Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Menn som ikke liker å motta oralsex


Capria

Anbefalte innlegg

Min nye partner sier han ikke liker å motta oralsex. Vi har selvfølgelig snakket om det, og han sier han ikke helt vet hvorfor, og at han kanskje bare har dårlige erfaringer.

 

Men jeg vil likevel høre med andre her om dette er "vanlig"? Selv er jeg veldig glad i å gi oralsex, men det frister ikke så mye hvis han ikke synes det er så stas. Han sier at jeg skal få lov hvis jeg har veldig lyst, men likevel, det er ikke akkurat den entusiasmen jeg hadde håpet på.

 

Er det andre menn som rett og slett ikke liker oralsex, eller kommer det rett og slett an på hvordan det gjøres/hvor flink man er? Noen kvinner her som har klart å "omvende" en mann som ikke likte oralsex i utgangspunktet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Penishodet er veldig følsomt. Kanskje han føler han blir litt i overkant stimulert.

Ja, det er mulig. Det er jo forsåvidt tusenvis av små mulige grunner til at han ikke synes oralsex er så veldig kult, men han er litt dårlig på å si hva det er. Jeg har enda ikke hatt muligheten til å gå ned på han selv, så jeg vet ikke hva han eventuelt ikke liker enda.

Lenke til kommentar

Det gir meg ikke akkurat fysisk nytelse gi oralsex, men jeg blir absolutt kåt av det. Dessuten liker jeg å gi, og jeg liker å se at han har det godt, uten at han jobber for det selv, eller gir noe tilbake. Det er utrolig sexy å se en mann bare lene seg tilbake å nyte.

 

Liker han det ikke, så liker han det ikke, og det er jo forsåvidt greit, men jeg tror nok det er noe jeg kommer til å savne mye hvis det viser seg at han ikke får noe ut av det.

Lenke til kommentar

Snakk med ham om det. Skader vel uansett ikke å prøve?

 

Neida, som sagt så ar vi snakket om det, men vi kommer ikke lengre enn at han egentlig ikke vet, og at han sier at det sikkert er dårlige erfaringer. Jag skal absolutt gi det et forsøk :)

 

Lurte vel mer på om det var noen som har hatt det slik som han, at det aldri har vært det helt store, for så å ha begynt å like det med den rette dama med den rette teknikken (som jeg da krysser fingrene for at jeg er og har :innocent: ).

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...