Gå til innhold

Nei til flerkultur!


Ja Eller Nei?  

181 stemmer

  1. 1. Flerkultur?



Anbefalte innlegg

Beklageligvis har vi sett at dette komt til å skje en eller annen gang, er lite vi som innbyggere kan gjøre dessverre.

Grunnen til at Breivik aldri forsto at han var sprø er jo fordi han ikke fikk sluppet til i debatt. Dersom du har en hyggelig politisk samtale, og noen kommer med ideer som å drepe muslimer, vil dette tillate personen å få kritikk for sine ideer, men også konstruktiv kritikk som andre ideer, som f.eks, strengere asyl-politikk.

 

Dette hadde nok bidratt til å forhindre mye vold og terror.

 

 

Kan godt være jeg har feil, men husker at jeg leste noe om at Breivik var med i et Frp liknende parti, men han ble aldri hørt på så han måtte gå til "sterkere" angrep mot innvandring. Og dermed gjorde han det han gjorde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan godt være jeg har feil, men husker at jeg leste noe om at Breivik var med i et Frp liknende parti, men han ble aldri hørt på så han måtte gå til "sterkere" angrep mot innvandring. Og dermed gjorde han det han gjorde.

Hadde han virkelig vært interesert i å fremme ideologien sin, ville han ha konvertert til islam og drept seg selv når han var ferdig.

 

Det er ingenting ideologien hans som kan forsvare det han gjorde. Som sagt tidligere minner han meg om skolemassakre. En person med masse sosiale problemer som hater andre mennesker. Ideologien er bare en måte å dehumnisere andre mennesker på. Hvis vi ønsker å forindre slike problemer i fremtiden bør vi prøve å bli et mer inkluderende samfunn. Da snakker jeg ikke om innvandring, men at vi ikke utestenger folk som er annerledes fra samfunnet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis vi ønsker å forindre slike problemer i fremtiden bør vi prøve å bli et mer inkluderende samfunn. Da snakker jeg ikke om innvandring, men at vi ikke utestenger folk som er annerledes fra samfunnet.

Et inkluderende samfunn som er basert på å ekskludere visse grupper? Hah!

 

Og eksklusjonen vil selvsagt ende opp med å bli utfra rasistiske kriterier, for man finner ingen nøytrale kriterier som kan brukes for å stenge dem ute .... Hvis man ikke ønsker å gjøre Norge til "the North Korea of Europe", da.

Lenke til kommentar

Hvis vi ønsker å forindre slike problemer i fremtiden bør vi prøve å bli et mer inkluderende samfunn. Da snakker jeg ikke om innvandring, men at vi ikke utestenger folk som er annerledes fra samfunnet.

Et inkluderende samfunn som er basert på å ekskludere visse grupper? Hah!

 

Og eksklusjonen vil selvsagt ende opp med å bli utfra rasistiske kriterier, for man finner ingen nøytrale kriterier som kan brukes for å stenge dem ute .... Hvis man ikke ønsker å gjøre Norge til "the North Korea of Europe", da.

Dette tror jeg er et av de mest tåpelige innleggene jeg har sett på diskusjon.no. Det er svært enkelt å begrense innvandringen uten å bruke rasistiske kriterier, bare slipp inn de som kan bidra til Norge. Slipp inn de som lærer seg norsk, har høyere utdanning, og får seg jobb. Dette er politikken til New Zealand og det fungerer godt. Årsaken til problemene i Norge er at vi har bestemt oss for å "redde" verden med innvandring, noe som aldri vil fungere og truer norges fremtid.

 

Når jeg tenker på inkluderende samfunn, tenker ikke jeg på en dumsnill innvandringspolitikk. Jeg tenker på at vi behandler de i samfunnet vårt godt og ekskluderer ingen individer eller grupper. I Norge er ekskludering av de som er annerledes et problem. Hadde Norge vært et mer inkluderende samfunn, kunne vi unngått denne hendelsen.

Endret av Camlon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er svært enkelt å begrense innvandringen uten å bruke rasistiske kriterier, bare slipp inn de som kan bidra til Norge. Slipp inn de som lærer seg norsk, har høyere utdanning, og får seg jobb. Dette er politikken til New Zealand og det fungerer godt. Årsaken til problemet er at vi har bestemt oss for å "redde" verden med innvandring, noe som aldri vil fungere og truer norges fremtid.

