Gå til innhold

Borderlands 2 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Er det meg eller er fyren på gullstatuen på bilde over her Marcus? Synes det ligner..

 

Så statuen fra en annen vinkel på et annet bilde, og jeg tror det er det. Det lignet ihvertfall veldig.

 

Gudameg så mye snop dere finner, både av screens og info. Kjeks til dere alle! :)

Dette spillet blir sinnsykt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som jeg muligens nevnte et annet sted vil jeg heller at de legger mye i hver klasse enn at de lager flere klasser. Håper særlig på flere enn én "aktiv skill" per klasse. De på den lista ser mest passive ut. Hvor fant du den, forresten?

 

Mer Maya:

 

http://lo-ping.org/2011/08/17/borderlands-2-meet-the-gunzerker/

 

Har sett det andre steder og, men fant bare denne nå ;)

 

Er det meg eller er fyren på gullstatuen på bilde over her Marcus? Synes det ligner..

 

Så statuen fra en annen vinkel på et annet bilde, og jeg tror det er det. Det lignet ihvertfall veldig.

 

Hvis det er han, er han blitt slem kanskje? Han ser jo ganske bad-ass ut :)

Men det kan jo kanskje være en look-alike? Kanskje det er Handsome Jack.

 

Set five years after the events of Borderlands, Handsome Jack, the game's main antagonist, has taken over the Hyperion corporation, has declared himself Dictator of Pandora, and stole all of the credit for finding the Vault, going so far to claim responsibility for killing the Destroyer. Jack has also blotted out much of the light on the planet by having a giant orbiting H-shaped base set in front of Pandora's stationary moon. The new team in Borderlands 2 is tasked with killing Jack and returning peace to Pandora.
Endret av Argoniel
Lenke til kommentar

En liten oversikt over en del fiender som er bekreftet:

 

* Handsome Jack - the game's main antagonist.

* Bullymong - a six-limbed gorilla-like creature that will dynamically pick up objects (or rip up bits of scenery) and then lob them at the player.

* Elemental skags - certain elemental skags are able to buff other nearby skags.

* Marauder bandit - a large thug who makes intelligent use of cover, retreating to find allies when significantly damaged.

* Surveyors - floating Hyperion bots who can quickly restore their allies to full health and summon more robots such as WAR Loaders.

* Nomad - a giant robed boss wielding a massive shield with an angry midget strapped to it. The player may choose to shoot off the midget's restraints and temporarily gain an ally.

* WAR Loader - a large Hyperion robot that can rapidly fire missiles and bullets. Can be summoned by Surveyors.

* Thresher - a gigantic worm-like creature that is fought in vehicles and can open more parts of the map.

* EXP Loader - a man-sized Hyperion robot that acts as a suicide bomber. The player may shoot off its legs in order to slow it down.

 

Note: CL4P-TPs are confirmed to make an appearance in Borderlands 2. They are upset over the happenings in DLC4 but it is not known at this time if they will fight with or against the players.

 

Fra http://borderlands.wikia.com/wiki/Borderlands_2

Lenke til kommentar

En liten oversikt over en del fiender som er bekreftet:

 

* Handsome Jack - the game's main antagonist.

* Bullymong - a six-limbed gorilla-like creature that will dynamically pick up objects (or rip up bits of scenery) and then lob them at the player.

* Elemental skags - certain elemental skags are able to buff other nearby skags.

* Marauder bandit - a large thug who makes intelligent use of cover, retreating to find allies when significantly damaged.

* Surveyors - floating Hyperion bots who can quickly restore their allies to full health and summon more robots such as WAR Loaders.

* Nomad - a giant robed boss wielding a massive shield with an angry midget strapped to it. The player may choose to shoot off the midget's restraints and temporarily gain an ally.

* WAR Loader - a large Hyperion robot that can rapidly fire missiles and bullets. Can be summoned by Surveyors.

* Thresher - a gigantic worm-like creature that is fought in vehicles and can open more parts of the map.

* EXP Loader - a man-sized Hyperion robot that acts as a suicide bomber. The player may shoot off its legs in order to slow it down.

 

Hvis vi sammenligner med fiendene som finnes på forskjellige screens, virker det som vi har flere som vi ikke har navnene på ennå. F.eks. dyrene med vinger (mer kropp og mindre vinger enn rakks fra 1'ern) Virker også som om det er en type mellomstor Loader som skyter istedet for å rushe med bombe. (Kanskje de bare rusher når de er nærme nok) Den nye marauder banditten ser vi muligens i det første bildet på side to, men det blir bare gjetting. Skaggs har jeg ikke sett på noe bilde, men ellers er det vel lett å finne igjen alle i lista på bildene. (Den gamle psychoen vet vi også er med.)

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Hvis det er kuler igjen i magasinet når man kaster våpenet, så eksploderer det visstnok.

 

Siterer fra et annet forum:

 

For instance the Tediore brand, which was next to worthless in the first game has become truly disposable. When using a Tediore weapon in Borderlands 2, you have the option to throw the entire gun like a grenade, which will cause an explosion relative to the amount of ammo you had left in the clip. A new gun will then be spawned from your characters Digistruct Module. (The same mechanic that built the cars out of thin air in the first game)

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

To crosshairs hørtes ut som en klønete løsning, synes jeg. Kan se for meg situasjoner hvor det ville vært bra, men stort sett vil vel det å styre skuddene mot nøyaktig samme sted være det mest hensiktsmessige.

Det var ganske heavy auto-aim i CoJ når du brukte 2 pistoler. Fungerte ganske greit, det er jo ikke slik at du kan sikte veldig presist med to pistoler heller. Et annet alternativ er jo slik som det er i Wet, der ene pistolen er auto-aim, mens den andre styres manuelt. Men jeg tipper at vi vil se et delt crosshair i Borderlands 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...