Gå til innhold

Vil du heller fryse ihjel enn å brenne ihjel?


cowboy bob

  

98 stemmer

  1. 1. Hvordan vil du dø om du bare får velge disse alternativene?

    • Jeg vil brenne ihjel
      12
    • Jeg vil fryse ihjel
      78
    • Jeg har vet ikke lest tråden, men vil stemme for det
      8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne tanken har faktisk streifet meg ofte tidligere. Vil tro det er mer behagelig og fryse ihjel. Det går tregere, men man sovner i alle fall inn til slutt og jeg synes for og være helt ærlig det er bedre og ha det for kaldt enn for varmt.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

Brenne ihjel ! Absolutt. Yeah

 

Og jeg foretrekker heller å ha det for varmt enn for kaldt. Og fryse er til de grader mer ubehagelig enn litt for varm dag, eller hel sommer for den saks skyld.

 

Men så er vel jeg den typen fyr som kan gjør aerobikk i bastu også da :tease:

Endret av AllColor
Lenke til kommentar

Brenne ihjel helt klart.

 

Kunne aldri tenkt meg å fryse ihjel, er ikke så behagelig å fryse i lengere perioder.

Ikke det at å brenne ihjel er noe bedre, men smerten forsvinner raskere.

 

For å ikke nevne såå mye kulere hehe. Er vel bare 3 primære måter som er macho nok for meg, ild, sverd, skytevåpen.

 

Eller all annen slags kamp går jeg ut ifra når det skal sies.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg tror at -273Co eller en flamme på 273Co gjør like vondt, siden begge temperaturene er så langt vekke fra kroppstemperaturen, at man vil "brenne" seg like godt på begge. Jeg tipper på at når du brenner deg på slike temperaturer så føler du ikke kulde eller varme, men stor smerte fra brenningen, helt til nervesystemet kollapser.

 

Bare den aller varmeste temperaturen på varmtvannet i springen i en enebolig er 55Co dersom varmtvannsberederen er stilt inn riktig. Og du kan brenne deg godt på dette varmvannet på bare 55Co. Hvis du ikke tror på meg, åpne springen på maksimalt varmtvann, og la de renne helt til det lunker, så hold hele hånden inne i vannet uten å ta den ut. Jeg vedder på at du kommer til å røske hånden ut av vannet ganske fort.

 

Edit: la til stoff

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Jeg tror at -273Co eller en flamme på 273Co gjør like vondt, siden begge temperaturene er så langt vekke fra kroppstemperaturen, at man vil "brenne" seg like godt på begge. Jeg tipper på at når du brenner deg på slike temperaturer så føler du ikke kulde eller varme, men stor smerte fra brenningen, helt til nervesystemet kollapser.

Nei, jeg holdt på å dø under isen. Jeg bare sovnet av, og det er den diggeste følelsen jeg noen gang har hatt! Å gi etter, før noen fikk dratt meg opp :hrm:

 

 

Bedre enn heroin.

 

Burderer faktisk isbading.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Brenne ihjel helt klart.

 

Kunne aldri tenkt meg å fryse ihjel, er ikke så behagelig å fryse i lengere perioder.

Ikke det at å brenne ihjel er noe bedre, men smerten forsvinner raskere.

 

For å ikke nevne såå mye kulere hehe. Er vel bare 3 primære måter som er macho nok for meg, ild, sverd, skytevåpen.

 

Eller all annen slags kamp går jeg ut ifra når det skal sies.

 

Da kan man spille inn en helrå Action scene, som det siste man gjør i livet. Fire in the hole!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg tror at -273Co eller en flamme på 273Co gjør like vondt, siden begge temperaturene er så langt vekke fra kroppstemperaturen, at man vil "brenne" seg like godt på begge. Jeg tipper på at når du brenner deg på slike temperaturer så føler du ikke kulde eller varme, men stor smerte fra brenningen, helt til nervesystemet kollapser.

Nei, jeg holdt på å dø under isen. Jeg bare sovnet av, og det er den diggeste følelsen jeg noen gang har hatt! Å gi etter, før noen fikk dratt meg opp :hrm:

 

 

Bedre enn heroin.

 

Burderer faktisk isbading.

 

Men litt forskjell da på å ligge under en is der vannet er gjerne -5 eller -10Co kontra en kulde på -273Co eller et flammehelvete på 273Co, dette vil gjøre noe så jævlig vondt at du vil ikke føle noe temperatur, men bare smerte.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Kommer an på. Hvis jeg skulle blitt brent på et kors elns hadde jeg lett valgt det, da røyken tar knekken på deg før man begynner å tar fyr.

Hvis det er snakk om å bli dynket i flybensin og satt fyr på er det nok å fryse ihjel som er best.

 

Er du sikker på det?

 

Hvis jeg tømmer en væske som er -273Co kald på deg (det er umulig), da vil huden eller en kroppsdel fryse til og bli like sprø som glass, så vil den kroppsdelen knuse, mens du lever og ser at deler av kroppen faller av som for eksempel fingrer, armer, øvre deler av huden osv.

 

Du vil føle en så stor smerte at du vet ikke om det er kaldt eller varmt pga smerten tar helt over. Så vondt vil jeg tippe på at det gjør.

 

Jeg har en kamerat som jobbet på et bakeri, han sølte glovarmt fett på hånden som var nesten 200 varmegrader varmt, og huden på håndleddet smeltet rett av og han begynte å blø øyeblikkelig.

 

Edit: la til intel

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hvis jeg skal velge min død basert på kulde eller varme, så hadde jeg valgt varme, fordi den kan drepe meg fortest, for eksempel et flammehelvete på flere tusen varmegrader. Da snakker jeg om å hoppe oppi en stor kjele på et smelteverk som inneholder flytende stål.

 

Problemet med dere er at dere undervurderer temperaturen, dere tror det er deilig å få for eksempel flytende nitrogen på seg, dere tror at dere vil fryse 100 ganger mer enn ved en vanlig kulde temperatur. Men problemet er at ved så store temperaturer så vil du nok ikke føle temperaturen lengre, men kun SMERTE.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...