Skal vi melde oss ut av EØS, da? Og slutte å samarbeide med FN når det gjelder å gi asyl til flyktninger?

Hvis vi skal bruke kriteriet om at folk må "bidra til Norge", så er det jo faktisk fordømrade mange av de innvandrerne som er her som vil få bli. Uansett om hudfargen er aldri så mørk. Dessuten ville vi vel bli nødt til å kvitte oss med en del "uproduktive" etniske nordmenn som slett ikke "bidrar til Norge".

 

Men hvis vi setter Camlon til å passe døra, så kan han sikkert forhåndsdømme alle som kommer og enkelt konkludere med at "svartingene" sikkert ikke kommer til å "bidra" og dermed ikke slipper inn.

 

Å hevde at vi i Norge har bestemt oss for å "redde" verden med innvandring, det er tåpelig det, Camlon. Skikkelig sandkassenivå. Er det ungdomsskolen du tar der nede 'down under'?

Lenke til kommentar

Kan godt være jeg har feil, men husker at jeg leste noe om at Breivik var med i et Frp liknende parti, men han ble aldri hørt på så han måtte gå til "sterkere" angrep mot innvandring. Og dermed gjorde han det han gjorde.

 

Frp liknende pari, du tenker vell på Fpu (Fremskrittspartiet ungdom), jeg har selv meld meg inn i et parti med et syn på innvandring som får FRP til å virke som multikulturalister. Og jeg er meget sikker på at noe slikt, er helt vilt.

 

Det at ABB gjord det han gjorde er et faktum, hvorfor (uten hans idiotiske tempelridder forklaring) er nok mest synsing, men i mitt hode viker det som Camlon sier er korrekt. Ideologien til Berivik er i seg selv meget fredelig, men det faktum at ideologien ikke slipper til i dagens debatt, er farlig, meget farlig.

 

Dersom Breivik fikk uttale seg fritt (med unntak av trapstrusler) ville ført til at han ble tilpasset samfunnet til en viss grad. Folk ville kunne forklart han at han har en demokratisk rett til å tro hva han vil, men at mord ikke er forsvarlig innad ideologien.

 

PS: merker at jeg er på tynn is her, jeg forsvarer ikke ABB overhodet, men mener at samfunnet taklet han feil. Det er ikke samfunnet sin feil at Breivik gjorde det han gjorde, men vi burde ta lærdom av det.

Lenke til kommentar

Skal vi melde oss ut av EØS, da? Og slutte å samarbeide med FN når det gjelder å gi asyl til flyktninger?

Skal Norge melde seg ut av Schengen? Ja, det mener jeg. Istedenfor bør vi lage individuelle avtaler med de landene vi trenger arbeidskraft fra. Iforholdtil FN er det få krav. Irland, Japan og Korea er alle med i FN, men tar nesten ikke imot asylsøkere.

 

 

Hvis vi skal bruke kriteriet om at folk må "bidra til Norge", så er det jo faktisk fordømrade mange av de innvandrerne som er her som vil få bli. Uansett om hudfargen er aldri så mørk. Dessuten ville vi vel bli nødt til å kvitte oss med en del "uproduktive" etniske nordmenn som slett ikke "bidrar til Norge".

Ånei! Er du redd for mørke mennesker? Jeg driter i hvilken hudfarge du har, eller hvilken relgion de har. Det har ingenting med saken å gjøre. Poenget er at de skal bidra til Norge. Derfor vil jeg analysere deres personlige egenskaper.

 

Vi har et ansvar for de som er borgere i Norge. Vi har ikke ansvar for resten av verden.

 

Men hvis vi setter Camlon til å passe døra, så kan han sikkert forhåndsdømme alle som kommer og enkelt konkludere med at "svartingene" sikkert ikke kommer til å "bidra" og dermed ikke slipper inn.

 

Å hevde at vi i Norge har bestemt oss for å "redde" verden med innvandring, det er tåpelig det, Camlon. Skikkelig sandkassenivå. Er det ungdomsskolen du tar der nede 'down under'?

Hadde jeg passet på dørene, ville jeg ha sluppet inn de som bidrar til Norge. Jeg ville fulgt et poengsystem lignende Australia og New Zealand. Det ville ikke diskriminert "svartingene" hvis de lærer språket, har høyere utdannelse og får seg jobb. Faktisk jeg vil ønske dem velkommen siden jeg er for et inkluderende samfunn. Det inkluderer svartinger. Ikke alle som er uenige i dine snilistiske holdninger er rasister.

