Gå til innhold

EA sier jeg må kjøpe nytt spill, etter mistet CD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan enten laste ned ulovlig* eller du kan be noen sende deg en kopi. ;)

*hvis du på en eller annen måte klarer å la være å laste ned cd-key så er det vel faktisk i gråsonen, men dette er nok umulig iom at det ofte ligger samlet i en .rar fil.

Skrevet

Lån disken(e) med noen og lag en .ISO kopi som du loader med f.eks daemon-tools, om et lån ikke er mulig så last det ned.

Skrevet

BF2 kan etter patch 1.50 spilles uten CD, så lån en eller last ned en piratkopi (jada, for en gangs skyld kan jeg oppfordre til det med god samvittighet. Sue me.)

Skrevet

Klassisk EA. Selv om jeg tildels forstår at det er vanskelig for de å gjøre noe, så kunne de i det minste opplyst om at du kunne låne CDer og spille uten.

Men da hadde de jo gjerne gått glipp av en 50lapp :O

Skrevet

Så det er helt greit å laste ned piratkopier (og dermed støtte sidene som driver med faenskapen) bare fordi han er for gjerrig til å bruke en hundrelapp på å få en ny CD når han mista den gamle?

• Liker 1
Skrevet

Så det er helt greit å laste ned piratkopier (og dermed støtte sidene som driver med faenskapen) bare fordi han er for gjerrig til å bruke en hundrelapp på å få en ny CD når han mista den gamle?

Du betaler for CD-Key, ikke for CDene. Alle spill skulle vært tilgjengelig for nedlasting.

• Liker 2
Skrevet

Handler vel ikke om at han for "gjerrig" til å kjøpe spillet på nytt.

Det er vel heller at EA er så trangsynt med at de sier han må kjøpe spillet, selv om han har en CDkey som burde vært nok.

Hadde man cdkeyen, så burde man ha mulighet å laste det ned fra siden deres, elns.

Skrevet (endret)

For noen er en hundrelapp mer enn for andre.

Last ned spillet og bruk din egen CD-Key, ser absolutt ingenting galt i dette. Jeg ville aldri gitt EA mer penger enn nødvendig uansett, mer ubrukelig publisher skal du lete lenge etter.

Endret av xxTJxx
Skrevet (endret)

Ups, jeg kræsja bilen. Jaja, får vel bare stjele en ny så lenge nøklen passer. :p

Og btw om en liten hundrelapp er så vanvittig mye lurer jeg på hvordan han skal få råd til Battlefield 3. :p

Endret av vikingkylling
Skrevet

Mer som i "Ups, jeg krasjet bilen. Hvorfor får jeg ikke lov å reparere den? Jeg trenger jo ikke noen ny bil"

...

Siden 100,- er så lite så foreslår jeg at du kjøper en kopi og sender til han ...

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...