Gå til innhold

Borderlands 2 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en alt. jeg gjerne skulle spilt litt mer med, en Gunzerker lvl 15. Noen som er med? Jeg er 27 og har Skype. Linjen jeg har er forøvrig 40/10 hvis jeg skal hoste.

 

Jeg har en Commando på Level 50, og 2 Gunzerkere. En på Level 14 og en på Level 50.

 

Jeg spiller ganske mye Borderlands 2. Jeg har også skype og har 12/12 linje. Og jeg er 35.

 

Gjerne legg meg til om du vil. Steam brukernavn: turrican9

Lenke til kommentar

Heh, snedig. Trodde legendaries som The Bee hadde ufattelig lav droprate? Men likevel fikk både jeg og en kompis The Bee etter 3-4 Hellquist kills på lvl 50 (i hvert vårt game). Jeg fikk lvl 48 shield. Skulle tro droprate var mere 30% enn 5%..er det sånn på alle som dropper på spesifikke bosser? Nå gjør plutselig moxxi-smg'n min 60000 dmg og critter 120k. Sniperen (en vanlig blå rifle) critter 283k.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Heh, snedig. Trodde legendaries som The Bee hadde ufattelig lav droprate? Men likevel fikk både jeg og en kompis The Bee etter 3-4 Hellquist kills på lvl 50. Skulle tro droprate var mere 30% enn 5%..er det sånn på alle som dropper på spesifikke bosser? Nå gjør plutselig moxxi-smg'n min 60000 dmg og critter 120k.

 

Da hadde dere flaks. Jeg drepte Hellquist minst 20 ganger i går, uten at det droppet. Har drept han endel ganger før også uten å få The Bee. Nå skal det sies at jeg har fått tak i The Bee på andre måter.

 

Men skal sies at jeg fikk Black Hole Shield i går, etter å ha farmet Foreman Rusty (Heter Jasper i PT1). Nå holdt ikke jeg tall på hvor mange ganger jeg drepte han, men fikk vel det første etter kanskje 10 - 15 kills. Det var bare Level 49, så jeg fortsatte. Etter ca. 5 ganger til fikk jeg endelig Level 50 versjonen. Dette skjoldet er av noen regnet som det beste for generell bruk. The Bee er greit å bruke til farming, men dette er mer balansert for vanlig bruk.

 

Nå har ikke jeg drevet med noe særlig til farming før (Bare litt), eller opplevd noen bra tilfeldige drops, annet enn å få kjøpe et par legendary granat mods i vending machines iløpet av flere hundre timer spilt. Så jeg begynte å lure på om jeg rett og slett var en uheldig person. Skaffet meg legendaries på litt andre måter. Men i går fant jeg ut jeg skulle prøve å gå skikkelig inn for å skaffe orange loot. Jeg klarte som sagt å få The Black Hole 2 ganger, klarte å få KerBlaster av Midgemong på første forsøk faktisk. Klarte å få 2 versjoner av Hornet etter å ha drept Knuckle Dragger sikkert 30 ganger. Klarte også å få Rolling Thunder 2 ganger av Willhelm etter å ha drept han en haug med ganger. 1 Level 49 og en Level 50 versjon. Han skal visstnok kunne droppe Logan's Gun også. Denne fikk jeg ikke.

 

I det hele tatt så er det en deilig følelse å se Legendary droppe når man i utgangspunktet hadde konkludert med at jeg hadde sånn uflaks og aldri kom til å se noen drops. Selv om jeg hadde skaffet meg masse legendaries på andre måter så er det ingenting som slår følelsen av å farme det selv. Den orange/gullfargede strålen som plutselig stråler opp er bare så deilig.

 

Jeg vet ikke om jeg er smårar eller noe, men tror jeg er blitt litt hekta på farming nå :D

 

Edit: Går fint å bruke trainer når man skal farme. Uendelig skjold og health.

Endret av Mann_Av_Gull
Lenke til kommentar

hehe stussa litt på den.. Vitsen med å farme når man jukser? Kan da likse så godt jukse til seg det en vil ha da.

Nå skal det sies at jeg har jukset litt med slotmaskinene til moxxi :whistle:

Skal kjøpe seasonpass og spille legit igjen etter eksamen.

 

Edit: haha "slotmaskinene til moxxi".. Internet has ødelagt meg!

Endret av MrLuni
Lenke til kommentar

hehe stussa litt på den.. Vitsen med å farme når man jukser? Kan da likse så godt jukse til seg det en vil ha da.

Nå skal det sies at jeg har jukset litt med slotmaskinene til moxxi :whistle:

Skal kjøpe seasonpass og spille legit igjen etter eksamen.

 

Edit: haha "slotmaskinene til moxxi".. Internet has ødelagt meg!

 

Fordi en trainer som gir uendelig health, sinnsykt rask sprint og vanvittig høye hopp gjør det ganske så mye lettere å drepe samme boss hundrevis av ganger. Synes ikke det er noe galt i å jukse på denne måten når man skal farme. Legendary drops er alt for få i Borderlands 2, og mange har klaget på dette.

 

Ved å jukse med Moxxi automatene får man alle Legendary våpen i spillet rimelig lett. Jeg holder på å farme etter granat mods og diverse shields nå, siden disse ikke kommer via jackpot i slot maskinene.

 

Når jeg endelig klarer å farme en legendary fra en boss jeg har drept 100 ganger så synes jeg det er vel så artig selv om jeg jukset litt. Kommer mye fortere frem til bossen og dreper han mye raskere, uten noe om og men. Slitsomt nok å farme uansett. Sparte meg kanskje mange timer på det. Hver sine lyster. Jeg bruker denne metoden. Den funker for meg og jeg nyter det.

Endret av Mann_Av_Gull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...