 

Å fortell meg, hvilke andre grunner er det for innvandringen til Norge. Er det at de er en så stor ressuss for Norge, eller at dere later som om dere ønsker et flerkulturelt samfunn, mens tusenvis av nordmenn flytter ut av innvandrerområder. Merkelig hvordan Finland og Island ikke rekruterer asylsøkere for å kunne få oppleve de samme godene.

 

Det er bare en årsak til at dere er for asylinnvandringen. Alle andre begrunnelser, blir bare nevnt for å øke kredibiliteten for innvandringen. Det verste er at vi kunne ha hjulpet langt flere i hjemlandet, men de ser vi jo ikke, så de driter du i.

Endret av Camlon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du, Camlon? Jeg er ikke talsmann for noen gruppering, ei heller medlem av noe parti eller organisasjon, så jeg finner det vanskelig å ta deg seriøst når du tiltaler meg med "dere".

 

Jeg er for den nåværende innvandringspolitikken og jeg støtter norsk deltakelse i asylinstituttet. Jeg synes dog det er uholdbart med den lange behandlingstiden for asylsøknader og skulle ønske vi kunne ha satt noen flere byråkrater til å få tatt unna de sakene. De som fortjener å få asyl skal få bli, og de skal tilbys de nødvendige kurs (inkl. språk) for raskt å komme i produktivt arbeid. Oppgaver er det nok av.

 

edit: Det er EØS som styrer "de fire friheter", b.la. retten til fri flyt av arbeidskraft innenfor EØS.

Schengen har med grensekontroll å gjøre og er ikke dekket av EØS-avtalen.

(På samme måte som Euro-sonen.)

Endret av nebrewfoz
Lenke til kommentar

Du, Camlon? Jeg er ikke talsmann for noen gruppering, ei heller medlem av noe parti eller organisasjon, så jeg finner det vanskelig å ta deg seriøst når du tiltaler meg med "dere".

 

Jeg er for den nåværende innvandringspolitikken og jeg støtter norsk deltakelse i asylinstituttet. Jeg synes dog det er uholdbart med den lange behandlingstiden for asylsøknader og skulle ønske vi kunne ha satt noen flere byråkrater til å få tatt unna de sakene. De som fortjener å få asyl skal få bli, og de skal tilbys de nødvendige kurs (inkl. språk) for raskt å komme i produktivt arbeid. Oppgaver er det nok av.

 

edit: Det er EØS som styrer "de fire friheter", b.la. retten til fri flyt av arbeidskraft innenfor EØS.

Schengen har med grensekontroll å gjøre og er ikke dekket av EØS-avtalen.

(På samme måte som Euro-sonen.)

Har aldri sagt at du er talsmann for noen som helst. Jeg snakker om dere som er for asylinnvandring og begrunner det med norske verdier.

 

Hvorfor skal vi ikke hjelpe fattige mennesker i hjemlandet istedenfor. Jeg har gått igjennom kostnader og for hver asylsøker du hjelper her, kunne du ha hjulpet 200 i fattige land. Bare en asylsøknad, det inkluderer bare oppholdet mens søknaden pågår og halvparten får avslag. Selv det, kunne du ha brukt til å redde 20 liv. Hvis vi skal hjelpe, bør vi gjøre der det er mest effektivt. Er du ikke enig?

 

Jeg forventet noen kommentarer om hvor mye du antar jeg hater svartinger fordi jeg ikke er enig med deg, hvorfor sluttet du å komme med rasismeanklagene?

Endret av Camlon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

skal vi ikke hjelpe fattige mennesker i hjemlandet istedenfor. Jeg har gått igjennom kostnader og for hver asylsøker du hjelper her, kunne du ha hjulpet 200 i fattige land. Bare en asylsøknad, det inkluderer bare oppholdet mens søknaden pågår og halvparten får avslag. Selv det, kunne du ha brukt til å redde 20 liv. Hvis vi skal hjelpe, bør vi gjøre der det er mest effektivt. Er du ikke enig?

Kjenner du kriteriene for å få innvilget flyktningeasyl? Eller asyl på politisk grunnlag?

