Gå til innhold

Ingen Skyrim-demo (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Rar forklaring - de har garantert en tutorialbit like avsperret og lineær som den i Oblivion, burde ikke være umulig å lage en demo med bare den biten, eventuelt med character creation avskrudd, eller (hvis de føler seg generøse) med mulighet for å eksportere karakterer for bruk i fullversjonen.

Beste forslag sålangt! :thumbup:

 

Uansett er det vel ikke noe problem. Lanseres demoen i forkant kommer det ikke til å gjøre meg annet en utålmodigere enn en unge på julaften. Lanseres demoen ved utgivelsesdato spiller det ingen rolle, for da har jeg allerede spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer til å kjøpe dette spillet uansett, så om det kommer en demo eller ikke er meg rimelig likegyldig.

 

Det eneste jeg er litt skeptisk på er om laptopen vil klare å kjøre spillet med høvelig ok innstillinger. Spilte både Morrowind og Obivion på konsoll, så hvis ikke er det ingen stor krise.

 

Men hva tror folket, vil jeg kunne kjøre det?

 

https://prisguiden.no/produkt/asus-g73jh-i5-450-127355/lenker

 

Har den der, bare i5 versjonen (4GB ram, og i5 prosessor istedenfor i7).

Lenke til kommentar

Å lagd demo av et slikt spill ville vært det samme som å lagd en demo til et bilspill der du bare kan kjøre 1/5 av en bane med en Lada Niva som har 3 hjul og kun svinger til venstre. En heller middelmådig demonstrasjon med andre ord.

eh nei, det ville bare vært det samme som å lage en demo du beskriver her.

 

Det var et forsøk på humor, og jeg tror ikke du helt tok poenget bak.

 

Men Skyrim får ikke noen demo, fordi det ikke trenger noen demo. Det kommer til å selge i bøtter og spann uansprett.

Lenke til kommentar

Men om de i tilleg skulle laget en demo, da hadde du fått enda mer bugs og dårlig ytelse, kræsj og alt som det medfører.

 

Elders Scrolls har såvidt jeg vet aldri hatt noen demoer, og det tviler jeg på at de kommer til å få. De trenger det ikke.

Daggerfall hadde en demo, den som fik meg hekta på serien for 15 år siden

ingen senere spill.

Lenke til kommentar

men motsetning til andre spill så må eg spøre

 

må du virkelig ha ein demo av eit elder scrolls game? for meg er det løp og kjøp;)

 

Etter Oblivion - JA!!

 

ikke bare på grunn av grotter, hus natur går på repeat av hva grafikk angår men hovedplottet går også på repeat som man kan gjennomføre på lvl 2 med feks Trebue. Putt lvl scaling på toppen av dette så føles det omtrent likt med det de gjordet med star wars serien når phantom menace kom ).

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Men om de i tilleg skulle laget en demo, da hadde du fått enda mer bugs og dårlig ytelse, kræsj og alt som det medfører.

 

Elders Scrolls har såvidt jeg vet aldri hatt noen demoer, og det tviler jeg på at de kommer til å få. De trenger det ikke.

Daggerfall hadde en demo, den som fik meg hekta på serien for 15 år siden

ingen senere spill.

 

var den demoen som fikk meg hekta. husker enda hvor wow det var å utforske privateers hold.

 

men en demo av skyrim vil ikke vise det folk lurer på, levelscaling.

Lenke til kommentar

Å lagd demo av et slikt spill ville vært det samme som å lagd en demo til et bilspill der du bare kan kjøre 1/5 av en bane med en Lada Niva som har 3 hjul og kun svinger til venstre. En heller middelmådig demonstrasjon med andre ord.

 

Der satte eg kaffen i halsen. Takk for dagens latterkrampe!

Lenke til kommentar

Syntes egentlig muligheten for å teste spillet før du kjøper skulle vært et minstekrav i 2011, men dessverre så ser vi jo bare færre og færre spilldemoer for hvert år som går..

