Gå til innhold

Rammstein - Valhalla - Februar 2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

rammstein0.png

Band: RAMMSTEIN

Sted: Vallhall Arena

Adresse: Innspurten 16, OSLO

Dato: 19 Februar 2012 kl. 19:30

Biletter: Bilettservice.

 

De av dere som gikk glipp av Rammstein sist de var her bør benytte muligheten nå, mens vi andre som var der kan glede seg nok en gang.

 

Etter showet i 2009/2010 har gutta vært i Australia, Sør-Afrika, Nord-Amerika og til og med Mexico hvor de også fikk prisen for "Best Live Band" av Revolver Golden Gods Awards.

 

Om det var prisen fra taco spiserne over dammen som motiverte gutta vet jeg ikke, men nå har de satt sammen et knippe med sine største suksesser og skal turnere gjennom hele Europa med "Made in Germany 1995 – 2011!".

 

De av dere som så dem på Valhalla sist får ikke noen reprise heller siden de har helt ny scene, nytt design, nytt live show, nye kostymer og sine Greatest Hits.

 

 

Billettsalget starter om knappe 9 timer, nemlig fredag 8. juli kl 09.00!

 

Billetter kan kjøpes via Bilettservice her og koster i underkant av 700 kr pr. snute.

 

Det er billig med tanke på at dette er et av verdens beste live band som nærmest kan regnes som et pyroteknisk mesterverk i seg selv.

 

HALLELUUUJAAAA <3

 

EDIT: fixa litt på teksten etter info fra jajamensen.

 

Var i Oslo sist de spilte og skal tilbake i Februar..bildet har jeg selv tatt.

Lenke til kommentar

Det står ingenting om aldersgrense verken på billettservice eller på selve billetten

 

Det var nettopp det, jeg fant ingen steder hvor det stod noe. Men om du har billetten og det ikke står noe der er det vel bare å gå ut ifra at det er fri aldersgrense, eller hva?

 

Takk, forresten!

 

Sist de spilte i Oslo var det småbarn også tilstede,til tross for att man fikk kjøpt øl.Så ingen aldersgrense,kun ved kjøp av øl..ja og småbarna var selvfølgelig sammen med foreldre;)

Lenke til kommentar

rammstein0.png

Band: RAMMSTEIN

Sted: Vallhall Arena

Adresse: Innspurten 16, OSLO

Dato: 19 Februar 2012 kl. 19:30

Biletter: Bilettservice.

 

De av dere som gikk glipp av Rammstein sist de var her bør benytte muligheten nå, mens vi andre som var der kan glede seg nok en gang.

 

Etter showet i 2009/2010 har gutta vært i Australia, Sør-Afrika, Nord-Amerika og til og med Mexico hvor de også fikk prisen for "Best Live Band" av Revolver Golden Gods Awards.

 

Om det var prisen fra taco spiserne over dammen som motiverte gutta vet jeg ikke, men nå har de satt sammen et knippe med sine største suksesser og skal turnere gjennom hele Europa med "Made in Germany 1995 – 2011!".

 

De av dere som så dem på Valhalla sist får ikke noen reprise heller siden de har helt ny scene, nytt design, nytt live show, nye kostymer og sine Greatest Hits.

 

 

Billettsalget starter om knappe 9 timer, nemlig fredag 8. juli kl 09.00!

 

Billetter kan kjøpes via Bilettservice her og koster i underkant av 700 kr pr. snute.

 

Det er billig med tanke på at dette er et av verdens beste live band som nærmest kan regnes som et pyroteknisk mesterverk i seg selv.

 

HALLELUUUJAAAA <3

 

EDIT: fixa litt på teksten etter info fra jajamensen.

 

http://youtu.be/ikToTa8xDhE

En liten oppvarming til Februar 2012 :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

I og med at cd'en de gir ut har følgende låter, så håper jeg at konserten inneholder omtrent det samme. :D

 

01 Engel

02 Links 2 3 4

03 Keine Lust

04 Mein Teil

05 Du Hast

06 Du Riescht So Gut

07 Ich Will

08 Mein Herz Brennt

09 Mutter

10 Pussy

11 Rosenrot

12 Haifisch

13 Amerika

14 Sonne

15 Ohne Dich

16 Mein Land

 

Alltid hatt lyst til å høre Mein Herz Brennt og Mutter live.

Lenke til kommentar

Frister litt, men aberet er at de spiller i februar. To dager før er jeg på Kaizers i Trondhjem.

Tviler på at jeg har råd til Oslo-tur og billett til awesome konsert i februar igjen.

Samt at jeg sist jeg var der (et par år siden), så var det kaldt og snestorm ute og glohett (selvfølgelig) inne, så jeg holdt på å renne bort der jeg sto med frakken over den ene arma. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Setlist:

 

 

01. Sonne

02. Keine Lust

03. Sehnsucht

04. Asche Zu Asche

05. Feuer Frei

06. Mutter

07. Mein Teil

08. Du Riechst So Gut

09. Links 2 3 4

10. Du Hast

11. Haifisch

12. Bück Dich

13. Mann Gegen Mann

14. Pussy

15. Mein Herz Brennt

16. Ich Will

17. Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen

18. Engel

19. Amerika

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...