Gå til innhold

Til alle Audi-eiere: Bruk blinklysene deres!


Kakeshoma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner meg ikke igjen.

 

Men da får jeg begynne å kjøre sånn. Kjeften har jeg jo allerede fått! :)

 

Foreslår imidlertid at du slipper løs slike usakelige "rants" på sosiale medier. Det er sikkert plass til deg mellom teenage moms, FRP-velgere og P4-lyttere.

Endret av ChristR
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Foreslår imidlertid at du slipper løs slike usakelige "rants" på sosiale medier. Det er sikkert plass til deg mellom teenage moms, FRP-velgere og P4-lyttere.

 

Usakelig på hvilken måte? At det er sant og folk bør legge om vanene sine? Evt ikke gi slipp på rutinene de får under føreropplæringen...

Du vet dette er et sosialt media? Også fint om du lar være å poste setninger som din siste :closedeyes:

Lenke til kommentar

Ja jeg hater Audioter. De vet ikke hvordan blinklyshendelen fungerer, holder aldri over 0.3 sek avstand til bilen foran og kjører forbi kun i uoversiktlige svinger eller over dobbel sperrelinje.

 

Ikke alle som kjører Audi er idoter, men alle idiotene kjører Audi.

 

Det stemmer nok ikke lenger etter det ble slutt på grønne skilter på stasjonsvogner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kommer vel litt ann på vel?

 

Legger merke til en del suv-eiere, blant annet de som kutter meg av i rundkjøringene, og siden det har skjedd en gang og bilen min sannsynligvis er totalvrak, så vil jeg si til alle suv-eiere at de må passe på blindsona si!

 

Dette har skjedd en gang, så jeg syns det er på sin plass å kjefte på alle som kjører bil med høyere bakkeklaring enn meg..

 

Dette er selvfølgelig bare sprøyt fra min side (unntatt ulykka jeg var i), men dere skjønner da selv at selvom en eller tre gjør en idiotisk ting så er det ikke greit å stigmatisere alle med noe i nærheten av samma bil...?

 

 

Edit: Poenget mitt er at det finns idioter i alle type biler, og hvis man tenker som jeg lærte av kjørelæreren min, så burde man unngå en del frustrasjon:

 

Alle andre enn meg er inkompetente idioter som sannsynligvis er både berusa og lapplause.
Endret av Pluggen
Lenke til kommentar

Vi kjørte ca 3000 km i sommer og ble forbikjørt totalt 17 ganger. 15 (femten!) av bilene var Audier og seks av disse forbikjøringene var direkte galskap. Åtte forbikjøringer brakte føreren kun en billengde frem i køen.

 

//Ole

(som ikke er noen sinke i trafikken)

Endret av Ole3
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er også noe jeg har lagt merke til, Audi og BMW er blant "verstingene" i trafikken.

 

Legg til nyere VW Passat eier også ...

 

Ja, jeg har ett stereotypisk syn jeg har på dem, men jeg er klar over at det finnes skikkelige fører også.(Så la oss ikke diskutere det)

 

 

<- Audi driver. Bruker alltid blinklys!

Det gjør meg glad! :)

Endret av CissaM
Lenke til kommentar

Ja, jeg har Audi og følte meg delvis truffet i mer enn en kommentar her. Blinklys bruker jeg av vane og tenker ikke over det, men jeg kvier meg ikke for å kjøre forbi. Har en `95 A6 1,9TDi så er ikke noe Solberg i trafikken, men det funker. Mine forbikjøringer blir fremprovosert utelukkende av 2 ting. Alle i Toyota Yaris som holder 60 i 50-sone såvel som 80 sone, og er like flinke til å bruke speil som Audi-eier er til å bruke blinklys. Jeg kjører også forbi de som er mer opptatt av å lete etter CDer på gulvet bak i bilen enn å følge med på veien og dermed for ender opp "nesten" i motsatt kjørebane. Gjerne mer enn en gang på kun kort tid. Da kjører jeg forbi, selv om det er bare en bil lenger frem, for når den bilen smeller vil jeg ligge foran og ikke bak.

Lenke til kommentar

Jeg synder med blinklyset en gang iblant. Jeg kjører ikke Audi. Teorien slår sprekker.

 

Jeg sa ikke alle som ikke bruker blinklys kjører Audi gjorde jeg vel?

Nope, det var Maxopp som så hederlig fulgte opp med den aktuelle teorien.

 

Når det gjelder ditt trådstartende innlegg finner jeg det for dumt til å orke å kommentere noe videre. Sorry.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

kjører audi! elsker blinklys og trafikk regler, for da kan jeg kjefte som ett sant hælvete på han fyren/dama som evt driter seg ut å sørger for at den grønne audi'en min kommer utfor en ulykke;p skal ikke hate di som ikke har normalt kjørevett, man skl la etterpå klokskapen irritere vettet av dem:D hold deg på veien å ta hensyn!:D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...