Gå til innhold

Gutter og menn! Hva syntes dere om denne kjolen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hun lurte på hva menn syntes om den, og jeg svarte. Du tok feil, gitt.

 

Jasså?

 

Så stigmatisering av kleskode definerer kvinnfolk hvor de hører til? Du tok feil, gitt.

 

:)

 

Hvordan kan jeg ta feil i å ha en mening om noe, O store administrator? :hrm:

 

Ikke verre at jeg også har mine meninger O store bruker.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Dersom personen som bærer kjolen er vakker, er kjolen vakker. Begge kjolene kler modellen godt. De kan av visse personer oppfattes som litt horete, så vær beredt.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Nei, du lar tydeligvis ikke forummedlemmene her ha egne meninger, du retter dem til dine egne:

 

Eller til en Admin som liker å kle seg slikt, anser posten din som spam og ot i tråden.

 

Vel, fra retningslinjene for forumet:

 

Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende: Flaming og andre former for personangrep er forbudt.

 

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det var ikke et personangrep og det var ikke flaming, det var et så saklig svar man kan forvente når man spør om en ærlig mening om en kjole.

 

For å assosiere kleskoden til horene til Akersgata?

 

Vel, greit for meg, jeg gir meg. Om TS eller andre tar saken opp med oss så skal vi se på saken som kvinnediskriminerende og noe som er lovbrudd i henhold til norsk lov.

 

:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Oi, hvis man syntes den kjolen er horete, så er det virkelig mange jenter på byen som kler seg superhorete. Men det er greit, hver sin smak, hver sin klesstil. Jeg syntes derimot kjolen er elegant, og veldig feminin. Den fremhever de kvinnelige formene på en pen og classy måte =)

 

Uansett, blir kjolen for kort, så går det ann å bruke tights til den. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...