Gå til innhold

Lyst til å hjelpe Israel Defense Forces?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I de fleste tilfeller blir papirer godtatt. 20% av Israels befolkning er arabere, som bor i Israel, i hus, som ikke blir revet ned på si. Byer som Yafa og Akko er et eksempel.

 

Skjønner godt at du ikke har vært i Jaffa/Yafo foruten i havnen og klokketårnområdet.

 

For jøder, og kun jøder. Ikke en umulighet.

 

Og de første bolkene bør være til informasjon, for videre praksis for oppdatering av kunnskap;

 

The Supreme Court rejected an appeal on Sunday opposing the leasing of land in Jaffa's Ajami neighborhood for the exclusive use of members of the religious Zionist community.

 

The appeal was brought by Jaffa residents along with human rights groups, in an effort to challenge a decision by the Israel Lands Administration and the Tel Aviv municipality to lease the land in question to B'Emuna, a company specializing in housing complexes for the religious Zionist community.

 

Som du sikkert vet, så er det veldig vanlig å leie land for en periode der man bygger/kjøper og bor. Slik opprettholder staten Israel kontrollen på hvem som får lov til å bosette seg. Det kan også brukes til "byfornyelse".

 

Det stemmer at det har foregått nedrivninger av hus, men det gjelder så og si utelukkende områder hvor det ikke er svart hvitt hvem som faktisk eier området(f.eks hus jødene flyktet fra i 1948 da de arabiske hæren tok over øst-jerusalem).

Det Israelske rettssystemet har også en rekke ganger beordret nedriving av bygninger oppsatt uten eller med falske papirer, og det gjelder bygninger oppsatt av både palestinere og jødiske bosettere.

 

Tullball. Det israelske rettssystemet har å følge lovverket, som alle andre domstoler. Så se nå på lovverket, der Israel har noe som heter "absentee law", som i bunn og grunn gir ILA, som nevnt ovenfor, rett til å nekte noen å bosette seg i et område. Selv om de skulle bo der forsåvidt. Dermed kan man etter en gitt tid hive folket ut, siden de ikke har bodd der lovlig. Som defineres av en politisk satt statlig organisasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Interessant lesing må en si. Men som noen andre her har sagt tidligere, blir det nok pass på meg også. Ser ikke for meg å gjøre tjeneste for noen andre enn under det røde, hvite og blå som svaier.

 

Det Røde Hvite og Blå som du sier, står jo ikke for noenting lenger. Norge er en nasjon som ivrer og fyrer for sin egen og andre demokratiske rettsstaters undergang, og vi skjønner det ikke engang selv. Breivik burde vært en oppkvikker. Istedet har han latt de virkelige ekstremistene, koallisjonen av marxister og islamister i Europa, kjøre på med agendaen sin mot legitim religionskritikk.

 

Eneste grunnen til at jeg ikke har lyst til å tjenestegjøre i IDF er at med mitt hell ville jeg antagelig en dag blitt blåst i lufta med høyeksplosiver kjøpt og betalt med norske skattepenger.

Lenke til kommentar

Trodde det var forbudt å reklamere for terror på forumet.

Arbeide frivillig under en terrorstat, vil jeg si går under landsforæderi.

Personlig hadde jeg heller meldt meg på Taliban leir, enn IDF.

 

Jeg er redd du har misforstått min gode mann. Er du av den oppfatning at de som går med palestina-skjerf og støtter hamas er fine nordmenn?

 

Fienden til min fiende er min venn.

Endret av grovetussen
Lenke til kommentar

Trodde det var forbudt å reklamere for terror på forumet.

Arbeide frivillig under en terrorstat, vil jeg si går under landsforæderi.

Personlig hadde jeg heller meldt meg på Taliban leir, enn IDF.

 

vidkun-quisling.jpg

 

Jeg er redd du har misforstått min gode mann. Er du av den oppfatning at de som går med palestina-skjerf og støtter hamas er fine nordmenn?

 

Det er omvendt.

 

Jeg er redd du har misforstått, jeg går neppe med Palestina-skjerf. Men vet virkelig ikke hva man kaller en nordmann som går under millitæret til et annet land. Burde definitivt bli kastet ut av Norge. Fine antirasistiske israel tar dem vel godt imot.

 

http://www.youtube.com/watch?v=OlT3ARuUSGc

 

Jeg vet at man ikke kan si at alle jøder er som de på videoen, men er veldig mange slike videoer på youtube. Jeg har aldri sett noen skrike helt åpent på gatene i Oslo "Jævla svarting, gå tilbake til Allah, skam deg, skam deg" Men dem har vel lov til det etter sympathien fra Holocaust™

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Trodde det var forbudt å reklamere for terror på forumet.

