Gå til innhold

Musikk: Min måte å hjelpe etter Oslo terror 22.juli


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Beklager, men dette hjelper ikke stort. Jeg håper for all del at vi ikke får en strøm av kunstnere som skal utnytte situasjonen til sin fordel.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
fine tekster, men litt kort kanskje? :)

Tusen takk. Finn noen som kan lage den lenger, så kan de få den :)

 

Fint :)

Takk :) må jo forsøke å veie opp mot det som ikke er så fint :(

 

Det er bra å le :)

hehe :D:hmm:

:) :) :)

 

 

Takk for svar :)

Hvis jeg personlig tjener penger på disse låtene gir jeg alt til Unicef.

 

:)

Lenke til kommentar
Tanken er god. Men du må sende mer enn gode tanker for å hjelpe.

Nettop derfor lager jeg sanger istedet

:)

 

Minner meg om dem som løper maraton for kreft, og jeg kan ikke akkurat si at løpingen dems har funnet en kur enda.

Det samler engasjement, sånn at det blir lagt merke til. Hvis ikke vet ingen at det finnes folk der ute som sliter med disse tingene. Da får de aldri hjelp. For å bli hørt så må noen si noe.

 

:)

Lenke til kommentar

:)

Jeg sendte en liten mail til Unicef tilfelle de kan ha glede av dette :)

Er det virkelig folk som ikke tror på meg når jeg sier at jeg ikke gjør dette for egen vinning? Det ER jo for egen vinning når det handler om å støtte opp for andre når det er harde tider og har skjedd slike ting som det i Oslo i går, da spiller det ingen rolle at det ikke kommer penger i min lomme. Hvis verden bryter sammen, er ikke penger verdt noen ting likevel.

 

Jeg vil bare leve i en verden som har det bra.

Hvis ikke er det ikke noe gøy å være rik en gang.

:(

 

Jeg er heller ikke noe opptatt av å bli rik og berømt lenger, men å ha det morsomt, og det har jeg ikke hvis verden er et vondt sted å være.

 

Edit: takk til de som ville høre hvis det ikke kommer flere kommentarer :)

Endret av dronjom
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er da ikke kritikkverdig, skjerpings.

Alle vil reagere forskjellig -- noen vil sørge dypt, noen vil spøke, noen vil klare å legge det bak seg og noen vil reagere på helt andre måter, og i slike tider burde man heller være opptatt av å hjelpe de rundt seg som trenger det, og ikke kritisere andre for å få utløp for følelsene sine.

Lenke til kommentar

Tusen takk, Henrik :)

Jeg har flere sanger og melodier liggende jeg kanskje laster opp på youtube kontoen senere iløpet av noen dager, eller senere i dag, hvis jeg får laget passelige versjoner :) er hos en kamerat som driver med musikk nå og skal kanskje se om vi får til en akustisk versjon av Peace senere i dag eller at han lager en versjon iløpet av noen dager, for jeg har ikke noe trening i gitar, men han hadde noen forslag til hvordan han kunne spille, så legger vi på vokal med litt bedre mic her i hjemmestudioet hans enn det jeg har pleid å bruke :)

Lenke til kommentar

Jeg tok frem og gjorde ferdig en sang hos en kamerat som driver med musikk fordi jeg syntes det kunne komme til nytte nå. Du kan godt få kontoadressen min og overta youtubekontoen hvis du vil det, jeg er ikke så opptatt av sånn, jeg bare hadde laget en sang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...