort med vilje, og at «avsløringen» er årsaken til at forbudet oppheves, skal jeg selvsagt legge meg flat.

Vennligst ikke legg deg flat. Det holder at apple må gjøre det. Hva du mener om div bevis er knekkende likegyldig for saksgangen.

Hvorfor skal Apple legge seg flate enda?

Det er fremdeles forbudt å selge Galaxy Tab i Tyskland...

 

Det er kun for resten av EU at forbudet midlertidig er opphevet, frem til 25. august.

 

http://fosspatents.blogspot.com/2011/08/galaxy-tab-101-injunction-suspended-for.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...