 

Kvaliteten på spill, da spesielt PC-spill syntes jeg har falt så merkbart de siste årene at jeg har alt for mange ganger nærmest kastet bort penger på spill jeg aldri ender opp med å spille igjennom da det har vist seg å være dårlige konsoll porteringer osv.. Smått ironisk at eneste måten å få testet spill på i 2011 er ved ulovlig nedlasting.

Lenke til kommentar

Kommer til å kjøpe dette spillet uansett, så om det kommer en demo eller ikke er meg rimelig likegyldig.

 

Det eneste jeg er litt skeptisk på er om laptopen vil klare å kjøre spillet med høvelig ok innstillinger. Spilte både Morrowind og Obivion på konsoll, så hvis ikke er det ingen stor krise.

 

Men hva tror folket, vil jeg kunne kjøre det?

 

https://prisguiden.no/produkt/asus-g73jh-i5-450-127355/lenker

 

Har den der, bare i5 versjonen (4GB ram, og i5 prosessor istedenfor i7).

Det kommer nok til å gå veldig greit! At du har en i5 og ikke en i7 gjetter jeg på at ikke vil være av all verdens betydning i Skyrim. -AI og fysikk må nok være bakoverkompatible med de gamle konsollene, med mindre de har dratt en DICE BF3 og utviklet store deler separat (les: sakelig). Blir vel heller at man kan jazze opp diverse teksturer, draw distance, detaljer o.l. og den har jo et relativt sterkt skjermkort. Bare en gjetning, men vil nok kjøre ok.

Lenke til kommentar

Men om de i tilleg skulle laget en demo, da hadde du fått enda mer bugs og dårlig ytelse, kræsj og alt som det medfører.

 

Elders Scrolls har såvidt jeg vet aldri hatt noen demoer, og det tviler jeg på at de kommer til å få. De trenger det ikke.

Daggerfall hadde en demo, den som fik meg hekta på serien for 15 år siden

ingen senere spill.

 

var den demoen som fikk meg hekta. husker enda hvor wow det var å utforske privateers hold.

 

men en demo av skyrim vil ikke vise det folk lurer på, levelscaling.

Trodde det ble sagt at Skyrim ville ha en tilnærming ikke så ulik Morrowind sin. Type monster avgjør grenseverdier. Typisk: Rotte 1-3, Scamp: 4-8, Daedroth: OVER 9000.

Lenke til kommentar

La oss si at spillet foregår først og fremst utendørs og det er som i Oblivion hvor du kan se dritlangt og overganger utendørs er sømløse, så blir det nok vanskelig å dele opp spillet uten at det blir en stor jobb.

 

Hvis de hadde laget spillet fra bunn av til å kunne deles opp, så ville det nok latt seg løse greit, men det er gjerne ikke noe man får gjort på noen enkel måte i ettertid.

 

.... og ja, de som ikke vet om de liker spillet vil piratkopiere det og få testet hele før de evt kjøper det for å få tilgang til patcher, støtte utviklerene, e.l.

Lenke til kommentar

Kommer til å kjøpe dette spillet uansett, så om det kommer en demo eller ikke er meg rimelig likegyldig.

 

Det eneste jeg er litt skeptisk på er om laptopen vil klare å kjøre spillet med høvelig ok innstillinger. Spilte både Morrowind og Obivion på konsoll, så hvis ikke er det ingen stor krise.

 

Men hva tror folket, vil jeg kunne kjøre det?

 

https://prisguiden.no/produkt/asus-g73jh-i5-450-127355/lenker

 

Har den der, bare i5 versjonen (4GB ram, og i5 prosessor istedenfor i7).

Det kommer nok til å gå veldig greit! At du har en i5 og ikke en i7 gjetter jeg på at ikke vil være av all verdens betydning i Skyrim. -AI og fysikk må nok være bakoverkompatible med de gamle konsollene, med mindre de har dratt en DICE BF3 og utviklet store deler separat (les: sakelig). Blir vel heller at man kan jazze opp diverse teksturer, draw distance, detaljer o.l. og den har jo et relativt sterkt skjermkort. Bare en gjetning, men vil nok kjøre ok.

 

Allrigt! :) Håper bare jeg ikke kommer til å slite med høye temperaturer, er jo en laptop tross alt ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...