Jump to content
BzWarm

Erfaringer med Coolshop Norge?

Recommended Posts

Jeg kjøpte nylig Mario Galaxy 2 der, det ankom raskt og uten problemer. At det var ca 100 kr. billigere enn alle andre butikker og med fri frakt var jeg litt skeptisk selv, men tror jeg begynner å handle mye mer derfra nå.

Høres jo bra ut, men synes alikevel siden framstår litt "jalla". Mye dansk de ikke har giddet å oversette osv (forsåvidt greit bare de leverer). Når jeg søker på Mario Galaxy der nå feks, får jeg opp én pris på 419 og en annen på 319 for tilsynelatende samme spillet... Tviler vel egentlig på at jeg får Diablo 3 CE til 249, men prøver å legge inn en bestilling på det og et annet spill som de har på lager, så ser jeg hvordan det utarter seg.

Annonse

Er nok snakk om en trykkfeil når det gjelder Diablo 3, for på denne delen av butikken http://www.coolshop.com/no/top50new.php?platform=1 er prisen plutselig 799, som ser ut til å stemme mer. Men prisen ved betaling blir 249 uansett, så vet ikke hva de holder på med der.

Og jammen koster ikke Star Wars: The old Republic 2499 i handlekurven også. "Norges mest varierende priser" burde kanskje heller være slagordet deres. :!:

Edited by BzWarm

Må bare spørre igjen. :)

Ingen problemer med denne siden?

Ingen overraskende ekstra betaling selv om spillene koster over 200?

Virker alle spill? (PS3 er sonefri, men hva med Wii/DS) ?

Fant nettopp denne sida selv. Noen som har erfaringer med leveringstid på forhåndsbestillinger?

Slutta å kjøpe spill på nett etter flere dårlige erfaringer med spill som ikke kom før flere dager etter release.

Kan trygt anbefale denne butikken! Bestilte GW2 for 319,- som var det billigste jeg fant. I tillegg til gratis frakt, har de god support og veldig raske leveringstider! :)

Har kun handlet fra Coolshop en gang og det gikk helt fint. Betalte kun 79,- for Alpha Protocol og det ankom postkassen innen et par dager. :)

Mitt første kjøp derfra gikk veldig greit. Bestilte Sleeping Dogs forrige mandag og fikk det 2 dager senere. Pris 399,- for nordic edition og ingen frakt. Grei kundeservice også da de har en chat kanal der man kan spørre og grave om alt man lurer på.

Jeg har bestilt mange spill fra coolshop og har bare gode erfaringer. Rask levering og lave priser.

Men nå tenkte jeg å forhåndsbestille Borderlands 2. Er det noen som har erfaringer med forhåndsbestillinger fra coolshop? Kommer spillet til release dagen?