Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Tottenham


IcedInsanity

Anbefalte innlegg

de Gea - Par dårlige inngrepener, men holder nullen og har superlim på hanskene sine ved et par anledninger. Dette var viktig!

Jones - Maskin!

Evans - Rågod!

Smalling - Likern!

Young - Ikke hans beste kamp, men viser så utrolig stor entusiasme.

Anderson - Ingen fan ennå, men det begynner å komme seg. "Holdt kjeft, la oss se feiringen hans" sa jeg da han scorte.

Cleverly - Viser enormt potenisal i flere av involveringene hans.

Welbeck - Utter shit første omgang. Andre omgang skaper han et luksusproblem for sir Alex.

Rooney - Har deg ikke få Fantasy i ligaen min, alle andre har deg. Fuck off. Unødvendig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Førsteomgangen var under par. Håpte på Berba tidlig i andreomgang, noe som ikke var rart detter hva Welbeck hadde levert så langt. Welbeck ble mye mer med i spillet etter scoringen.

 

De Gea gjør inngripener som er alt fra veldig bra, til veldig veldig dårlig. Stoler ikke helt på han enda, men man ser på han at han har noe mer enn andre 20-åringer.

Lenke til kommentar

Fy faen, Stretford End var helt utrolig i dag, jeg er hes og har vondt i øra men det er det jaggu verdt!

 

De Gea trengte virkelig denne kampen i dag, rolig og ser ut til å begynne å finne seg til rette, hoier og styrer Forsvaret bra!

 

Jones? Oh my!

 

Smalling? Var Bale utpå banen igrunn?

 

Wellybooy, dårlig 1 , rå i 2!

 

Ando, krem! Btw herlig ny bil etter han vraka R8, like hvit SLS AMG.

 

Cleverley? <3

 

 

Men nå er det natta, flyet hjem i morra tidlig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har gitt opp å finne highlights på diverse tubes selv også :p Får kanskje ikke alle highlights på tv2sporten, men man får man enkelt og greit målene. Det får holde :) Syns selv Rooney sin heading var enkel, nydelig og elegant.

 

Edit. Og Brad'ern er god, gammel og rask nok. Var imponert over noen av inngrepene hans! Og han fikk nok å bryne seg på hehe...

Endret av bandreas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...