Gå til innhold

Borderlands 2 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det var det da.. Det kan jo bare hende de har satt sammen endel elementer for å lage et bilde, men for meg ser det ihvertfall litt ut som han er utpå vannet. Uten at det trenger å bety noe.

 

Her er en artikkel med litt ny info. Måtte humre litt når jeg leste "vulgar midget". :D

 

http://gamescom.gamespot.com/story/6329613/gamescom-2011-borderlands-2-first-look-preview?tag=topslot;thumb;2

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Vil tro det er en egen klasse. Synes det er rart om han skulle forandre utseende så mye pga armour. Men det er også litt rart når Salvador the Gunzerker (kan dual wielde hvilke som helst to våpen i en kort periode) til nå er den eneste klassen de har gått ut med. Kanskje dette bildet er ment som en "teaser" om den neste klassen de viser.

 

Edit: Forresten, ta en titt på det øverste bildet jeg postet på denne siden. Det er samme fyren som Salvador skyter på.. :roll: Tror rett og slett det er et bilde uten noen 'player character', men som viser fiender som slåss mot hverandre.

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Nest siste bilde så kan det også være hint til annen planet/story line også da? Vi ser jo en slags "Death-Star" oppi der :p Det kan jo være en humorisktisk story-line for eksempel :p

 

Det siste bilde så kan det jo være en spillbar klasse ja. Men jeg har lest at de 4 klassene fra eneren kan ses, ikke spilles?

 

Pen bil :dribble:

Lenke til kommentar

Nest siste bilde så kan det også være hint til annen planet/story line også da? Vi ser jo en slags "Death-Star" oppi der :p Det kan jo være en humorisktisk story-line for eksempel :p

 

Som det står i preview'en jeg postet over, er det et mission som foregår ved en stor demning eid av Hyperion, hvor de også sender inn reinforcements fra sin base på månen. Vet ikke om det er et romskip som letter der, men det ihvertfall formet som en "H" for Hyperion. :)

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Ah, leste ikke den før nå :p

 

Men de fra eneren skal være non-playable.

The original characters will make appearances in the sequel as NPCs.

 

fra: http://borderlands.wikia.com/wiki/Borderlands_2

 

også fra samme link:

 

Two new characters have been confirmed, Salvador the Gunzerker and Maya the Siren.

Så det er en siren vi ser der. Men da ikke Lilith.

 

I og med at vi tydeligvis får en ny siren, lurer jeg litt på om de bare bytter ut selve figurene fra ener'n, men beholder "arketypene" slik at vi får en ny soldat, ny berserker og ny hunter. Gunzerker kan jo da være en femte klasse som de la til for å få med noe helt nytt.

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Gunzerker er tydeligvis ganske lik berserker også. Leste det et sted :p

 

Jeg håper det kommer flere klasser jeg da :) MANGE class-skills :D

 

Divergent Likeness - If you’re dual wielding weapons of the same type, your attack power goes up. If you dual wielding different types of weapons, your accuracy goes up.

 

Down, Not Out – When Salvador is downed, he has the ability to dual wield until he either dies or is revived by a team member.

 

Overheat – No matter which gun you’re using, the rate of fire will continue to increase as long as you hold the trigger

 

Noen av Salvadore sin skills :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...