I de landene folk flykter fra er det ikke alltid så lett å komme til med hjelpetiltak eller på andre måter ta grep som vil gjøre at flyktningstrømmen stopper. Tjetsjenia, Iran, Somalia, Eritrea - hvilke tiltak foreslår du i disse landene?

 

Det er ikke underernærte, nødhjelpstrengende flyktninger som søker asyl i Norge. Nødhjelp drives i eller nær de landene der krisen har oppstått. Millioner av dem bor i flyktningeleire. Er det greit at regimet i Iran torturerer en mann til døde så lenge vi kan redde 20 somaliere fra sultedøden i Kenya? Jeg synes ikke man kan sette asylsøkere opp mot sultflyktinger på den måten. Vi kommer egentlig til kort i begge tilfeller. Og det må vi bare erkjenne, men mangel på mulighet til å redde alle er ingen grunn til å la være å hjelpe noen, mener jeg.

 

Jeg forventet noen kommentarer om hvor mye du antar jeg hater svartinger fordi jeg ikke er enig med deg, hvorfor sluttet du å komme med rasismeanklagene?

Jeg kan ha kommet til å lese for mye mellom linjene i det du skriver og den tonen du bruker når du omtaler forflytninger av ulike folkegrupper mellom bydeler i Oslo. Jeg brukte uttrykket "svarting" til å omfatte "alle innvandrere og asylsøkere som Camlon ikke liker at er i Norge eller kommer hit". Jeg vet ikke om du er rasist.

Lenke til kommentar

Kjenner du kriteriene for å få innvilget flyktningeasyl? Eller asyl på politisk grunnlag?

I de landene folk flykter fra er det ikke alltid så lett å komme til med hjelpetiltak eller på andre måter ta grep som vil gjøre at flyktningstrømmen stopper. Tjetsjenia, Iran, Somalia, Eritrea - hvilke tiltak foreslår du i disse landene?

 

Det er ikke underernærte, nødhjelpstrengende flyktninger som søker asyl i Norge. Nødhjelp drives i eller nær de landene der krisen har oppstått. Millioner av dem bor i flyktningeleire. Er det greit at regimet i Iran torturerer en mann til døde så lenge vi kan redde 20 somaliere fra sultedøden i Kenya? Jeg synes ikke man kan sette asylsøkere opp mot sultflyktinger på den måten. Vi kommer egentlig til kort i begge tilfeller. Og det må vi bare erkjenne, men mangel på mulighet til å redde alle er ingen grunn til å la være å hjelpe noen, mener jeg.

Jeg kjenner ikke kriteriene. Jeg vet bare at fra Afganistan, Somalia, Eritrea og noen andre land så får omtrent alle som banker på dørene våres opphold. De som får avslag er gjerne fra Russland, eller søramerika. Dermed får halvparten avslag.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor man ikke kan sette dem opp mot hverandre. På et sykehus ville det spørsmålet vært opplagt. Hvis vi kunne reddet 20 ungdommer fra utøya, men da må vi droppe den kirurgiske behandling av en døende gammel mann. Da ville man reddet ungdommene. Hva er så galt med å prioritere? Er de som tar en flybililett til Norge verdt mer enn sultrammede barn i Somalia, eller barn som dør av malaria?

 

Mangel på mulighet til å hjelpe alle er ingen grunn til å ikke hjelpe noen, men vi da få lov til å putte ressussene våres der de hjelper mest?

 

Jeg kan ha kommet til å lese for mye mellom linjene i det du skriver og den tonen du bruker når du omtaler forflytninger av ulike folkegrupper mellom bydeler i Oslo. Jeg brukte uttrykket "svarting" til å omfatte "alle innvandrere og asylsøkere som Camlon ikke liker at er i Norge eller kommer hit". Jeg vet ikke om du er rasist.

Jeg tror det er en norsk greie. Jeg kritiserer asylinnvandringen fordi den er meningsløs, og vil gi Norge alvorlige problemer. Det har ingenting med hudfarge å gjøre, da ville jeg ikke bodd i New Zealand, siden det er ikke bare asiatere og hvite som bor her. Maoriene og Pasifics er mørke som arabere. I tilegg er det mange inderer her.

