Gå til innhold

Gutter og menn! Hva syntes dere om denne kjolen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Pen kjole, i hvertfall til modellen.

 

Du bør ha litt farge da, hvis du er kritthvit/ginger tror jeg ikke den er noe særlig. Hadde jo vært bedre å se kjolen på akkurat deg, men det er vel som å tro på julenissen :thumbup:

Jeg har en del slike tighte kjoler som det der, og de sitter perfekt. Hvit kan bli litt kjedelig ja, men da er det jo å bare style opp med smykker. :) Her har vi en annen kjole som ligner bare i svart. http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/johnzack-911/slash-neck-lace-dress-911011-14/ Hva syns du?

Lenke til kommentar

 

Pen kjole, i hvertfall til modellen.

 

Du bør ha litt farge da, hvis du er kritthvit/ginger tror jeg ikke den er noe særlig. Hadde jo vært bedre å se kjolen på akkurat deg, men det er vel som å tro på julenissen :thumbup:

Jeg har en del slike tighte kjoler som det der, og de sitter perfekt. Hvit kan bli litt kjedelig ja, men da er det jo å bare style opp med smykker. :) Her har vi en annen kjole som ligner bare i svart. http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/johnzack-911/slash-neck-lace-dress-911011-14/ Hva syns du?

 

Jeg synes egentlig ikke hvitt er så kjedelig, annet enn at det gir litt bryllupsassosiasjoner. Poenget var uansett at hud-, hår- og øyefarge har mest å si for om en kjole er fin. Kroppsfasongen også selvsagt, men siden du sier du har en del tettsittende kjoler antar jeg det er fordi du kler nettopp det.

 

Tipper at hvis du er solbrun, har enn fin fasong og flott utstråling så hadde nok mang en gutt fått kink i nakken hvis du hadde gått forbi i den kjolen der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...