Gå til innhold

Rammstein - Valhalla - Februar 2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Eller så legger folk bare ut annonser med pålydende pris, mens når man faktisk tar kontakt med selgeren finner man fort ut at han selger til høystbydene likevel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Husker jeg prøvde å få tak i billetter til Metallica gjennom Finn i 2009, og svarte da på sikkert 15 - 20 annonser. Fra hver eneste selger fikk jeg svar som "Jeg har bud på 2000 for billettene nå, byr du over???". Og ja, jeg rapporterte de. Problemet er jo at det i praksis ikke får noen konsekvens utover det at annonsen blir stengt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Arenakonserter i Norge varer aldri lengre enn til 23. Det er vel en bestemmelse med hensyn til naboene.

Tar du t-banen kan du regne med en god halvtime kø der også når 15000 stimer nedover for å komme seg ned til Oslo S, siden de setter opp sperrebånd med masse vakter og slipper folk ut i puljer så folk ikke skal utgjøre en sikkerhetsfare på plattformen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Arenakonserter i Norge varer aldri lengre enn til 23. Det er vel en bestemmelse med hensyn til naboene.

Tar du t-banen kan du regne med en god halvtime kø der også når 15000 stimer nedover for å komme seg ned til Oslo S, siden de setter opp sperrebånd med masse vakter og slipper folk ut i puljer så folk ikke skal utgjøre en sikkerhetsfare på plattformen.

 

PROTIPS! Om du er avhengig av banen, gå bort til hasle.

Litt lenger å gå i motsatt vei, men knapt folk på holdeplassen :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...