 

Når jeg snakker om forflyttinger i Oslo, så kritiserer jeg faktisk etniske nordmenn langt mer, fordi de har en opplagt dobbeltmoral. Hvordan kan man ønske flerkultur om man flytter vekk fra flerkulturelle områder? Problemet med Norge er at nordmenn har fått inn i morsmelken at man alltid skal være så snill og at alle mennesker er like. Hvis det er sånn at det er undertrykkelse som er den eneste grunnen til at landet er fattig og man skal være så snill som mulig, så er man nesten nødt til å ta imot flyktninger. Jeg ser verden fra en annen vinkel. Vi bør ikke gjøre hva som føles best, men hva som fører til en bedre verden og ikke alle mennesker er like. Folket i Afrika er en stor del av årsaken til problemene de har der nede. Om de ikke integrerer seg, vil de samme problemene komme til Norge. Siden de ghettofiserer seg på østkanten er det svært tydelig at integreringen vil bli langt dårligere i fremtiden.

 

Jeg kritiserer asylinnvandringen, fordi jeg bryr meg om Norge. Hadde jeg ikke brydd meg om Norge, sånn som jeg ikke bryr meg om Sverige. Hadde jeg ønsket innvandringen velkommen. Norge og Sverige ville da blitt gode eksempler for resten av verden for hva man ikke skal gjøre.

Endret av Camlon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal vi hindre afrikanere å komme til norge fordi de er kulturellt anlagt for å begå kriminalitet? På hvilken måte er dette ikke rasisme?

 

Nå er det forskjell på å nekte, enn å begrense.

De kan jo komme på besøk en kort periode, men de må ha en spesiel grunn for å bo i norge.

Krig, sult, fattigdom er ikke god nok grunn, de må vise at de kan bidra norge til et bedre samfunn.

 

Men ja, jeg ville sagt her vi trenger ikke folk fra afrika, kina, muligens de er flinke å spare men ellers må vi forsøke å opprette et flott land som mulig.

 

krig å sult er ikke god nok grunn sier du?? hva slags menneske er du? fy for en tankegang! neste gang du ser barn sulter ihjel eller bestemødre med hele familien på slep over et kaldt fjell med det de klarte å raske sammen av ting før bombene falt da kan du tenke deg om litt over hva du sa her!

 

om du hadde mista jobben å ingen hadde gitt deg en skit hadde du nok endt som kriminell tenk over de3t i sammenligning med at for eksempel norske bomber faller på sivile mål i lybia å ødlegger familiers hjem! mennesker fortjener bedre, å vi her i norge, verdens rikeste land burde kunne hjelpe dem! om det skader deg så inni jævlig at folk har en annen tro å gjør ting annerledes enn deg anbefaler jeg deg å finne deg en grotte! på den andre siden kriminalitet å svindel er noe som burde ha nulltolleranse, men du generaliserer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror du at det bare ville bli én kultur igjen i landet dersom alle "utlendinger" skulle forsvinne over natten?

 

Folk kan jo velge kulturen sin selv. Og gjøre hva de vil innenfor norsk lov.

 

 

 

er det noen som nekter deg å velge nå eller? du er trangsynt din sau!

Lenke til kommentar

Spørsmålet blir vel heller, hvorfor utlendiger utfører voldtekt?

Er det hevn eller ren fornærmelse?

 

er vel av samme grun som alle andre gjør det.... er du virkelig så virklighetsfjern eller? er mang nordmenn også som er i buret for dette inkludert mange pedofile som lummemannen og alle de andre østen turistene som liker å knulle små barn... antar du er en av de jeg, hvorfor gjør du slikt? er det hevn eller ren fornærmelse?

Lenke til kommentar

Fikk nesten lyst å spørre deg hvorfor du er for felleskultur i samfunnet?

 

Muligens du enten er innvandrer eller tilhører en slik familje.

 

Jeg har personlig ikke mot innvandring, men mest på grunn av terroren og en del frekke tyver i oslo jeg stadig hører om siden noen venner i oslo kjenner godt til det, så velger jeg å ha den holdningen.

 

Flere som bor i oslo skaper en dårlig stevning, siden det blir flere kulturer, en gang når jeg tok bussen er det en del norske/utlendiger som krangler, og slenger stygge ord til hverander + sloss, afrikanerene pleier ofte å gå i grupper.

Så det hadde vi spart hvis vi hadde redusert innvandring.

 

Så hvis dere kan dempe disse problemene og at alle innvandere lærer seg norsk og godtar norsk lovverk (Uten noen tilpassninger) så har jeg ikke noe imot innvandring om det gjøres i mindre skala og at innvandring ikke blir i oslo.

