Gå til innhold

Rammstein - Valhalla - Februar 2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konserten var jo kos, den. Fikk varmet oss godt på de fremre radene. Jeg gikk rundt hele publikum og inn på sida nesten helt fremst, folk er jo snille og bare flytter seg når man kommer forbi, så.

 

Sto ikke i den aller fremste moshpit-mølja heldigvis, så jeg kunne nyte konserten, ikke bare slåss for å holde meg på beina. Sånn jeg liker det, og samtidig føle varmen og trøkket fra pyroen på scenen.

 

Vet ikke hva slags kamera han Lowbatteryfilms-fyren bruker, men lyden er kjempebra ift mobiltlf-opptaket lillebror prøvde å gjøre. Det ble bare skurring.

Lenke til kommentar
Jeg gikk rundt hele publikum og inn på sida nesten helt fremst, folk er jo snille og bare flytter seg når man kommer forbi, så.

Neste gang håper jeg du prøver å gå forbi feil person, og at du blir liggende på gulvet resten av konserten. Når man drar tidlig og står i kø utenfor lokalet for å sikre seg en plass langt fremme, da er det provoserende med drittunger som deg som kommer og brøyter seg frem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg gikk rundt hele publikum og inn på sida nesten helt fremst, folk er jo snille og bare flytter seg når man kommer forbi, så.

Neste gang håper jeg du prøver å gå forbi feil person, og at du blir liggende på gulvet resten av konserten. Når man drar tidlig og står i kø utenfor lokalet for å sikre seg en plass langt fremme, da er det provoserende med drittunger som deg som kommer og brøyter seg frem.

Bytex er nok for gammel til å være en "drittunge".

Lenke til kommentar

Hehe, jeg er ingen drittunge nei. Og jeg bøller ikke. Kommer jeg ikke frem, stopper jeg bare og venter. Ingen problem med meg.

 

Mulig du er sånn supertøffing som skal yppe på alle som er borti deg, men da har du ingenting på konsert å gjøre. Og hvertfall ikke bølle med folk som er både eldre og større enn deg. Jeg er ikke på konsert for å yppe og slåss med folk, bare for å ha det koselig. Og det hadde både jeg og alle rundt meg. Moshpits slutta jeg å henge i på 90-tallet.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Jeg gikk rundt hele publikum og inn på sida nesten helt fremst, folk er jo snille og bare flytter seg når man kommer forbi, så.

Neste gang håper jeg du prøver å gå forbi feil person, og at du blir liggende på gulvet resten av konserten. Når man drar tidlig og står i kø utenfor lokalet for å sikre seg en plass langt fremme, da er det provoserende med drittunger som deg som kommer og brøyter seg frem.

 

Ser ikke helt problemet med at folk smyger seg litt frem i mengden. Så lenge de ikke brøyter seg frem og uttrykker seg som direkte uhøflig går det stort sett bra. Er ofte mange luftlommer inni folkemengden foruten om helt fremst, men der står bare kidsa uansett å knuffer. Klientellet på Rammstein var overraskende rolig. Kan også ha noe å gjøre med at det var mange der over 40.

 

På en annen side kan det være irriterende å få et stort fjell av en mann foran seg så man ikke ser noen ting, men det kan bli vanskelig å slå en slik person ned. :p

 

Om du absolutt skal slå noen ned burde det det være de overstadig berusede som heller øl overalt. Lite hyggelig å få et glass øl helt over hele buksa.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg er ingen drittunge nei. Og jeg bøller ikke.

Du er en drittunge, uavhengig av alder. Men hvis det stikker for mye å bli kalt "unge", så kan jeg heller omtale deg som en "drittsekk". På de fremste meterne er det pakket med folk og nesten alle sammen som står der sørget for å komme dit skikkelig tidlig. Du derimot, du bare valset rett inn dit og presset deg inn, for det var jo ingen som sa noe. På samme måte som en drittsekk i en svær bensinsluker som suser forbi rushtrafikken i kollektivfeltet før han smetter inn i en lomme flere hundre meter lenger fremme. Det er jo ingen som sier noe til ham heller.

 

Mulig du er sånn supertøffing som skal yppe på alle som er borti deg, men da har du ingenting på konsert å gjøre.

Folk flest er faktisk veldig konfliktskye, og jeg er ikke noe utpreget unntak. Jeg flytter meg ikke for dem som vil frem, men jeg tar ikke kvelertak på dem heller.

Skulle jeg finne på å bare si "Unnskyld meg" og hoppe forbi hele køen på Rema, da er det stor sannsynlighet for at de som står der ikke tør si noe. Da er det vel helt greit?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...