Gå til innhold

Fantasy Premier League 2011/12


Maefteda

Anbefalte innlegg

Jeg har Krul/Vorm. Tar alltid mye poeng.

 

Vel Krul (Newcastle) vil slippe inn mer og mer fremover grunnet fraværet av Tiote, langtidsskaden til Taylor og savnet av Ba.

 

Vorm (Swansea) har på de neste 8 kampene; fire bortekamper mot ok motstand. I tillegg til tøffe hjemmekamper mot Arsenal, Chelsea og City.

 

Med en totalpris på 10,2 millioner for de to keeperne, tror jeg man kan finne bedre value i et annet keeperpar de neste 10 kampene.

 

Men ingen tvil om at Vorm har vært den beste keeperen hittil på Fantasy. Men ikke for de neste 8-10 kampene.

 

Jeg foretrekker da to av: Stockdale, Lindegaard, Given, Foster og Ruddy. Som vil hente mer poeng og vil spare rundt 0,6 mill i innkjøp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når er fristen for å bruke januar-wildcardet?

 

The January Wildcard can only be used after Gameweek 20 starts (2 Jan 11:30) until Gameweek 23 ends (4 Feb 11:30); as the January wildcard isn't available until after the Gameweek 20 deadline, the earliest these transfers will be active is Gameweek 21.

 

When playing a Wildcard, any saved free transfers will be lost. You will be back to the usual 1 free transfer the following Gameweek.

 

link: Fantasy rules

Lenke til kommentar

Hva tenker dere om dette laget? Har brukt uhyre lang tid nå, sett på spillere og fixtures, føler dette er et meget godt lag som kan gjøre det bra fremover. Prøvd å styre unna Tottenham og Manchester United da de har tøffe kamper foran seg.

(etter Man U sin kamp mot Bolton skal jeg selge Rooney til fordel for Aguero, dette frigjør litt cash så kanskje Valencia byttes ut, men får se)

 

Tanker?

Lenke til kommentar

Hva tenker dere om dette laget? Har brukt uhyre lang tid nå, sett på spillere og fixtures, føler dette er et meget godt lag som kan gjøre det bra fremover. Prøvd å styre unna Tottenham og Manchester United da de har tøffe kamper foran seg.

(etter Man U sin kamp mot Bolton skal jeg selge Rooney til fordel for Aguero, dette frigjør litt cash så kanskje Valencia byttes ut, men får se)

 

Tanker?

Tips: Selg Adam, kjøp Dempsey fra Fuøham. Gerrard vil spille fast for Pool = mer benk for Adam. Dempsey har scoret 6-7 mål siste 10 kampene. Dessuten har Fulham en lang fixture med gunstig motstand.

 

PS! Leacott er billigere en Richards og vil spille mer fremover. Henry vil nok starte en del på benken, ergo sjansespill. Ellers et fantastisk angrep du har. Samme keeper-par som meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...