Gå til innhold

Hvilket PC-spill mener du er flotteste du har sett?


Anbefalte innlegg

Grafikkongen

 

 

Som emnetråden sier så hvilket spill mener du er det flotteste du har sett? Rent teknisk, artistisk, lydbilde, animasjoner, fysikk osv....

 

Hvordan skal innlegg-malet se ut:

 

Punkt 1: Spilltittel

Punkt 2: Kan godt være et skjermbilde av spillet

Punkt 3: En liten beskrivelse på hvorfor du mener det spillet er flotteste du har sett

 

Da kan jeg starte med å si min:

 

Crysis Warhead

b15.jpg

 

Dette spillet mener jeg ser flottest ut av dagens PC-spill uten tvil! Alt klaffer rent teknisk, eksplosjoner som er imponerende og destruktive, ingen andre PC spill kan måle seg opp mot Crysis Warhead.

Spillet ser fantastisk flott ut selv på High i 1080p, men Entusiast i 1080p er out of this world. Lekkre omgivelser, fantastisk landskap, store områder, heftig fysikk, herlig detaljerte våpner.

 

Viss du har flere titler gjerne si dem også som runner-ups. Samme brukeren kan ikke nevne sitt flotteste spill 2 ganger. Etter det så blir det satt opp en avstemming ;)

 

Da er det deres tur til å si hvilket pc-spill dere mener er det flotteste! :w00t:

Endret av iToMaN
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Witcher 2

 

Har ikke noe screenshot for øyeblikket men skal prøve å få tak i et brukbart ett straks.

 

Har nettopp bygd meg splitter ny monster-pc med tanke på kommende spill, og har nettopp begynt å spille The Witcher 2 i all sin herlige glans. Uten tvil ett av de peneste spillene jeg noen gang har spilt. Lyd, bilde, stemning, grafikk... alt egentlig er top notch! Har heller ikke kommet så langt ennå, men spillet ligger også an til å være en av de aller beste rollespillene jeg noen gang har spilt (har spilt veldig mange de siste 12årene).

 

EDIT: Okei, jeg har tydeligvis ikke skjønt hvordan man lagrer screenshot med windows7. Trykker print screen knappen på tastaturet og paster i paint, men skjer ingenting...

Endret av NrNine
Lenke til kommentar

The Witcher 2

 

Har ikke noe screenshot for øyeblikket men skal prøve å få tak i et brukbart ett straks.

 

Har nettopp bygd meg splitter ny monster-pc med tanke på kommende spill, og har nettopp begynt å spille The Witcher 2 i all sin herlige glans. Uten tvil ett av de peneste spillene jeg noen gang har spilt. Lyd, bilde, stemning, grafikk... alt egentlig er top notch! Har heller ikke kommet så langt ennå, men spillet ligger også an til å være en av de aller beste rollespillene jeg noen gang har spilt (har spilt veldig mange de siste 12årene).

det er bare det visuelle som er nydelig der :)` man kan for eksempel ikke få planter eller busker til og bevege seg når man trår inn i dem. men det er nok noe av det peneste jeg har sett til nå.

Lenke til kommentar

Har litt lyst til å si BioShock.

 

 

 

bioshock-rapture-image-bioshock-523402_1024_551.jpg

 

 

 

Tror aldri jeg har blitt så visuelt imponert som da jeg først dukket ned under havoverflaten og så Rapture. Når man kommer seg inn i Rapture er det ikke mye mindre imponerende.

 

Skal sies at jeg velger BioShock utifra estetikk, ikke grafikk. BioShock er kanskje teknisk utdatert, men estetikken forblir den samme for meg som da jeg først tok turen. Om grafikk er viktig, så kan man jo håpe at BioShock Infinite kan gjenskape den samme estetiske sjarmen, samtidig som det blir teknisk bedre grafikk.

