Gå til innhold

Erfaringer med Coolshop Norge?


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle bestille Black Ops II men ser at prisene har begynt øke allerede, for et par uker siden kostet det 380 kr på samtlige steder, og nå er det bare CoolShop som har det til den prisen.

 

Jeg la inn en bestilling nå og håper det er like bra som dere har erfart. Lurer på det samme som over. Elkjøp f.eks vil sende 9/11 (release 13/11 egentlig). Men har man ventet så lenge, hva er vel ekstra noen dager...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Jeg må bare gi en stor high-five for Coolshop. De fikk ikke sendt Far Cry 3 i tide slik at jeg fikk det på slippdagen.

Hva gjør coolshop da? De oppgradrere ordreren uten ekstra kostand og sender meg Insane Edition i stedet.

 

Jeg er mildt sagt overrasket over hvor ufattelig kult gjort det er av Coolshop! :w00t:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Prøver meg på et kjøp hos dem jeg også. Prisene dere på varen jeg skal ha er jo ca halv pris av hva andre holder på samme vare, så da er det bare å håpe på at handelen går som den skal.

 

Hvor lang tid tar det normalt sett fra en bestiller til de sender varen?

 

Har ofte opplevd at dette skjer dagen etter.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Eg har handlet 2-3 spill av dei + ett spill som download og berre positive erfaringer. Billigt, gratis frakt, lett og få kontakt med dei og du får jo points pr kjøp som gjir tilbud. Leverings tid alt fra 2 til 5dager, dei sender alltid fort så barre posten som avgjør det. Så dei anbefales

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Lurte på om det var noen som har bestilt dyrere varer uten problem herfra?

Har hatt lyst til å skaffe meg en Wii U, ser at de har premium bundle med Monster Hunter 3 Ultimate.

Men er veldig skeptisk til å bestille noe til over 3000.

Hei Vanhekkan,

 

jeg bestilte en Wii U rundt rett etter nyttår. Jeg mottok den i god tid; bestilte tilsammen verdier til 4500. Alt var bra og greit, utenom Wii U Premiumen, som var defekt. Jeg sendte den tilbake, selvfølgelig, og ville ha pengene tilbake. Nå er det gått 2 og en halv måned siden det, og jeg har ikke engang fått en mail for at de har motatt den.

 

Jeg har snakket med chatten, sendt mail, maser og peser hver uke, men fortsatt ingenting håndfast. Det kan godt hende det er en svikt i serviceavdelingen, for alt jeg vet, men jeg synes det her har tatt ganske lang tid nå, og begynner å bli bekymret for at jeg overhodet skal få igjen pengene mine. De er alltid veldig positive på chatten; men det virker som det er ingenting som skjer. Jeg ville kjøpt det lokalt. Til tross for at du sparer litt penger, er det mye bedre å kunne gå inn i butikken, face-to-face, og si "Den virker ikke, jeg vil gjerne ha en som virker" istedefor å gå gjennom det her.

 

Bare en liten FYI til alle sammen, der.

Endret av Taxxorrak
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei Vanhekkan,

 

jeg bestilte en Wii U rundt rett etter nyttår. Jeg mottok den i god tid; bestilte tilsammen verdier til 4500. Alt var bra og greit, utenom Wii U Premiumen, som var defekt. Jeg sendte den tilbake, selvfølgelig, og ville ha pengene tilbake. Nå er det gått 2 og en halv måned siden det, og jeg har ikke engang fått en mail for at de har motatt den.

 

Jeg har snakket med chatten, sendt mail, maser og peser hver uke, men fortsatt ingenting håndfast. Det kan godt hende det er en svikt i serviceavdelingen, for alt jeg vet, men jeg synes det her har tatt ganske lang tid nå, og begynner å bli bekymret for at jeg overhodet skal få igjen pengene mine. De er alltid veldig positive på chatten; men det virker som det er ingenting som skjer. Jeg ville kjøpt det lokalt. Til tross for at du sparer litt penger, er det mye bedre å kunne gå inn i butikken, face-to-face, og si "Den virker ikke, jeg vil gjerne ha en som virker" istedefor å gå gjennom det her.

 

Bare en liten FYI til alle sammen, der.

Har du fått noe svar derfra nå? :) Må bare spørre. :p

Lenke til kommentar

Forventer dere å slippe å betale toll for PS4 til 3000?

 

Komplett og andre norske butikker kan også opptre veldig shady med tanke på korrespondanse/mister pakker osv; det er ikke bare utenlandske butikker hvor dette kan skje. Å kjøpe fra Norge er litt tryggere pga der kan man lettere få tak i de det gjelder dersom det blir konflikt om hendelsesforløp, bestillinger osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...