Arbeide frivillig under en terrorstat, vil jeg si går under landsforæderi.

Personlig hadde jeg heller meldt meg på Taliban leir, enn IDF.

 

vidkun-quisling.jpg

 

Du trenger da ikke poste et bilde av forbildet ditt, jeg tror vi skjønte det helt greit.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er riktig å sammenlikne indianerne med araberne i området.

I motsetning til indianerne, så hadde faktisk araberne i området en del teknologi og vestlige begreper, og det ottomanske riket, og senere britene som styrte området, hadde teknologi nok til penn og papir, og de visste godt hva skjøter var.

 

Prøver du å si at skjøter hadde ikke araberne? "Dunams" bør gi deg hintet til hvilken tid en da bør titte på.

Jeg skriver da det motsatte.

Lenke til kommentar

Skjønner godt at du ikke har vært i Jaffa/Yafo foruten i havnen og klokketårnområdet.

 

For jøder, og kun jøder. Ikke en umulighet.

 

Og de første bolkene bør være til informasjon, for videre praksis for oppdatering av kunnskap;

 

The Supreme Court rejected an appeal on Sunday opposing the leasing of land in Jaffa's Ajami neighborhood for the exclusive use of members of the religious Zionist community.

 

The appeal was brought by Jaffa residents along with human rights groups, in an effort to challenge a decision by the Israel Lands Administration and the Tel Aviv municipality to lease the land in question to B'Emuna, a company specializing in housing complexes for the religious Zionist community.

 

Som du sikkert vet, så er det veldig vanlig å leie land for en periode der man bygger/kjøper og bor. Slik opprettholder staten Israel kontrollen på hvem som får lov til å bosette seg. Det kan også brukes til "byfornyelse".

 

Det stemmer at det har foregått nedrivninger av hus, men det gjelder så og si utelukkende områder hvor det ikke er svart hvitt hvem som faktisk eier området(f.eks hus jødene flyktet fra i 1948 da de arabiske hæren tok over øst-jerusalem).

Det Israelske rettssystemet har også en rekke ganger beordret nedriving av bygninger oppsatt uten eller med falske papirer, og det gjelder bygninger oppsatt av både palestinere og jødiske bosettere.

 

Tullball. Det israelske rettssystemet har å følge lovverket, som alle andre domstoler. Så se nå på lovverket, der Israel har noe som heter "absentee law", som i bunn og grunn gir ILA, som nevnt ovenfor, rett til å nekte noen å bosette seg i et område. Selv om de skulle bo der forsåvidt. Dermed kan man etter en gitt tid hive folket ut, siden de ikke har bodd der lovlig. Som defineres av en politisk satt statlig organisasjon.

Det var snakk om at kommunen leide ut et boligkompleks til en organisasjon for ortodokse jøder. Ser egentlig ikke det helt forferdelige i det.

Har forresten gått i området det er snakk om også, så du bør slutte å anta hvor jeg har vært og ikke vært. Gikk dit for å ta bilde av moskeen.

Lenke til kommentar

Godt du er observant, men det er ikke min egen mening men retorikken til den kommunistiske regjeringen vi har. Lyv så lenge og så grundig at alle tror det, dumme nordmenn svelger all propaganda rått.

 

Gode Gud, lag en ny tråd hvor du forklarer dette nærmere. Jeg venter i spenning.

 

Det trengs ikke en ny tråd til det. Det er jo ganske åpenbart, som f.eks. Halvorsens "løfte" om barnehageplass til alle og mange andre "løfter" som er rein propaganda fra regjeringen.

Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar

Trodde det var forbudt å reklamere for terror på forumet.

Arbeide frivillig under en terrorstat, vil jeg si går under landsforæderi.

Personlig hadde jeg heller meldt meg på Taliban leir, enn IDF.

 

vidkun-quisling.jpg

 

Du trenger da ikke poste et bilde av forbildet ditt, jeg tror vi skjønte det helt greit.

 

Forbildet mitt? Hvor har du det fra? Du likte bare ikke tanken på at man mildt sagt blir en landsforæder, når man er under et annet millitær? Er du norsk statsborger skal du faen meg ikke rote deg bort i IDF. Klarer du ikke å integrere deg til det norske samfunnet (Ja jeg vil si millitær tjeneste i Norge er en del av det), kan du dra rett tilbake til israel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...