Gå til innhold

Inkalling til Madla 2011 (25. Juli)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

Jeg skal inn på Madla 25 Juli 2011, klokka 08.00

Kan noen si deres reiseplan fra Oslo/Drammen/Kongsberg med tog?

Finner ingen til liten informasjon om hvordan jeg kommer meg fra togstajonen og hvilken togstasjon jeg skal ta tog til.

 

Jeg skal til Madla 27. juli, klokken 08:00. Jeg hadde tenkt å ta toget fra Oslo, men pga buss (med 5 minutters margin på toget) til Kongsberg stasjon og nattog derfra til Stavanger. Men siden toget er i Stavanger rundt 07:20 på fremmøtedagen, og jeg da hadde rukket det akkurat, så valgte jeg heller å kjøpe flybillett.

 

Om du tar toget, så tar du det vel til Stavanger stasjon. Der står det militært personell og sier hvordan du kommer deg videre. Ellers så går det buss like utenfor stasjonen som tar ca 20 minutter. Flybussen som stopper på Stavanger S kjører forbi Madla Leir og stopper utenfor porten på leiren.

Lenke til kommentar

ref wiki:

KNM «Harald Haarfagre» (også kjent som Madlaleiren) er felles rekruttskole for Sjøforsvaret og Luftforsvaret i Madla bydel i Stavanger.

 

du skal altså i retning av stavanger

 

ref forsvaret.no:

Oppmøte på Madla

Skal du møte på KNM Harald Haarfagre (Madla), står det uniformert personell på togstasjonen i Stavanger som fortel deg korleis du skal kome deg vidare. Tek du flybussen frå Sola flyplass kan du gå rett av utafor leiren.

 

gå inn på nsb.no så finner du rutetider

 

Lenke til kommentar

Hei,

Jeg skal inn på Madla 25 Juli 2011, klokka 08.00

Kan noen si deres reiseplan fra Oslo/Drammen/Kongsberg med tog?

Finner ingen til liten informasjon om hvordan jeg kommer meg fra togstajonen og hvilken togstasjon jeg skal ta tog til.

 

Hvis du skal ta tog fra Oslo, så må du ta tog i fra Skøyen, det går kun buss fra Oslo S osv som nevnt tidligere i tråden her med kun 5min margin fra bussen er fremme i Kongsberg til toget går, dvs. skjer det noe så rekker du ikke å komme frem i tide til Stavanger.

 

 

Skøyen - Stavanger

 

Først må du ta tog fra Skøyen 22:24 som er fremme i Kongsberg 23:37. Her blir det togbytte med 40min vente tid. Så tar du toget fra Kongsberg som går 00:17 som er i Stavanger 07:18.

 

Fra Stavanger tog stasjon står det militært personell som kan fortelle deg hvordan du kommer deg videre opp til leieren.

 

Er du usikker og vil ha litt bedre tid på å komme deg dit for å være sikker så ambefaler jeg deg å dra dit dagen før. Jeg skal dit også den 25. juli, men skal være der den 24 juli pga tog trøbble i Oslo så jeg vil ha litt god tid på reisen :p

 

 

Ambefaler deg å søke litt på disse to sidene for å se på tog tider og eventuelt buss tider i Stavanger hvis du vil være på den sikkre siden:

www.nsb.no (tog tider)

www.kolumbus.no (Rogaland/Stavanger kollektivtrafikk oversikt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...