Gå til innhold

Vil du heller fryse ihjel enn å brenne ihjel?


cowboy bob

  

98 stemmer

  1. 1. Hvordan vil du dø om du bare får velge disse alternativene?

    • Jeg vil brenne ihjel
      12
    • Jeg vil fryse ihjel
      78
    • Jeg har vet ikke lest tråden, men vil stemme for det
      8


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Kanskje vi vil ha smerte? Har du tenkt på det?

 

Det er derfor jeg går opp i temperatur. TS burde sette en temperatur grense.

 

Selvsagt er det sikkert bedre å fryse i hjel/drukne under isen i et vann på 10 kuldegrader fremfor å få heteslag inne i en badstue, dersom du hadde blitt sperret inne. Men ved høye temperaturer så føler du bare smerte, og da omgjør det å finne en metode som kan drepe deg fortest, og det er nemlig varme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Lykke til med å fremstille det absolutte nullpunktet. Regner med denne tråden anser å fryse ihjel som f.eks. å falle i et arktisk hav eller bli murt inne i noen isbiter.

Jeg tenkte på å dø av kulde, om det er det absolutte nullpunkt eller naken i 10 minusgrader er ikke så nøye.

 

Det er ekstrem stor forskjell på -10 og -273 grader. Ved minus 10, da vil du føle kulde og dø av hypotermi. Ved -273, vil du dø av massive skader på kroppen og en ekstrem smerte som ikke lar deg føle kulden.

Lenke til kommentar

Litt OT, men alle mennesker er sadister til en viss grad.

 

Tenk visst smerte følelsen hadde vert fantastisk god, hahaha, da hadde det vert mange slåsskamper på byen. Og mange sykemeldinger fra jobben. Når en trynte på sykkel, så var det som 100 orgasmer, ahahha! Masseslagsmål hadde fått en helt ny mening, for å ikke nevne krig. Krykke salget hadde gått bananas og sadismen hadde nådd nye høyder.

 

post-160065-0-53122400-1312561056_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Litt OT, men alle mennesker er sadister til en viss grad.

 

Tenk visst smerte følelsen hadde vert fantastisk god, hahaha, da hadde det vert mange slåsskamper på byen. Og mange sykemeldinger fra jobben. Når en trynte på sykkel, så var det som 100 orgasmer, ahahha! Masseslagsmål hadde fått en helt ny mening, for å ikke nevne krig. Krykke salget hadde gått bananas og sadismen hadde nådd nye høyder.

Er det ikke sånn for alle? :ermm:

 

 

Tenk på mobbing, besserwisserheter etc etc etc, alt er straight up sado og evil.

Lenke til kommentar

Litt OT, men alle mennesker er sadister til en viss grad.

 

Tenk visst smerte følelsen hadde vert fantastisk god, hahaha, da hadde det vert mange slåsskamper på byen. Og mange sykemeldinger fra jobben. Når en trynte på sykkel, så var det som 100 orgasmer, ahahha! Masseslagsmål hadde fått en helt ny mening, for å ikke nevne krig. Krykke salget hadde gått bananas og sadismen hadde nådd nye høyder.

Er det ikke sånn for alle? :ermm:

 

 

Tenk på mobbing, besserwisserheter etc etc etc, alt er straight up sado og evil.

 

 

Ja du er inne på noe der absolutt.

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Tenk på mobbing, besserwisserheter etc etc etc, alt er straight up sado og evil.

Hva er besserwisserheter ?

 

Det betyr "bedreviter", bare på tysk. Det er gjerne en negativ måte å omtale en person som tror han er så mye bedre enn alle andre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Er det tillatt å bli teleportert inn i en solstorm?

 

Hvorfor inn i en solstorm? hvorfor ikke inn i solas kjerne eller inn i en kvasar i det intergalaktiske rom?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...