Gå til innhold

Hvilket PC-spill mener du er flotteste du har sett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ved siden av Crysis-serien, syntes jeg Resident Evil 5 var ekstremt pent til tider. Begynner å bli en god stund siden jeg spilte det, men vil tro det har holdt seg bra. Bad Company 2 har jeg satt i gang med nå, og det ser også veldig bra ut. Ble bl.a. imponert over noe så enkelt som en blå himmel i et av brettene. Kunne rett og slett ikke huske å ha sett en så realistisk blå himmel i spill før :p

 

Ble også veldig imponert of Assassin's Creed. Det virker ikke så avansert rent "teknisk", men de har klart å få til en veldig gjennomført og troverdig verden for det. Også flotte animasjoner osv.

 

På det litt mer kunstneriske planet, synes jeg både Machinarium og Braid med "håndtegnet" stil var fine.

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Vanskelig å peke ut en favoritt. Okami er en av favorittene. Alice Madness Returns er også høyt oppe på lista. Teknisk sett har ikke spillet noe særlig for seg. Men måten de forskjellige områdene i Wonderland blir presentert på er nydelig. I tillegg skal spillet få en del poeng for kreativitet.

Lenke til kommentar

Min favoritt er nok

 

Curse of Monkey Island

 

Selv etter 14 år ser det mye penere ut enn de fleste spill som kommer ut i dag. Derfor er det nok kvaliteten i forhold til hvor gammelt spillet er som gjør at det tar førsteplassen.

 

 

 

Monkey-Island.jpg

 

 

2D er fremdeles ganske overlegen 3D i mine øyne, og må innrømme at jeg sikler på det neste Daedalic-spillet.

 

 

 

satinavsketten_3.jpg

 

 

 

Kan Obsidian eller noen få de til å lage grafikken til et old school 2D-RPG, vær så snill? :p

Lenke til kommentar

Diablo

jeg synes det er et fantastisk bra spill (diablo 2 er jo enda bedre). Jeg elsker at områdene er tilfeldig generert, det er tilfeldig hvilke fiender man møter på. Jeg elsker de mørke omgivelsene og byen Tristram. Jeg liker veldig godt denne fantasy verdenen. Grafikken er ikke den beste, men så kom det jo ut i 1996.

post-167665-0-25173100-1312323999_thumb.gif

Endret av fmc77899
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

arcanum of steamworks and magic obscura

 

 

ekstremt underholdende å prøve å mekke den ultimate teknologisten, hvor selv de minste valg har noe å si ettersom du vil ha access til den og den butikken for å kunne grinde ut components til diverse bomber/schmatics

i tillegg har den 3 forskjellige måter å ta main-storien på, så vel som at du kan drepe hvem du vil i hele spillet (selv om det ikke er lurt) genial story, genial combat, (litt imbalanced, men er jo singleplayer)

beste rpg-opplevelse noensinne for min del, og at det er så gammelt er bare utrolig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...