Lenke til kommentar

For meg må det være Lord of the Rings Online. I dag ser det kanskje ikke fullt så bra ut, men det var vanvittig vakkert da det kom. Spesielt med DX10-støtte og full detaljer osv. Men det er ikke bare grafikken som gjør det så nydelig. Selve gameplayet var veldig morsomt og variert, og communityet var modent og vennligsinnet. Faktisk hadde jeg noen folk på vennelisten der, og det har aldri skjedd i noe som helst annet MMO. Det er ikke uten grunn jeg spilte det i to år, og selv den dag i dag savner jeg det. Jeg følte meg ofte mer hjemme der enn jeg gjør i den virkelige verden. :ermm:

 

Screenie:

 

lotro-the-shire.jpg

 

(Btw det er ikke jeg som har tatt dette bildet, men det er ikke så nøye. Og se vannet. Nyyyydelig.)

 

 

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Vell, liker Far Cry 2 veldig godt!

Liker det på grunn av lys effektene. Det gjør det hele mer ekte.

 

Far%20Cry-2.jpg

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Lenke til kommentar

Portal 2.

 

Ikke fordi detaljgjengivelsen er den beste, ikke fordi det har pene lysdetaljer og bra textures, men fordi jeg liker stilen og settingen. Grafikken er mer enn bra nok, og viser et veldig pent landskap. De fleste andre nye spill har en "trying too hard"-feel over seg i forhold.

 

Portal2_2011-05-28_21-32-53-18.jpg

 

Flere bilder:

 

 

 

Portal-2-screenshots-06.jpg

Portal-2-screenshots-10.jpg

Portal-2-screenshots-081.jpg

Portal-2-screenshots-071.jpg

 

 

Endret av Benny
  • Liker 1
Lenke til kommentar

League of Legends

 

Jeg liker dette spillet fordi det er noe av det mest simple du kan finne. Dessuten så er man nesten nødt til å sammarbeide med medspillerene for å klare å vinne :)

 

Grafikken er ikke akkuratt fantastisk, men den er litt "cartoon" aktig, noe som jeg vil si er litt annerledes.

 

Grafikken i LoL får øya mine til å blø, og det er ikke det eneste med LoL jeg misliker, men det er en annen diskusjon.

 

Best utseende spill jeg har spilt må vel være Crysis 2 eller BF3.

Endret av Nightmare1518
Lenke til kommentar
Portal 2.

 

Ikke fordi detaljgjengivelsen er den beste, ikke fordi det har pene lysdetaljer og bra textures, men fordi jeg liker stilen og settingen. Grafikken er mer enn bra nok, og viser et veldig pent landskap. De fleste andre nye spill har en "trying too hard"-feel over seg i forhold.

 

http://images.wikia.com/half-life/en/images/9/93/Portal2_2011-05-28_21-32-53-18.jpg

Realisme problemet har tatt litt vel overhånd på dagens produsenter. Vel og greit, det er koselig at vegger kan skytes/slås i stykker osv men Valve gjør et kunsstykke med Portal 2 rett og slett :love:
Lenke til kommentar

TRINE

 

Ikke fordi grafikken er mest realistisk, men det har et sånn perfekt eventyrverden utseende. Kjøpte spillet på steam da det var på tilbud nesten bare fordi jeg synes grafikken så fantastisk ut. Spillet er fylt med alle farger du kan tenke deg.

 

Check it out

 

Bilde: http://playstationlifestyle.net/wp-content/uploads/2010/06/Trine-2-5.jpg

 

Trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=dAm1fpx5GoQ&feature=fvwrel

Endret av luxuslexus
Lenke til kommentar

Love

 

http://www.youtube.com/watch?v=46qFQjv3dxE

 

Nå synes jeg det er svært vanskelig å bare nevne ett eneste spill i en slik diskusjon, men siden jeg først la øynene mine på det, har det estetiske utseendet i indie-prosjektet Love fascinert meg. Ikke så mye på grunn av det tekniske, men mer på grunn av det tydelig impresjonisme-inspirerte utseendet og den transcendente stemningen som gjennomsyrer alt jeg har sett av spillet. Det er en ren fryd å bare observere spillet i aksjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...