 

Det bør være slik at en by har maks 10% innvandring (mørk unorsk hudfarge)

 

Men i oslo grønnland er nesten 10 ganger mere.

 

bo i oslo et par år å bli kjent med noen fra andre kulturer før du snakker da... du fremstår som en unge nå! du har rett og slett ikke peiling.. ja noen er som du forklarer men det er bare en liten del av dem kan du ikke konsentrere deg om de da? resten av oss er oppegående mennesker med jobb å familie! er dritt lei av slike som deg som skal generalisere oss vanlige..... og det du sier med farge over her er jo vitterlig helt på jordet!! hva i helvete betyr det om en person har en annen hudfarge da? du er bare mørkeredd du!

 

grønland er forøvrig et veldig fint sted der folk fra alle verdens land samler seg.. har selv aldrig hatt no problemer der....

 

nei du... åpne øya!

Lenke til kommentar

krig å sult er ikke god nok grunn sier du?? hva slags menneske er du? fy for en tankegang! neste gang du ser barn sulter ihjel eller bestemødre med hele familien på slep over et kaldt fjell med det de klarte å raske sammen av ting før bombene falt da kan du tenke deg om litt over hva du sa her!

 

De personene har jo også et valg, de kan velge å krige, eller si de ikke har noen med krigen å gjøre.

 

Fleste flykter ja, men hvor mange land i verden opplever krig? Sammenlighet som ikke har krig?

 

Jeg er ikke mørkeredd, jeg er forsiktig.

 

Hvor mange i norge som flykter til norge velger å bosette seg her?

Jeg tror nesten de fleste enten velger å bo i norge eller ta med seg pengene ut av landet.

 

Det jeg ikke klarer å forstå hvorfor de fleste ikke stopper krig/terror.

Så da blir flykninger løsninger istedenfor. Jeg syns det er sløseri er jo synd på de personene like mye som terrorangrepet i norge, men slik skjer jo så ofte i utlandet. Så er lite å gjøre med det.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

krig å sult er ikke god nok grunn sier du?? hva slags menneske er du? fy for en tankegang! neste gang du ser barn sulter ihjel eller bestemødre med hele familien på slep over et kaldt fjell med det de klarte å raske sammen av ting før bombene falt da kan du tenke deg om litt over hva du sa her!

 

De personene har jo også et valg, de kan velge å krige, eller si de ikke har noen med krigen å gjøre.

 

Fleste flykter ja, men hvor mange land i verden opplever krig? Sammenlighet som ikke har krig?

 

Jeg er ikke mørkeredd, jeg er forsiktig.

 

Hvor mange i norge som flykter til norge velger å bosette seg her?

Jeg tror nesten de fleste enten velger å bo i norge eller ta med seg pengene ut av landet.

 

ja skulle likt å sett bestemødre si det da de ser på at barnebarna blir drept og voldtatt i den ordnen. eller kansje de skal krige i mot, ser sjokket i alle aviser å medier der barne soldater å bestemødre armerer seg for å drepe okupantene.....

 

til og med Kongen stakk fra landet under krigen å stakk til england!!! det er din og min konge... pluss da mange vanlige folk..

 

er ikke alltid så lett å sitte på ræva her i rike norge å ikke ha opplevd annen elendighet enn tiggere som jages langs stranda på mallorca...

 

tror du trenger å bo noen år i for eksempel afghanistan kosovo georgia irak eller palestina så kansje du hadde fått en litt annen pip i tonen din. men da hadde du vel vridd helt om å blit det motsatte av det du er nå tenker jeg...

for du er jo litt ekstrem med alle dine meninger å generaliseringer.

 

verden er ikke så inni helvete lett som du vil ha det til å tro ser du vennen..

prøv en annens sko, gå en uke uten mat, få halve familien revet bort pga at terroristen bush eller laden har no nytt på gang.. ingen normale mennesker som holder med sånne vettu!

Lenke til kommentar

La oss ta england som eksempel. Nå er det mye opprør der, skal vi ta med oss uskylige folk derfra til norge bare fordi på den måten det er synd på england?

 

Hvordan vil norge bli da? Like ille? Hvor vanskelig skal det bli å finne boliger til alle?

Hver norsk befolkning får 10 kvadratmeter plass per person bolig til 10 milion kroner i oslo?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...